Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Aksel

`39

over 17 år siden

`39

Drit-lei hele Aksel i dag, smålig?

Ja

over 17 år siden

Ja

Du må bare akseptere det.
Ingenting du kan gjøre.
Få deg en psykolog hvis det er vanskelig.

BigB

over 17 år siden

BigB

Aksel ruler!

`39

over 17 år siden

`39

Hva er det med Aksel som ruler. Er det plankene, eller noe så troskyldig at ikke en kjeft såvidt har hørt om fyren?

Greit nok å være sympatisk, men hva f........ har den jyplingen gjort som fasinerer?

Han er ett null, i et sort hull, noe han er klar over selv. Han får heller rulle over BigB med flere. Mannen storkoser seg nok over hordens måpened tilhengere tilber ham !(uten sertfikat)!!!

Litt søtt, (Ja, feiging uten egent nic) jeg er faktisk utdannet psykolog, med årskort nr. 862057 fra kopenhagen.

I lille Jante er vi vant til personer som prøver å stikke hodet fram fra skallet, men de har alltid forstått sin besøkelestid, og den er meget kort .

Lykke til og godt nytt-år.

zikkolåg

over 17 år siden

zikkolåg

Du er tydeligvis et kjempestort null du også! Du lever ihvertfall i et sort hulll! Skru korken på flaska å gå og legg deg nå!

Yngve

over 17 år siden

Yngve

artig å lese enda en som liker å fremstille seg selv som intelligent samtidig som vedkommende rakker ned på andre.

tror ikke den psykologutdanningen var noe for deg gitt....

Aksel Lund Svindal er en verdig vinner, og selv om du er misunnelig, tydeligvis på vegne av andre som ikke mottok prisen, så er dette drøy psykolog-mat spør du meg...

hvordan er været der nede på sørlandet om natten?

:D

@lle fugler

over 17 år siden

@lle fugler

Lurer på hva Aksel har i hcp? Regner med at han behersker det også!