Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Rævva Elverum!!

Jon Thorleif Adolfsen

over 22 år siden

Jon Thorleif Adolfsen

Elverum har som sikkert noen har fått med seg arrangert 1.divisjon for Herrer i helgen og jeg var litt keen på å sjekke hjemmesiden og få med meg resultatservice. Joda - etter å ha kommet meg innpåen av Norges kjedeligste hjemmesider så fant jeg resultatene fra første runden - ikke sortert - men dog.

De skrev så pent at de skulle oppdatere med resultatene underveis - men fremdeles er det bare første runden som ligger på nett.............

Slett arbeid av Elverum syntes nå jeg!!!

Max

over 22 år siden

Max

Det er ikke bare bare for klubbene å publisere resultater på internett - særlig når de selv må lage systemer og rutiner for å håndtere dette.
Vi på Borre arrangerte elite divisjonen i helgen, og jeg skal love deg at det var nok av annet som skulle ordnes før resultatdelen på internett kunne tas hånd om. Startlister er faktisk det viktigste å publisere så raskt som mulig. Og døgnets timer blir fort for få.
Men en ting har du rett i: det er aldri fornuftig å love mer enn det man kan holde ...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her