Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Losby

Lasso

over 17 år siden

Lasso

Noen som vet hva årsavgiften blir på Losby i år? Ser at de hadde årsmøte i går, men det er ingen info å finne på sidene deres....

Noen som vet om det blir eget medlemskap på Vestmork i år?

Bobby Peru

over 17 år siden

Bobby Peru

mener å ha lest i innkalling/sakspapirer at den skal settes til 7000 (ca).

Fru Luna

over 17 år siden

Fru Luna

Også Losby har dessverre en "ressurssterk" og prinsippfast gjeng som møter opp på årsmøtene og gjør en viktig jobb. Denne gang presset de årsavgiften ned til 6500.

500 kroner spart for hvert medlem, 700000 kroner mindre til klubben.

Dyktig gjort, gutter!

Olle

over 17 år siden

Olle

Ja demokrati er noe dritt. Synes styret bare kunne ha satt årsavgiften til 50.000.

Fru Luna

over 17 år siden

Fru Luna

Saklig Olle. Traff jeg en vond streng?

Tommy

over 17 år siden

Tommy

Den "eksklusive østkantklubben" burde vel klare og skaffe seg noen sponsorer. Dressmann ,Nille,og Europris ville vel være på sin plass på noen av steinene på tee.

Torgeir

over 17 år siden

Torgeir

Skjerpings folkens. alle vet at demokratiet kan kun kritiseres dersom fremlagte fakta ikke er komplett, eller ikke fakta.
grunnlaget for et medlems avgjørelse blir lagt i forkant av og på årsmøtet, og når man tror det er smart å spare medlemmene for 500 kroner, så gjør man det.
vil man ha det annerledes, så må man møte opp på årsmøtet.

struck

over 17 år siden

struck

Au.......da.........
Da har de jo 500 kr. til drivingrangen da - heia!

Draw

over 17 år siden

Draw

Det var jo et saklig bidrag 'Tommy'.
Jeg hadde nesten glemt prinsippet om at det er vanskelig å drite ut noen så ettertrykkelig som de kan greie selv, men heldigvis så kom du og bragte det opp i lyset igjen. Godt jobbet!

vest

over 17 år siden

vest

Tommy var mosjom men den humoren passer vel ikke der...

Olle

over 17 år siden

Olle

Fru Luna, du traff ingen vond streng med meg.

Jeg tolket det første innlegget dithen at du mente det var idiotisk av medlemene å få ned avgiften.

Det er viktig å huske at klubben er til for medlemene og ikke motsatt. Hvis medlemene ønsker lavere avgift så er det, det eneste riktige. Selvfølgelig så må jo også de samme medlemene skjønne (noe de sikkert gjør) at dette vil medføre begrensinger på hva klubben har økonomi til å gjøre.

En annen ting er at det sikkert her som alle andre steder kun er 5 til 10% som møter opp når slikt skal vedtas, men det er en annen diskusjon. Hvis du ikke møter opp så har du heller ingen rett til å klage.

vest

over 17 år siden

vest

God humor er så mangt.

Noen ledere på Losby synes det er hysterisk mosjomt at Oslo GK ikke har bane om dagen.

Ken

over 17 år siden

Ken

Ja de får le nå, når Oslo GK står ferdsig blir den sikkert kanonbra, ikke at jeg har råd til å spille der men men

Stian

over 17 år siden

Stian

En ide jeg syntes Oslo GK burde vurdere er å involvere sine nærmeste naboer, polakkene, til caddievirksomhet.

Losby benytter polakker, men det er til å male og gjøre småreparasjoner på Godset, men det slipper jo Oslo GK å tenke på :)

ME

over 17 år siden

ME

Hvorfor ikke tenke på polakkene som nye medlemmer og ikke bare billig arbeidskraft?

Selv fikk jeg en gave av min sønns kjæreste. En haug baller med billedlogo og navnet Polska på.

Denne personen og endel medborgere spiller bedre golf en jeg (selv om det ikke skal så mye til).

Lasso

over 17 år siden

Lasso

Denne debatten sklei jo ikke ut.......

Tilbake til kjernen? Er det slik å forstå at årsavgiften blir 6500????

Stian

over 17 år siden

Stian

7000kroner ser det ut til å bli utifra hva man kan lese på losby.no

Luna

over 17 år siden

Luna

Bare til orientering.
Dersom noen skulle tro at Fru Luna er min kone,
medfører det ikke riktighet.

Mvh
Luna

ME

over 17 år siden

ME

Hei la luna eller sola mi ;-)

Ellers klart debatten gled ut, det gjør den omtrent hver gang.. Hvis man leser på enhver klubbs hjemmeside vil man for det meste finne ut hva årsavgiften blir. Blir ikke rare debatten av det :-)

golf

over 17 år siden

golf

Kontingenten på Losby for 2008 er 6500,-

Lasso

over 17 år siden

Lasso

Endelig et seriøst svar...thank you. Da er det bare skaffe en aksje for årets sesong

golf

over 17 år siden

golf

Bare hyggelig, helt enig i at det ble mye tull i denne tråden :-)

golf

over 17 år siden

golf

By the way, eget medlemskap på Vestmork kommer tidligst i 2009. Dette skal utredes først.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her