Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Rangefinder

Rangefinder

over 17 år siden

Rangefinder

Noen som har no erfaring med rangefindere ? Vurderer å skaffe meg en, men lurer på om noen har gjort seg opp smarte meninger om dette...?

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

Hva er dette? Et produkt som finner veien frem til drivingranger?

HM

over 17 år siden

HM

Det er avstandsmåler på amerikansk.

Innspill

over 17 år siden

Innspill

PÅ golfsiden.com har det vært flere diskusjoner om dette temaet. Det har det også vært på denne siden, så ved å søke litt, så finner du en del spennende stoff

!

over 17 år siden

!

har en som jeg er fornøyd med, og som har fått bra kritikker. Rangefinder SE. Enkel å bruke, finner flagget lett.
FekinCnut kunne kanskje trenge en for å finne hodet sitt oppi rasshølet sitt?? Ganske stort der virker det som, og med den lille dritthjernen er det nok ikke enkelt ^^

BigB

over 17 år siden

BigB

Oi... det var da voldsomt... Du må passe deg for å prøve og være morsom her FekinCnut, da kommer det en eller annen med mye innestengt raseri og truer med å putte diverse kroppsdeler oppi kroppens mørkeste hulrom!

jonag

over 17 år siden

jonag

Heter det noe med Bushnell Pinseeker er du trygg...

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

!: Veldig anal vinkling på innlegget ditt da, prøver du å fortelle oss noe? På vei ut av skapet kanskje? Kom ut, kom ut - her har vi plass til alle

HM: Jeg er ikke så god i amerikansk, er langt bedre i engelsk ;o)

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Noen som har erfaring med Nikon Laser Caddy Rangefinder?

Rangefinder

over 17 år siden

Rangefinder

Lurer vel egentlig mest på om den virkelig gjør noe nytte for seg...? Ser av tidligere tråder at man blir tryggere på hvor langt man egentlig slår, og får et mer bevisst forhold til det. Man sparer kanskje litt tid også når man får lært seg å bruke den effektivt ? Ved å legge kula på greenen i stedet for i forkant eller over...

HM

over 17 år siden

HM

He he FekinCnut
Engelskmennene er så konservative at de har ikke tatt slike i bruk ennå. ;-) Heter nok det samme på engelsk.

Ellers så er jo Google nyttig:

A rangefinder is a device that measures distance from the observer to a target, for the purposes of surveying, determining focus in photography, or accurately aiming a weapon.

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

Anglofil som jeg er holder jeg meg unna dette produktet.

Holder meg heller til en stabil sving :P

Miuraman

over 17 år siden

Miuraman

Har en Busnell. Suverent verktøy. Løp å kjøp

Rangefinder

over 17 år siden

Rangefinder

Da fikk jeg tak i en Bushnell Pro Tour Laser med scan-mode til $269.00 inkl. frakt fra Golf Store Home på eBay. Så får vi se om det funker...

Ken

over 17 år siden

Ken

Busnell er importert av SMD her i Norge. De samme som importerer Titleist osv.
Fordelen er jo at man får garanti i Norge, men prisen er nok like høy som i utlandet. Så får man jo bare vurdere..

Uvitenhet

over 17 år siden

Uvitenhet

Her har jeg gått glipp av en helt lite diskusjon bare fordi jeg var sikker på at en rangefinder var en innretning som til enhver tid viser hvor nærmeste driving range befinner seg. Nyttig nok om man f.eks er på bilferie og plutselig er nødt til å teste ut noen nye ideer man har fått underveis.

ObiWan

over 17 år siden

ObiWan

SMD kan neppe konkurrere kr. 1.450,- som rangefinder har kjøpt for...tipper denne koster minimum 3.900,- i proshop i Norge.

rangefinder

over 17 år siden

rangefinder

Den koster 4900,00

Yngve

over 17 år siden

Yngve

Jeg kjøpte Bushnell Pinseeker, og den funker strålende.
nøyaktig, og funker selv om jeg skjerlver som et aspeløv. (nei, er ikke gammel, bare skjelven som en parkinsonpasient......)

Rangefinder

over 17 år siden

Rangefinder

Da er Bushnell Pro Tour Laser testet på Oitavos, Praia del Rey, Golden Eagle og Beloura i helga. Funket glimrende når man stolte på avstanden !

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her