Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

egenreklame

skeptisk

over 17 år siden

skeptisk

Er meget kritisk til måten AR formidler "nyheter" på sin egen nettside.
Nå er det vel på tide å skille snørr og barter !!
Det er nå lagt inn en meget smigrende artikkel om Darrel W. clark om hans nye innersvingen Golf og hans nye samarbeidspartnere.
Når vi vet at AR skal være leder av TEAm Norway blir det helt feil å lage en artikkel slik han gjør her, dette er ren egenreklame for Team Norway og således hans eget arbeidssted.
AR har fått mange innspill før om sine uklare rolleblandinger og bør nok vurdere dette mer seriøst i tiden fremover slik at det ikke blir noen uklarheter her.
I forbindelse med at Darrel W. Clark har begynt på innersvingen betyr dette at Tom Hestø som er en meget dyktig pro nå er borte fra senteret ??

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Syntes faktisk det var en god artjkkel, og et godt tiltak, fint at noen tør satse.

HM

over 17 år siden

HM

Det må være lov å skrive om dette for AR også.
Nå heter vel treneren Darren W. Clarke og er regnet som en av de aller beste. Jeg klarer ikke å se noe negativt i at AR skriver om dette.
Hvis Team Norway klarer å bygge topp kompetanse rundt sine spillere og trenere er det bra for Norsk Toppgolf og i neste omgang Norsk golf i bredden.

Dilter

over 17 år siden

Dilter

Nå er det vel Frode Scheie som er leder for Team Norway skulle jeg tro (selv om det ikke står eksplisitt på NGFs nettside). Så vidt jeg vet har Asbjørn Ramnefjell ingenting med Team Norway å gjøre. Han er imidlertid daglig leder for Norsk Toppgolf, som jobber med å finne sponsorer til toppgolfen i Norge.

Hvis jeg tar feil, må 'skeptisk' gjerne gi meg noen kildereferanser som viser det motsatte.

Tviler også på at han har økonomiske interesser i Innesvingen eller DWC Golf Academy.

Uansett er det helt naturlig at en golfside skriver om saken.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her