Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Simulator - Fornebu

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

Noen som har noen erfaringer med simulatorsenteret på Fornebu Indoor? Bra ? dårlig?

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Halvbra. De har litt gamle versjoner av Fullswing som forsåvidt er helt ok, men litt for dårlig lys svekker inntrykket.

Flere steder i puttelinjen stikker disse stripene som leser ballen opp og gjør at ballen hopper. Men dette er et problem med de fleste simulatorene av denne typen.

Har ennå ikke fått prøvd Aboutgolf, som de visstnok har på Sandaker (som ikke er på Sandaker likevel :-)

falze

over 17 år siden

falze

Simulatorene i seg selv er av den vanligste typen, men resten av anlegget er av kvalitet. Kan få bestilt inn de fleste former for drikke og mat til simulatorene, og har jo en del andre fasiliteter som kan brukes. (Nærspillsområdet, bunker, range etc).
Sånn overall greie priser også, har vært på langt dyrere simulatorsentere så ble positivt overrasket av de "lave" prisene på Fornebu iom. at det er Norges største senter (?).

Anyways, verdt å ta seg en tur spør du meg :)

Stoony

over 17 år siden

Stoony

Synes "halvbra" er en god beskrivelse av forholdene i simulatorene på Fornebu.
Er det andre i forumet som kan gi tilbakemeldinger om simulatorer i østlandsområdet som er gode/meget gode? Da mener jeg lysforhold, kontraster, lyder, tilbakemelding på slag osv...

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Losby har topp "forhold" :-). Spilte der forleden, meget vennlig publikum som applauderte både mine gode og halvgode putter. Også veldig koselige omgivelser, åpent og stort.

Muligens like bra på Innesvingen ved Haga.

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

Jeg synes halvbra er passe dekkende..... enig med GB i at puttingen er litt Mikke Mus... og så var det interessant at driveren min snittet 130 meter....

Todd H.

over 17 år siden

Todd H.

Sam hvis du bor i nærheten av hjemmeklubben din er det ikke lange veien til Haug golfsenter - mellom Drøbak og Korsegården. De har proshopen til Drøbak GK, en Driving Range med 6-7 matter, riktignok meget kort og 4 simulatorer med nyere software enn de har på Fornebu. Alltid blid og koselig betjening.

Simdude

over 17 år siden

Simdude

Spill online turneringer mot hele verden, med leaderboard i lokale med hull for hull oppdatering.............definitivt noe som må prøves..........prøvde forrige dagen og må si at det er en ny dimensjon. Bedre enn å bare sille mot de du er med.

Haga og Losby har det, avbefale dette!

www.fullswingtour.com

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her