Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

miklagard sliter

golfer

over 17 år siden

golfer

har hørt at miklagard sliter økonomisk. kan være siste sesongen nå!!synd for alle de som har aksjer

golflur

over 17 år siden

golflur

lur du

:)

over 17 år siden

hmmmm..................

over 17 år siden

noen som kan bekrefte dette ?

Yngve

over 17 år siden

Yngve

Jeg kan bekrefte at "golfer" sliter, ja.

Anders

over 17 år siden

Anders

Når jeg ser slike innlegg, så lure jeg alltid på hvor de har fått opplysningene fra.... PS. Er ikke medlem på Miklagard

hp

over 17 år siden

hp

Han har sikert ikke råd til og bli medlem der,er sikkert medlem i en postkasseklubb.

golfer

over 17 år siden

golfer

visste nok dere ikke ville tro det, m en bare vent å se. dere får dere en overraskelse.

Anders

over 17 år siden

Anders

golfer: Siden du ikke skjønte hintet, spør jeg direkte: Hvor har du fått opplysningene fra? Har titta rundt på nettet og har ikke funnet noe som bygger under det du skriver.

golfer

over 17 år siden

golfer

indre krefter i klubbem.

hmmm

over 17 år siden

hmmm

Merkelig at denne informasjonen ikke har nådd styret...

?

over 17 år siden

?

1.april allerede?

Medlem

over 17 år siden

Medlem

Hvilke "indre krefter" er det du sikter til? Når er det vi skal få se dette? Sikter du til årsmøtet?

Golflur

over 17 år siden

Golflur

Sikre kilder i de indre kretser i regjeringen sier at Norge er i ferd med å gå konkurs. Bankrupt innen et år.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Jeg kan si med 100% sikkerhet at dette bare er tull. Miklagard holder budsjettet, har ingen nevneverdige problemer med misfornøyde medlemmer, og gikk trolig med et lite overskudd i fjor. Som året før.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Hehe. Det eneste jeg kan tenke meg at Miklagard sliter med, er misunnelige ikke-medlemmer. Som "golfer". Men det kan vi leve med :-)

ME

over 17 år siden

ME

Slemt å spre slikt rykte. Spesielt hvis det ikke er sant. Litt tidlig på dagen til å være på snurren ;-)

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Dette er selvfølgelig ikke sant. Det vet alle som har sett regnskapet. Dårlig forsøk.

golfer

over 17 år siden

golfer

mange engasjerte mennesker her ja;)

ME

over 17 år siden

ME

Så kom til årsaken til "katastrofen". Pissoreik fra inkjeviktere er vi trøtte av her på forumet.

FAKTA smågutter!?

Og

over 17 år siden

Og

alle vet at kødden golfer sliter i mordebattanters motbør. Gratulerer tullbukk.

gratulerer

over 17 år siden

gratulerer

vil bare gratulere golfer. han klarte det han ønsket, erte opp mikla medlemer hahahahhah

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Skal vi se...

For det første vedder jeg hundre spenn på at "gratulerer" er samme mann som "golfer".

For det andre. Hvis du synes det er en bragd å erte opp noen ved å slenge ut løgner på nettet, er det fristende å spørre: Hva ellers har du oppnådd i livet ditt?

For det tredje er jeg temmelig sikker på at de fleste "mikla medlemer" tar imot en så enkel utfordring med et smil og en stille takk.

Jeg gjør ihvertfall det ;-)

Freddybobo

over 17 år siden

Freddybobo

For noe piss. Det er da eneste klubben i Norge som går sånn nogenlunde...

Tarzan

over 17 år siden

Tarzan

Ser folk etterlyser fakta??. Det er det mye av på dette forumet og tviler på om det dukker opp på dette forumet noen gang. Men opptemister kan dere jo kalle dere. :-)

golfer

over 17 år siden

golfer

yes jeg vant hundre spenn i dag:) takk gb

jesus maria

over 17 år siden

jesus maria

Jeg kan ikke se et eneste mikla-medlem som ble oppskjørtet av denne serveringen bestående av oksebæsj, jeg. Hvem snakker du om golfer/gratulerer(/butthead)?

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Gratulerer golfer med dine 100 spenn. Første gangen er alltid en spesiell opplevelse.

Hvem vet - neste år tjener du kanskje 120?!?

Husk: The sky is the limit :-)

golfer

over 17 år siden

golfer

tenkte jeg skulle doble den summen da

snappy

over 17 år siden

snappy

Vet du at Miklagard golf kan saksøke deg for dette. Det er faktisk ulovlig å spre usanne rykter om et aksjeselskap, som kan skade selskapets verdi med tanke på aksjekursen. IP adressen din er heller ikke vanskelig å finne om dette hadde gått rettens vei. Så kunne du brukt 100 lappen på oppgradering av advokaten du ble tildelt av staten.

