Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Åpner i morgen kl. 10:00

Struck

over 17 år siden

Struck

Dersom værguden fremdeles er med oss her på sør-østlandet, så blir det spill i Larvik f.o.m. i morgen, lørdag 16.ds. fra kl. 10:00 og gjennom hele uke 8 i flg. deres hjemmeside.
Det spilles med gressutslag og sommergreener, og forholdene er flotte i flg de som har befart banen i dag!
Her blir det liv - rai rai...... :-)

Tyven

over 17 år siden

Tyven

@lle Fugler (15.02.08 kl. 17:43) Hcp: 15,0 Klubb: Larvik

Gleder meg i alle fall til å spille på Larvik i helgen, slik som været er meldt nå...så ser det ut til at banen blir åpen hver dag i hele vinterferien :) Ballrenn med start kl 10.00 hver dag, se hjemmesiden!

;-)

@lle Fugler

over 17 år siden

@lle Fugler

Bare pass på ballene dine du ...hehe... sving sala bim

Struck

over 17 år siden

Struck

;-)

hp

over 17 år siden

hp

Onsøy har vært oppe hele uka.

Stian

over 17 år siden

Stian

Noen som har oversikt over andre baner i Akershusområdet som har åpent?jeg er lei av veggen på Fornebu :)

Stian

over 17 år siden

Stian

hva koster greenfeen??noen som vet??

Lerouge

over 17 år siden

Lerouge

300 på Onsøy

hp

over 17 år siden

hp

400 helg på onsøy 300 på ukedager.

HM

over 17 år siden

HM

Men det er nok frost der i dag.

Anders

over 17 år siden

Anders

Nå er det spådd ganske varmt vær i dagene fremover, de viste ihvertfall det på værmeldinga igår, så da er det jo håp :-)

blakk

over 17 år siden

blakk

Den er for drøy, Onsøy. Slik som forholdene er nå er greenfee over kr 250 rått. I april spiller vi på topp forhold på andre baner til kr 300.
Nei, det blir nok ikke golf på meg før påske, sukk sukk,,,,,,,,,,

Morgenstund har g...........

over 17 år siden

Morgenstund har g...........

Hvis du står opp tidlig og har godt (under)tøy, skikkelig hårkvekst både her og der er ikke en pris på 250 så ille.

April kan være værmessig like slem som mai. Husker du ikke da snøen føk rundt ørene våre på 17 mai?

hp

over 17 år siden

hp

300 er i hvertfall bedre og betale enn 1 kr pr ball på fornebu.og de ballene er utrolig ræva,det er rå pris spør du meg.

morgenstund har g...........

over 17 år siden

morgenstund har g...........

Er de ballene utrolige i ræva...........2 skt per stk. det er veldig billig, og det UTEN trykk, og bevismareriale.

Tenk på lomme og rumpemannen, du.......................

The slicer

over 17 år siden

The slicer

Noen som har spilt Larvik denne uka? Hvordan er forholdene?

@lle Fugler

over 17 år siden

@lle Fugler

Spilte banen på søndag, men har jobbet på banen hver dag denne uka! Det er første gang banen har vært åpen i februar. Gresset er blast på denne tiden så.... men det har faktisk begynt å bli grønnskjær på lune steder og i hellinger mot syd! Greenene er selvsagt trege. Idag var det en del vind og noen jeg snakket med mente det minte om å spille i Skottland på denne tiden. Ellers er banen tørr og fin. Det bruker å bli litt kø i peg renna i helgene, men det har gått fint uten alt for mye venting!
Tee klosser er plassert i forkant og flaggplasseringen er svært nære greenkanter for å ikke belaste greenene for hardt på denne tiden av året. Proshop og restaurant har vært stengt så langt, siden de har planlagt andre aktiviteter på denne årstiden, men det går rykter om at noen ivrige medlemmer vil trå til med vaffelsteiking i helgen :)

The slicer

over 17 år siden

The slicer

Takk for info. Ser det er meldt en del vind i morgen, men er så golf-sugen nå at jeg tror det blir en tur nedover i morgen.... Skulle scoren bli like dårlig som vanlig kan jeg iallefall skylde på vinden :-)

!

over 17 år siden

!

info:Strømstad var meget bra på onsdag. Ny-rullede greener, så det gikk fint å putte. MYE bedre enn dynekilen, men dette er sikkert dagsavhengig, ang frost, gress osv.. Bare som et alternativ til Larvik, som jo blir et stykke lengre unna?! Eller? Hvor lang tid bruker man egentlig ned dit, fra Oslo? Realistisk, ikke superspeed!

Jarle

over 17 år siden

Jarle

1 time 45 minutter så er du på banen:)

Pølse med brød

over 17 år siden

Pølse med brød

Hvorfor Oslo folk gidder å dra til Strømstad når Larvik både er nærmere og samtidig en betydelig bedre golfbane enn både Strømstad og dynekilen, forstår ikke jeg. Med den nye motorveien er det ca 1.25 min fra oslo til Larvik. Kanskje de benytter anledningen til å fylle opp med billig flesk og røyk??

Hadde min første runde for året i går i Larvik og banen er i meget god forfattning for å være februar. Ikke fuktighet og meget gode fairways. Sommergreenene ruller helt greit om ikke raskt. Kvaliteten på greenene er vel omtrent som på Asker/Kjekstad/Bærum i begynnelsen av juni.

Kabel

over 17 år siden

Kabel

Trenger vel ikke å være rakettforsker for å skjønne at folk drar til Strømstad, ikke bare for å spille golf, men for å handle samtidig......blir ikke det samme å handle på Rimi i Larvik

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Vi drar fra Oslo over grensa søndag med golf og handling på lista, om vi ikke skulle handle hadde vi nok spilt Onsøy.

The slicer

over 17 år siden

The slicer

Var og spilte Larvik i dag som annonsert i går. Det var en overraskende positiv opplevelse! Digg at det går an å spille på såpass bra forhold i februar.

Som forventet var det en del vind, men jeg kan nok dessverre ikke legge all skylda på den for scoren jeg preseterte :-)

Spania - nærmere enn du tror

over 17 år siden

Spania - nærmere enn du tror

Så er det bare 4 timer til Costa Blancas fantastiske baner. Med greenfee til 35 euro for helt fantastiske baner.

Snedd

over 17 år siden

Snedd

Nei, tross alt! Det er ikke fire timer til Costa Blanca. Tar minst 7-8 timer til du er på banen, med reise til og fra flyplass pluss venting på avgang. Og når du endelig kommer dit, blir det for fort mørkt den dagen, så du må vente til dagen etter med å spille! (Måtte bare være litt vanskelig...)
Men fristende høres det uansett ut akkurat nå. Fine baner på Costa Blanca. Til 35 euro får du imidlertid ikke spille de fantastiske.

hp

over 17 år siden

hp

Tar det bare 1.25 min fra oslo til Larvik hvor fort kjører du da 150kmt.

Jarle

over 17 år siden

Jarle

Med fartsgrense... men fra tbg til larvik er det bare to felts vei, så går ofte litt smått. Tipper som sagt 1.45 fra du setter deg i bilen og banen ligger tross alt ut mot stavern

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her