Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hva skal Webster Clarke-gjengen

Golf

over 17 år siden

Golf

Ettersom miklalard har fått ny pro lurer jeg på hva DWC-golfteam skal. Og hvor man kan få timer gjennom sesongen.

Dilter

over 17 år siden

Dilter

Den nye proen er også veldig god.

Golf

over 17 år siden

Golf

That is NOT my point

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

Den nye proen er sikkert helt super han. Vet jeg lite om. Men hvoor DWC skal befinne seg er viktig for de av oss som har brukt ham en stund.

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Hvis jeg ikke tar helt feil er Darren Webster-Clark nå tilknyttet Innesvingen ved haga hvor de håper å få opp et førsteklasses analysesenter med flere europatourspillere som klienter.

R8

over 17 år siden

R8

Darren skal fortsatt ha timer på Miklagard !!!! Bare å bukke timer !!

RX

over 17 år siden

RX

Hadde ikke Miklagard råd til DWC lenger?
Eller gikk DWC lei av å kaste bort tiden sin på tilårskomne halvfeite golfevneveike wannabees ?
Uten DWC er Miklagard mye mindre attraktiv.
Synd for medlemmene

!

over 17 år siden

!

RX;Vel, hvis du føler det, så er jeg faktisk glad for det.
Da kan du din klysete jålebukk gjerne reise til Haga, hvor Darren skal være, og så slipper vi medlemmer å ha din type oppe hos oss.
Uansett er Miklagard en golfbane, en av de beste i Norge, og det er derfor jeg er medlem der. Ikke på grunn av Proen, dog, nå har vi fått en som er minst like dyktig.
Darren er/var dyktig, men han driver på et nivå(med profesjonelle spillere) hvor vi normale ikke har mye å hente. Det går på milimeter-plassering og MICRO-detaljer. Og han er glad i penger. Man får ikke mye gratis der i gården. Så for oss (eller mange av oss ihvertfall) er det helt greit at vi fikk en ny Pro, med ambisjoner for den litt mer gemene hop.
Uasnett, Darren W-Clark var en hyggelig kar, og jeg ønsker ham, OG Jørn J. alt godt dit de har flyttet.

pga pro

over 17 år siden

pga pro

Kanskje Jørn tar seg endelig tid til å få seg en utdannelse innen golf.
Synes det er for dumt at både miklagard og fornebu benytter seg av ukvalifisert proer, uansett hvor hyggelig de kan være.

Golf

over 17 år siden

Golf

Meget morsomt at folk sier at nomaden og hissigproppen Ross er like dyktig som DWC.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Jeg vil bare si at jeg er 100% enig med "!" over her. Både Darren og Jørn har vært gode trenere, men livet går videre.

Og takk for det, eller hadde det faktisk stoppet opp.

Ellers er det vel ganske åpenbart at RX ikke er medlem her selv, og bare ønsker å fyre opp de som er det.

Når skal dere lære? Skjønner dere ikke at det er like morsomt for oss som det er for dere? Og at det bare er med og skaper blest om Miklagard?

At noen opplever oss som fanatikere fordi de ikke skjønner at vi bare forsvarer oss får bli deres problem ;-)

Ross Clarke

over 17 år siden

Ross Clarke

Ross like god som DWC ?
Skulle likt å se "!" si dette direkte til DWC.
Vel, kanskje for noen høyt oppe på handicapskalaen som setter pris på en hyggelig samtale.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Jeg tror ikke "!" mente det på generell basis. Darren er utvilsomt blant landets aller dyktigste proer.

Men det betyr ikke at noen av oss kan ha bedre utbytte av andre proer. Uten at du må patronisere de som høyhandicapere av den grunn.

Yngve

over 17 år siden

Yngve

jeg vet ikke hvem du er "pga pro", men Jørn er en meget dyktig instruktør, utdanning eller ikke.

han er inspirerende og observant, og i tillegg dyktig pedagogisk, så jeg klarer ikke helt å se hva utdanningen hans har med saken å gjøre.

det finnes folk med talent, og det finnes folk som trener og lærer seg gode. Jeg betaler ikke for skoleringen til mine instruktører, jeg betaler for evnene deres til å hjelpe meg videre i golfspillet.

Bobby Peru

over 17 år siden

Bobby Peru

Jeg har hatt flere timer med Ross og noen med DWC. Fra mitt ståsted er Ross er en meget hyggelig kar og en god trener, men klarte ikke å hjelpe meg videre i svingen. DWC har hatt flere kort å spille ift å hjelpe meg å forbedre svingen, og er en meget god trener - føler jeg "eier" min egen sving og skjønner hva jeg skal jobbe med når ikke ting fungerer 100%.

anonym

over 17 år siden

anonym

eier din egen sving ja hmm
eller som Tiger sa, Moe og Ben eide svingene sine, synd han glemte Bobby i samme slengen......

Bobby Peru

over 17 år siden

Bobby Peru

Jaja, fant rett og slett ikke en enklere måte å forklare forskjellen på de to proene og deres læringsholdninger ...

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Det vil nok alltid være noen drittunger her inne, BP.

Kjemi med pro og pedagogiske evner hos pro er viktig for meg når jeg trenger noen timer, nå har min faste pro flytta til USA, så får man se hva 2008 bringer.

jonag

over 17 år siden

jonag

Jeg har ikke tro på noen annen måte å få god selvtillit på enn å føle en har kontroll. Enten gjennom en solid sving og eller gjennom solid greenarbeid. En god sving er bare god når man klarer å slippe løs og fokusere på resultatet....

Noen sa at Norman brukte 5 år, Nick Faldo 2 år (rimelig bra utgangspunkt), Tiger et par år og Hogan kanskje 15 år...

Golf er en tålmodighetsprøve, men ingenting slår det å slå et perfekt slag akkurat dit man vil og man vet hva man gjorde rett !

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Det er ingen grunn til å så tvil om Darren sine faglige golfkunnskaper. Han er utrolig dyktig til å formidle, han reiser rundt og oppdaterer seg og har tilgang til arenaer hvor man ligger i front i golfutvikling.

Darren er også en veldig hyggelig kar, og har vært et positivt innslag på Miklagard i alle de år jeg har vært der.

Det er heller ingen hemmelighet at han heller vil være ute på Europatouren og trene de store gutta, enn en gjeng med hackere på Miklagard. Det skulle nå bare mangle.

Dette ønsket har gjort at han har vært mye borte, og når han da så at han ikke kunne/ønsket å imøtekomme de krav klubben må stille til organisering av provirksomheten, valgte han en annen løsning en Miklagard.

Jeg tror dette er det beste for begge parter, da det er bedre med en god pro som er tilstede, enn en veldig god pro som ikke er tilstede.

takk.

over 17 år siden

takk.

Endelig et svar til tråd starter.Takk Fjosøk.

Yngve

over 17 år siden

Yngve

Fjosok,

det heter "enn Miklagard"

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Yngve, det er jeg helt enig i! :)

Yngve

over 17 år siden

Yngve

hehehe, sorry. jeg kunne ikke dy meg... jeg husker du gjorde det mot meg en gang, så tastaturet mitt greide ikke å la være å bruke.

Twiggy

over 17 år siden

Twiggy

Jørn er midt i sin Pro utdannelse of er ferdig våren 2009. Bare sånn til informasjon :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her