Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ping g10

Klaus

over 17 år siden

Klaus

HEI!!

Vurderer og kjøpe nye jern denne våren. Synes g 10 ser bra ut, og jeg leser bare positive ting om de. Er det noen her inne som kan komme med noe som kan hjelpe meg til å bestemme meg.

Noen andre forslag til køller??

Jeg har 10 i hcp og spiller i dag med TM OS.......

Lars

over 17 år siden

Lars

Hva er prisen på et G10 jernsett (eks 4-PW) i Norge? Vurderer å kjøpe det samme fra Edwin Watts. (Ikke ute etter å dra opp en støtt-din-lokale-proshop-istedet-debatt).

Yankee

over 17 år siden

Yankee

Kjøpte G10 i november. Veldig godt fornøyd. Prøvde G5 og Rapture i mai. Likte ikke G5 så godt, slo like bra med mine gamle ISI. Rapture var bra og jeg bestilte et sett, men det var litt lang leveringstid (heldigvis), så jeg fortalte forhandleren at jeg ville ta køllekjøp opp til ny vurdering på høsten. I mellomtiden kom G10 på banen, og de er betydelig billigere enn Rapture. I de testene jeg gjorde var faktisk G10 litt bedre enn Rapture for meg.

Forhandleren er sertifisert Ping fitter og gjorde en standard kølletiilpassing. Deretter fikk jeg lånt med meg hjem en rekke køller. Jeg filkk lånt både G10 og Rapture med forskjellige stivheter, lengder og lie-vinkler, på begge sider av de spesifikasjonene man fant ved kølletilpassing. Jeg fikk litt mer lengde og noe mindre sideveis spredning med G10 enn med Rapture. De spesifikasjonene som kølletilpasseren hadde anbefalt viste seg å passe best.

Golfshopppen

over 17 år siden

Golfshopppen

Pris Ping G10 i min shop er 4990,- for 4-PW.

Lars

over 17 år siden

Lars

Og hvordan finner jeg din butikk?

Kan det være denne?

over 17 år siden

Kan det være denne?

http://www.myshop.com/

Jarle

over 17 år siden

Jarle

Lars

over 17 år siden

Lars

Kan det være denne?: Hi hi hi...
Jarle: Litt for mange eksempler på kopikøller på Ebay til at jeg gidder å ta sjansen på det, ja...

Eriksen

over 17 år siden

Eriksen

golfshoppen.com virker i alle fall litt jalla... Look-alike-køller?????

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her