Til Brian
Jeg har begynt på min andre golf sesong. Er derfor ikke så bevandret på alle disse banene det er snakk om her i debattforumet. Min hjemmebane er kvinesdal, å trives pokker så godt der. De gamle hullene er blitt meget bra med bredere fairwayer og diverse bunkere som er kommet og skal komme. Banen er også en fryd for øyet med tanke på beliggenhet med utsikt utover fedafjorden på hull 3 og utsikt utover hamre på hull 9 på den nye delen. Kort sakt du ser mest hele kvinesdal fra golfbanen. Det var nok reklame.
Det jeg lurer på er om vist du kan prøve å være objektiv. Er hvordan vil du rate banen i forhold til alle disse banene det er snakk om på østlandet. Er den på høyde med de bedre banene der borte eller er den for ny kanskje. Det er muligens en håpløs oppgave å rate banen før den er helt ferdig? Da tenker jeg ikke når den åpner men kanskje om 5 til 10 år.
Til alle dere andre. Dere er hjertelig velkommen til en golfrunde på sørlandets perle, billig er det også. Slå to baller i et slag :-) å kom ned den 14 august for da er det offisiell åpning av banen.
SIMON HOLMES kommer........
Hilsen Gordon.
Det jeg lurer på er om vist du kan prøve å være objektiv. Er hvordan vil du rate banen i forhold til alle disse banene det er snakk om på østlandet. Er den på høyde med de bedre banene der borte eller er den for ny kanskje. Det er muligens en håpløs oppgave å rate banen før den er helt ferdig? Da tenker jeg ikke når den åpner men kanskje om 5 til 10 år.
Til alle dere andre. Dere er hjertelig velkommen til en golfrunde på sørlandets perle, billig er det også. Slå to baller i et slag :-) å kom ned den 14 august for da er det offisiell åpning av banen.
SIMON HOLMES kommer........
Hilsen Gordon.