Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvem....

Pølsa

over 17 år siden

Pølsa

blir tatt ut på de forskjellige landslagene til neste år? Da snakker jeg om Team Norway, Challenge, Future og de ungdomsgruppene... Noen som vil tippe?

God jul og godt nytt år forresten!

jag

over 17 år siden

jag

jag tror at suzan pettersen skal være aktuel for team norway

Golferen

over 17 år siden

Golferen

Team Norway :

JAL
Tutta
HB
Eirik TJ
Marius T
Lill Sæther
Marianne S

Team Challenge :

Bro
Aron
Børsheim
Nilbrink
Orvis

Ellers aner jeg ikke

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Ifølge golferen.no er fordelingen av spillerne på Team Norway og Team garmin ikke endelig klare, men navnelisten er klar.

Det kanskje mest interessante er at informasjonen kommer på golferen.no, mens NGF ennå ikke har evnet å legge ut samme info på sine sider.

Pølsa

over 17 år siden

Pølsa

Ja, du har et poeng der. At Norges Golfforbund ikke klarer å oppdatere og skrive nyheter er dårlig. Golferen.no er mye bedre på slikt, noe nytt nesten hver dag! Stå på golferen.no!!!

cut

over 17 år siden

cut

Norges Golfforbund er ikke noe nyhetsbyrå med heltidsredaksjon. De er der for å betjene medlemmene og gir litt ekstra når de orienterer på nettsidene.. Golferen bruker de nyhetene di kan og gjetter litt i tillegg. Det skal selvfølgelig ikke NGF gjøre....

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Jeg er enig i at NGF ikke nødvendigvis skal ha en stor nyhetsredaksjon, og det er jo åpenbart at de ikke skal gjette på landslagsuttak. Selv om de skal betjene medlemmene kan de allikevel godt være litt mer oppdaterte og gjøre sidene mer interessante, golf. se stiller for eksempel i en helt annen kategori. Det å orientere på nettsidene er vel ikke å gi "litt ekstra" i forhold til golfspillerne i Norge?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her