Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Femisport?

`39

over 17 år siden

`39

Det var noe som overrasket meg som helt ny golfer. Klart man kan tenke på golf som en grasiøs sport, men den komiske stillingen etter slaget så jo veldig feminin ut.

Å se en mann med knærne mot hverandre og med høyrefoten på tå mens han speidet etter ballen, fikk med motvillig? til å undertrykke fniset.

Tror nok de fleste debattanter syntes det er ålreit at kvinner også er med i diskusjonen, men----forventes det mer av et jente-nic, enn av en mann?

Blir det lettere for majoriteten å "mobbe"minoriteten eller er det tanken/viljen til å lufte meninger som teller mest?

jonag

over 17 år siden

jonag

Har vært lykkelig uvitende om kjønn, har trodd at alle var menn, men så har jeg forstått at det er mange jenter her inne.... (ute i den vanlige verden har jeg fått med meg mann og kvinnebegrepet ja)

Jeg fokuserer mer på balltreffet og følelsen da enn den dandy følelsen av en finish... mer kraft og maskulinitet i et kraftfult svosj når ballen forsvinner. Men samme kraftfulle treffet fra en viss norsk kvinne ser hverken jentete eller maskulint ut... stilig ut...

Ja kanskje det forventes mer av jenter... de skal være høfflige og gutta kan være duster ? Egentlig ikke i min hjerne. Vet at både jenter og gutter kan være dustete ;-) eller helt omvendt...

Jeg setter veldig pris på litt kniving mellom kjønnene og feks noen som krever gode svar av gutta.. og omvendt.

Når det gjelder majoritet så er jeg ikke tilhenger av å følge den. Følger det jeg tror på jeg intill det motsatte er bevist.

tilskuer

over 17 år siden

tilskuer

En langrennsløper i rød tettsittende trikot, - det er femi det.
Golf har vel ingen ting å stille opp her.
Ellers har jeg også levd i den villfarelse at det hovedsaklig var menn som hadde interesse av, og anledning til, å kaste bort så mye tid på lange, intetsigende diskusjoner i diverse nettfora.

Stian

over 17 år siden

Stian

Femi eller ikke. Synet av en god golfsving med en flott finish blir man ikke lei

Fotball

over 17 år siden

Fotball

Helt enig, en god finish blir man aldri lei.
Bare det ikke blir samme tilstander som i fotball hvis man feks klarer en birdie. Hvor alle kommer løpende bort og takler deg, gir deg en klynge klem, rumpeklask samt en tørrjukk på leggen.

Jausan

over 17 år siden

Jausan

Fotball ja.

Enn når de får et lite pikespeiderspark på leggen sin. Da faller de over, ruller fram og tilbake mens de holder seg på leggen og gråter som små pikespeidere. Det er ikke spesielt mandig.

BigB

over 17 år siden

BigB

Når du slipper ei bønne i baksvingen og driver 300 meter... det ække mye femi...

snappy

over 17 år siden

snappy

Det kalles release det... hehe

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her