Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Terminliste NGF 2008

Golf2008

over 17 år siden

Golf2008

Nå skriver vi snart februar og fremdeles mengler det store deler av NGFs terminliste. Jeg jobber som junioransvarlig i min klubb og ønsker allerede nå å booke hotell og fly til P4-tour,Titleist-tour,B-tour osv.
Hva skjer egentlig?
Ser at det er kommet noen datoer på Titleist-tour, men det er det. Trenger spesielt datoer for P4-tour.
Noen som kan hjelpe???

lei

over 17 år siden

lei

NGF er NATTA

nei

over 17 år siden

nei

Ingen gidder å hjelpe deg. Finn ut av det sjæl

vest

over 17 år siden

vest

trur helst det er at ingen veit så mykje meir enn at ingen gidder...
og NGF kan vell ikkje gå ut med noko som ikkje er bekrefta frå klubbane..

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Det har vært en eller to tråder for noen uker siden om samme tema. Ifølge ryktene skal P4 spilles på Meland medio mai, og på Bjaavann i månedsskiftet mai/juni så vidt jeg husker.

Problemet ligger nok i å finne baner/klubber som er villige til å arrangere P4 tourene, også klubber som har "gode nok" baner.

Alle Titleist turneringene og de forskjellige NM-arrangementene er jo klare, så du har noe å starte med.

I utgangspunktet tror jeg Tamburstuen er vel så serviceminded som forgjengeren, så terminlisten kommer nok så fort den er klar.

Adam

over 17 år siden

Adam

Meland i starten av mai.

snappy

over 17 år siden

snappy

Du er ganske sikker på dine spillere i din klubb dersom du skal booke hotell/fly til Titleist tour for deres spillere..

og ikke snakk om B-Tour der mange er inn og ut gjennom hele sesongen.