Haha.. At slike typer som deg finner motivasjon til å i det hele tatt stå opp av sengen om morningen er et under for meg. Lykke til videre med den nye karrieren din.

tvalo01

over 17 år siden

tvalo01

Bra innlegg snappy.

king of golf

over 17 år siden

king of golf

Jeg håper Miklagard sliter økonomisk :)
Slike medlemmer som de har ... For et land Norge har blitt

hp

over 17 år siden

hp

Det eneste som er negativt med mikla er att det er dyrt og spille der,godt att man får kjøpt billigere greenfee på nett.

snappy

over 17 år siden

snappy

Miklagard er Norges beste bane. Godt å få en slik bane i Norge slik at andre klubber som min egen kan se at det går fint å få meget bra kvalitet i Norge også.

Skulle ønske jeg var medlem på Miklagard.. Uten tvil Norges Beste bane i dag. Et år etter Oslo GK nye bane åpner troner nok Oslo GK på toppen igjen. Milagard mangler litt på fairways i forhold til hva Mr. Hills kommer til å få til på nye Oslo..

Men kjenner jeg Miklagard rett re sår nok de ogsp med Krypkvein på fairway... Har ikke tatt layout i min betraktning, kun kvalitet.

R8

over 17 år siden

R8

Til golfer. Jeg er kjempe glad jeg har jobbet med sykisk utviklingshemmede når jeg ser innlegget ditt!! Dette som kommer nå er reelle fakts: Miklagard går med overskudd vært år !!!
Da er vi ferdig med denne diskusjonen !!

ME

over 17 år siden

ME

R8: Synd at en som du har jobbet med psykisk utviklingshemmede, de var neppe like glade som deg.

Hold deg for god til å sammenlikne PU med en ramp. Er din dårlige dømmekraft grunnen til at du sier har jobbet.............?

PU

over 17 år siden

PU

det er relativt tydelig at R8 er en fjortis som bløffer like mye som gjøken "golfer" når han ikke skjønner at PU ikke står for "Sykisk utviklingshemmet" også da.
lol

R8

over 17 år siden

R8

Men alikevel så går Mikla med overskudd!!!

Kevin

over 17 år siden

Kevin

Istedenfor alle mulige meninger om banen,eller andre "uviktige" ting i denne tråden,kunne det vært interessant om trådstarter "golfer" kunne underbygge påstandene sine på en saklig måte. Ellers bør vel hele tråden stenges,og påstanden erklæres død og maktesløs.

R8

over 17 år siden

R8

Enig med Kevin.

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Også enig med Kevin

ME

over 17 år siden

ME

Herregud, er det noen tvil om at "golfer" er en tullebukk som kjeder seg såpass at han må komme med en tåpelig påstand. Ikke en kjeft tror han prater sant.

Irriterende for ham, fordi Miklafolket er lettest å terge(?), derfor valgte han nettopp denne klubben. Det kunne vært hvilken som helst annen, men han ønsket respons.

Jada, Kevin - selv jeg kan erklære "golfers" idiotiske påstandere som så døde og maktesløse du måtte ønske. Hvis det hadde vært et fnugg av sannhet i vaset, ville det fort kommet fram. Vær sikker!!!

Kevin

over 17 år siden

Kevin

Nå er det vel ikke årsmøte før 17.04 iflg hjemmesiden deres,og info om saker osv gjøres "offentlig" for aksjonærer/medlemmer 2 uker før. Så da er det vel begrenset antall personer som kjenner til fakta foreløpig. Velger å tro at klubben/banen lever i beste velgående,inntil det motsatte er bevist.

Ler så jeg griner

over 17 år siden

Ler så jeg griner

Jammen ble det mye diskusjon etter denne påstanden.
Skjønner ikke at dere gidder

MP3

over 17 år siden

MP3

hvorfor er du her da? det er nok mye du ikke skjønner...

Ler så jeg griner

over 17 år siden

Ler så jeg griner

Jeg leser trådene her for å kose meg og få meg en god latter over godt voksne bulldosere med skylapper som krangler som småunger.
Det er ganske munter underholdning.

MP3

over 17 år siden

MP3

Og så tror du at det kun er deg selv som synes det er underholdende?

Ler så jeg griner

over 17 år siden

Ler så jeg griner

Nei, tror det de fleste besøkende finner det underholdende at en håndfull overengasjerte kranglefanter gidder å krangle om ubetydeligheter år etter år.

