Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Reisetrekk til golfbag

Per Kristian

over 17 år siden

Per Kristian

Noen som har erfaringer med forskjellige reisetrekk til golfbag?

Kom på at dette er jo noe jeg kan ønske meg til jul sånn på tampen...
Har bare raskt kikket på tgw.com og funnet at Club Glove sin Last Bag har veldig gode tilbakemeldinger. Er denne å få tak i i Norge? Andre anbefalinger?

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Jeg klarer meg bra med en rimelig Olyo reisebag med hjul og forsterkninger. Ingen grunn til å friste potensielle tyver med kjente og dyre merkenavn på reisetrekket.

Per Kristian

over 17 år siden

Per Kristian

Hehehe, kanskje like greit...
Så de hadde noen Olyo reisebagger på Myrens (Golfsenteret i Sandakerveien), men jeg kikka ikke noe mer på de. Har uansett mer lyst til å "investere" i noe som holder enn å bytte hvert annet år. Club Glove har kanskje ikke den gjengse tyv hørt om, det hadde hvertfall ikke jeg (nå er ikke jeg en vanlig tyv heller da... ;-D)

Tolle

over 17 år siden

Tolle

Jeg har reist mye med golfkøller gjennom årene, og har en viss erfaring med reisetrekk.
Det mest praktiske har vært Magic Roller. Dette trekket har 6 hjul, 4 hjul gjør at det kan trilles stående og 2 hjul fungerer hvis man trekker det med seg. I køen på flyplassen er det deilig å bare dytte bagen enkelt på de 4 hjulene. Trekket er sammenleggbart, og har en bra størrelse. Det eneste negative er at glidlåsene kan bli slitne etter mye bruk.
Last Bag fra Club glove er en svært solid bag med standard egenskaper, og kan også fåes i stor utgave. Prisen kan være litt stiv..
Mizuno har en veldig lik bag til en lavere pris.

Per Kristian

over 17 år siden

Per Kristian

Last Bag er en relativt stor bag såvidt jeg skjønner og siden jeg har bærebag er kanskje Burst Proof with Wheels 2 fra Club Glove veien å gå. 100 dollar rimeligere også.
Sjekker Mizuno nå...

Waldorf

over 17 år siden

Waldorf

Hva med Biltema reisebag (med to hjul) til 299.-. Fungerer greit for meg.
Slekta slipper kanskje litt billig unna med julepresang..., men du kan jo ønske deg en Profound putter i tillegg.

Per Kristian

over 17 år siden

Per Kristian

Hehehe, Profound putteren har jeg prøvd uten at jeg ble overbevist, men det er vel en helt annen diskusjon. Og fattern kan ikke slippe unna med 300 kroner! :-D

Sikler litt på Club Glove sin Burst Proof nå, men er det noen som har erfaringer med denne. Ser jo ut som Club Glove er merket for de "seriøse" golferne hvertfall, og det borger kanskje for kvalitet...

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Enig med Tolle i at det er veldig praktisk på flyplasser å kunne trille bagen stående i stedenfor å slepe den avgårde.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her