Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

The Open

Britten

over 17 år siden

Britten

Hei!

Jeg bare lurte på hva skal til for å få meldt seg på lokal kvalik til the open? hørt at det er mulig for amatører som oss, noen som vet?

doc

over 17 år siden

doc

du må til england, bare si du er fra Norge (nårvei)

Britten

over 17 år siden

Britten

Ja det så jeg, men er det mulig uansett nivå man er på?

The Scotsman

over 17 år siden

The Scotsman

Jeg har videresendt din forespoersel til The R&A og bedt de komme tilbake med et svar her paa forumet til deg, men det kommer vel litt ann paa hvilken The Open du har i tankene..

Påmelding

over 17 år siden

Påmelding

http://www.randa.org/index.cfm?action=championship.entry&id=4&cfid=9930669&cftoken=54716076

Du ha et handicap på 0,4 eller bedre hvis du er amatør for å kunne melde deg på kvalifiseringen. Er det mange påmeldte må man antagleig ha bedre handicap enn som så.

snappy

over 17 år siden

snappy

Hadde vært kult å prøvd... HAdde vært så sinnsykt morsomt å klart det... Men oddsen er vel ikke på min side... Hadde iallefall hatt go grunn til å slippe å spille Lag NM... hahahahaha

hva som til?

over 17 år siden

hva som til?

amatør som oss????? snakk for deg sjøl! og hva som må til.....det må være en mirakel

doc

over 17 år siden

doc

snappy, hvor mye trener du nå som du er kommet i full jobb?

snappy

over 17 år siden

snappy

Hehe.. Trener nesten ikke nå.. Men tar det vel opp igjen til våren tenker jeg. Men hadde jeg trent 15 timer til dagen hadde The Open kvall likevel vært helt uaktuelt, hihi, jeg har jo ikke talent i det hele tatt..

Men mn.. Golf skal være gøy... Det er vel det jeg sliter med nå.. At jeg ikke føler det er gøy, men et stress.. Så i år tenkte jeg at jeg bare skulle tenke på meg selv. Noe mange andre også burde gjøre, slik at man ikke legger golfen helt bort.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her