Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Firenze

Seve

over 17 år siden

Seve

Da trakk Rosenborg altså Fiorentina i UEFA-cupen. Hvordan er golfmulighetene i området? Prisnivå og forhold/temperatur i slutten av februar?

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

Toscana er vel bedre kjent for sin vin enn sine golfbaner. Men du foretrekker altså å spille golf når du er der istedetfor å se RBK få grisebank? Lurt valg.

Gud forteller

over 17 år siden

Gud forteller

Kultur-mulighetene er i hvertfall de beste i hele verden. For en fantastisk kulturell unik by!!!

barcentrale

over 17 år siden

barcentrale

Lett for deg å si Gud, når nesten all kulturen handler om deg..

Jørgen

over 17 år siden

Jørgen

Skal være plenty med golfbaner rundt der. Bare å søke seg frem.

Her har du en artikkel om emnet golf i italia
http://www.golfsiden.no/Italia121207.html

Ciao!

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

Det finnes to gode baner rundt Firenze. Jeg anbefaler Poggio dei Medici som er en halvtime med bil unna nordover - den har hatt Italian Open for damer og er nydelig og passe utfordrende. Den andre heter Golf Ugolino eller noe sånt og ligger rett utenfor byen - ikke like bra men grei nok.

Turtles

over 17 år siden

Turtles

Men alvorlig, hvis ikke du har 0,000000 interesse for historie og kultur, bör du absolutt få med deg en hel del annet enn bare fotball og golf hvis du skulle reise til denne unike by.

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

kultur er jo så mangt

David Gilmour spilte jo i Firenze i 2006 på et torg foran en knallhvit kirke jeg ikke kommer på hva heter i farten

høykultur spør du meg

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her