Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

TaylorMade r7 460 Ti Driver noe tess?

Lars

over 17 år siden

Lars

Ser at Golfsmith har denne på tilbud til 200 daler nå. Er vel en 2006-modell såvidt jeg skjønner.

Handicap på 22, har egentlig ikke spilt så mye med driver ennå, men tenkte å ta steget. Har dermed ikke prøvd så mange, men føler vel at jeg er mer på et nivå der jeg må tilpasse meg utstyret enn at utstyret skal tilpasses meg.

Noen som har erfaringer med denne, og kan anbefale, eller er det dumt å handle uten å prøve...

baaa

over 17 år siden

baaa

kjempekjøp. En god driver. Bare pass på å kjøpe riktig flex på skaftet.

Prøv først!

over 17 år siden

Prøv først!

Jeg ville aldri kjøpt driver uten å prøve. Ikke alle gode drivere er gode for alle, gjelder å finne en man liker. Det er mitt råd, men kjenner ikke den driveren du nevner.

Jarle

over 17 år siden

Jarle

Jeg kan anbefale den på det sterkeste! Sjekk om de har den igjen på rockbottomgolf også, der har de hat den til 179 vet jeg. Lett spilt og veldig god! Aldri hørt noen vært misfornøyd med den!

Tiger Lily Taylor Mad.....

over 17 år siden

Tiger Lily Taylor Mad.....

Kjempekjøp på en superdriver. Du vil neppe angre på denne handelen. Min mann har brukt den i omtrent et år og er kjempefornøyd, han får både litt mer høyde og mye mer lengde enn forventet. Treerwooden han brukte tidligere for å safe, ble nesten unødvendig etter TM-kjøpet. Lykke til :-).

Huff

over 17 år siden

Huff

Er tigerdama tilbake igjen. Grøss og gru! Hun glefser de slingsete balla av oss ekte mannfolk uten den minste form for folkeskikk. - Og endog tilbyr disse til kjipe og grådige forretningsfolk. Amen.

"Lammetestikler er på vår eksklusive meny i dag"(...........). Prøv for all del vår lekre og eksotiske erotiske og pirrende hovedmåltid. Østers er en selvsagt en gratis appetittvekker .

Ta gjerne med deg dine kjære forretningsforbindelser, de vil ikke bli skuffet, med mindre de kommer fra fattige hjem. Alltid vanskelig å tilfrdstille disse individene ;-)

Tigerskinnet er for ekskusivt for våre golf kunder, men ikke fortvil, ballene er jaggu verdt hver eneste krone.

Solskinnsgolferen

over 17 år siden

Solskinnsgolferen

Konge driver!

Selvfølgelig

over 17 år siden

Selvfølgelig

TaylorMade r7 460 Ti er en god driver.
Den brukes av mange av verdens beste spillere.
De som hevder at driveren ikke er god avslører bare at de ikke kan spille golf.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her