Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

P4 tour? hva skjer??

:(

over 17 år siden

Når kommer listen?Hvordan kan det ta så lang tid?

Flise

over 17 år siden

Flise

Send en mail til Golfforbundet. Det gjorde jeg da Ladies Tour ikke var kommet opp - og 2-3 dager etterpå var det kommet..

Twiggy

over 17 år siden

Twiggy

De tok bort terminlisten som kom ut for et par uker siden. Grunnen er at det blir gjort en del forandringer på hvilke baner som skal spilles og når. Det er det jeg har hørt :-)

Pepper

over 17 år siden

Pepper

NGF antydet at terminlisten ville bli lagt ut i etterkant av et nordisk koordineringsmøte ca 15 februar, men hvis det skal forandres på tider og baner i etterkant av det møtet kan det nok ta litt tid. Det begynte så lovende med tidlige trminlister for Titleist-tour og norske mesterskap, men nå er P4-terminlisten langt på etterskudd.

mr. perfect

over 17 år siden

mr. perfect

Skal foreligge liste nå... og de har fjernet Meland som alle trodde skulle arrangere den første runden i mai

Golf

over 17 år siden

Golf

Mr.Perfect. Hvor finner du denne infoen?

Meland

over 17 år siden

Meland

Hvor finnes denne listen??

over 17 år siden

fint om du sier hvor vi finner den!

insider

over 17 år siden

insider

P4 har trukket seg som sponsor. Det blir ingen tour i år hvis ikke NGF får ut fingeren og finner en ny sponsor.

over 17 år siden

det er jo skandale hvis det er fakta

Golf

over 17 år siden

Golf

Det er vel helst interspons og NGF som ikke blir enige

Meland

over 17 år siden

Meland

Hvordan er det mulig at hovedsponsoren trekker seg 3mnd før start!? Sier vel kanskje litt om kompetansen som mangler hos NGF?? Skuffende hvis det ikke blir noe tour iår...langt steg tilbake for norsk golf!

mr. perferct

over 17 år siden

mr. perferct

Skandale er det rette ordet!

Golf

over 17 år siden

Golf

Hva i alle dager er gått galt???

henrik f

over 17 år siden

henrik f

Kanskje en bekreftese fra offisielt hold ville vært på sin plass før folk går bananas. Dette høres helt vilt ut, men jeg har hørt at den første turneringen på Meland er droppet.
Dette er jo som om Tippeligaen skulle legges ned et år.
Eller eliteserien i håndball.

Men som sagt. Kanskje smart å vente til bekreftelsen er kommet før vi tar helt av. Er det tilfelle bør det få konsekvenser.

Bergen

over 17 år siden

Bergen

Vi i Bergen bør kanskje starte en egen PRO-tour, :-).

henrikf

over 17 år siden

henrikf

Har nettopp snakket med Birger Hungerholdt i Interspons som forteller at P4 fortsatt er hovedsponsor og at det blir turnering i år også, men at det endelige opplegget med hvor og når ikke er spikret ennå.
Så vet vi det.

Meland

over 17 år siden

Meland

Dette må forklares fra NGF raskt..... Jeg stoler ikke på hva Mr.Hungerholdt sier!

???

over 17 år siden

???

Hvordan kan du si at ngf har dårlig kompetanse. Det er alltid minst to parter. Dette er for tullete Meland. Regner med at du vet like lite om denne saken som meg.

CT00

over 17 år siden

CT00

Terminlisten P4 2008 - http://www.p4tour.no/index.php?catID=83&catname=Terminliste%202008

Adam

over 17 år siden

Adam

Noen som vet hvorfor Meland er fjernet?

Golf

over 17 år siden

Golf

østlandsmafiaen.....

ccccccccccccc

over 17 år siden

ccccccccccccc

takk gud for det

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Jeg antar at turneringen på Nøtterøy skal spilles 23. - 25. mai, dvs. i en helg, og ikke 13. - 15. mai?

Den siste turneringen på Kragerø 26. - 28. september ser ut til å spilles samtidig med og på samme bane som matchfinale for Titleist tour ifølge NGF's terminliste, det høres ikke sannsynlig ut.

Med tanke på planlegging for spillerne er det på høy tid at Interspons og NGF nå klarer å sette opp en endlig terminliste meget raskt.

Yngve

over 17 år siden

Yngve

østlandsmafiaen ja..... hæhæhæhæhæ.....

den satt...

Meland

over 17 år siden

Meland

Dette er den beste terminlisten NGF noegang har levert...Topp baner som skal vise seg å bli en god test for de fleste! Herlig å se Hauger og Tyrifjord tilbake:) Bare synd vår alles kjære Meland mangler:(

Lykke til alle sammen.....

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Og så ligger terminlisten for P4 tour på NGF's nettsider, endelig.

Det blir åpenbart superhelg i Kragerø 26. - 29. september, med matchfinale både for Titleist tour og P4 tour.

Meland?

over 17 år siden

Meland?

Hva skal vi med Meland da? Det er jo ikke Norges beste bane engang.

hoho

lei

over 17 år siden

lei

når er første p4? hjemmesiden står det 23-25 og hos ngf står det 13-15.
for en gjeng

snappy

over 17 år siden

snappy

Takk og pris for at Meland er borte...

Logolf

over 17 år siden

Logolf

Snappy, kjeften.

705

over 17 år siden

705

Synd, da Meland er den ultimate testen som skiller klinten fra hveten.

snappy

over 17 år siden

snappy

Veldig ofte stiller ikke hveten opp på Meland.. Så den går jeg ikke på...

ulven

over 17 år siden

ulven

ikke stiller clinton heller.....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her