MP3

over 17 år siden

MP3

Ja, ditt innlegg kommer jo ikke under den kategorien :)

lala

over 17 år siden

lala

Miklagard er en dårlig golfbane. Saken avsluttet

MP3

over 17 år siden

MP3

Dette dreier seg om en person som ler så han griner. Det er bra han ikke forstår at han selv er den latterlige, for evnen til å le av seg selv er tydeligvis fraværende.

lattermild..

over 17 år siden

lattermild..

er nok fleire som ler du he-he..
har ingen formeining om økonomien i någen golfklubb men anonyme utsagn om at någen "har hørt" någe på et internettforum bør folk ta for det er er..
og "indre krefter" finnes vell i dei fleste klubbar.. på godt og vondt..
men god underholdning er det uansett ;)

ME

over 17 år siden

ME

Start en tråd, Ler så jeg griner ;-) Muligens det hadde vært morsomt. Så vidt jeg kan se er det ikke noen som har tatt denne "golferen" på alvor. Kun tidsfordriv - hvor folk forstår at det er en trådstarter som liker å kødde. Kjedsomhet.......

Curt K

over 17 år siden

Curt K

Golflur wrote (16.02.08 kl. 16:14)
Sikre kilder i de indre kretser i regjeringen sier at Norge er i ferd med å gå konkurs. Bankrupt innen et år.

Du skrev det som en spøk, men det er ikke så langt ifra å være sant...

Den gigantiske recessionen er rett rundt hjørnet i Norge nå. Kanskje i morgon, kanskje 2010. Med en lønnsvekst på 6% og en inflasjon på kun 0,8% er det som om de ber om å få en overopphetet økonomi, noe som er særdeles farlig særlig for et land som er så avhengig av en ressurs. Snart kommer renten fyke i været, folk gå i personlig konkurs, hundretusener kommer å miste jobben og oljepengene kommer bli brukt til "bail-out" til bankene. Tegnene i Norge er mange ganger sterkere enn det de var i Sverige rett før 1991, men det er jo et gammelt ordtak som sier "Nordmenn lærer seg av svenskenes sine feil, etter at de selv gjort de allikevel..."

Men drit i dette, nyt hverdagen og kos dere med golf! =)

Hva bare nødt å kommentere det du skrev

snappy

over 17 år siden

snappy

Om du øker renten minsker inflasjonen...

Ler så jeg griner

over 17 år siden

Ler så jeg griner

Hei MP3, fikk du ikke med deg at jeg ler av dere og ikke av meg selv.
Ikke rart det kommer så mange teite innlegg her

doc

over 17 år siden

doc

vi skulle hatt ny regjering tror jeg

MP3

over 17 år siden

MP3

Og du fikk ikke med deg at hvis du virkelig hadde hatt humor, hadde du ledd bedre av deg selv.

Adams

over 17 år siden

Adams

Rart at Curt K ikke har blitt sentralbanksjef han ser tydligvis tegn i økonomien som ingen andre av landets beste makroøkonomer ser.

Inflasjonen er ikke 0,8% lønnsveksten er heller ikke 6%. Høyere rente medfører høyere valutakurs, som igjen medfører at billige varer fra Kina blir dyrere. Plus at høyere rente medfører økt sparing og høyere lånekostnader som ytterlige drar ned pengemengden.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Ikke for at jeg tror på dommedagsprofetier, men jeg synes jo å huske at i min pure ungdom hadde vi både høy inflasjon og høy rente.

Jeg husker det lønte seg å låne på tross av renta, fordi inflasjonen spiste opp verdiene.

nn

over 17 år siden

nn

Adams

høyere rente, høyere etterspørsel etter NOK, høyere NOK kurs, BILLIGERE varer fra Kina (frem til norsk eksport stuper og ...)

Hacker

over 17 år siden

Hacker

Jeg kan mange gamle ordtak, men kan ikke huske dette:

"Nordmenn lærer seg av svenskenes sine feil, etter at de selv gjort de allikevel..."

Dette må være et lokalt familieordtak Curt K ?

...

over 17 år siden

...

Oi, oi, oi.. Tull, tull, tull. Hele greia! :)

snappy

over 17 år siden

snappy

Gunnar Bull:

Det stemmer nok dette du sier her.. Men da var nok renten høy får å få ned inflasjonen. Inflasjonen er noe som kommer når folk bruker mye penger, og man får lite pr. Krone.

En definisjon jeg lært på studiene mine er:

Inflation allows you to live in a more expensive neigbourhood without moving.

hehe.. Den er så bra

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Haha. Priceless :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her