Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hva slags golfsider har vi i Norge?

uttaT

over 17 år siden

uttaT

I skrivende stund, søndag kl. 08, har hverken golf.no m/Kvilesjø eller golferen.no m/Espelid i spissen fått med seg at Tutta igjen har ødelagt ryggen og måtte trekke seg fra Lexus Cup. Dette er kanskje en av årets dårligste golfnyheter i Norge i år med tanke på Tuttas skadehistorikk. Men hvor er golf.no og golferen? Følger de ikke med i timen? Er ikke dette jobben deres? Det ble jo kjent (på LPGA.com) allerede lørdag formiddag at Tutta måtte trekke seg midt i fourball-matchen sammen med Gulbis. Ramnefjell fikk også med seg dette utover lørdagen. Nei, skjerpings, dere i Aller og Aftenposten!

Snedd

over 17 år siden

Snedd

Lurte på det samme. Nrk tekst-tv hadde nyheten også lørdag formiddag. Pinlig å se at golf.no, tror jeg, så frem til matchen mot Se Ri Pak natt til søndag!
Men vi får kanskje godta at redaksjone ikke er så aktive på jobb i helgene i desember.
Uansett sløvt. Dette kan fort være like dramatisk som Lund Svindals skade, hvis vi (Tutta altså) har uflaks!

Skrens Petrus

over 17 år siden

Skrens Petrus

Ser ikke ut til at de fikk med seg at Lars Brovold forsøkte seg på mandagskvalet på SAA Open denne uken heller...

Waldorf

over 17 år siden

Waldorf

Bra Skrens. Hvor så du det?

Hmmmm

over 17 år siden

Hmmmm

Hvis dere savner action så gjør noe med det selv da? Vi er et bitte lite land og har en bitte liten skare av golf-fans. Er det rart det ikke er full fokus?

Yngve

over 17 år siden

Yngve

bitteliten skare?

hmmm..
mener du virkelig at alle som er interessert bør gjøre jobben selv, når vi har dedikerte folk som følger opp proffene våre som bør gjøre det for oss?

da er det i allefall rart vi ikke blir større...

Hmmmm

over 17 år siden

Hmmmm

Hvor mange i Norge tror du er interessert i informasjon slik som at Brovold prøver å kvale til en turnering? Det er sikkert mindre enn en bitte liten skare :)

Syns bare det blir litt teit å klage på at slik informasjon ikke blir oppdatert på golfsidene hele tiden.

Skrens Petrus

over 17 år siden

Skrens Petrus

www.sunshinetour.com

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Så lenge en nyhet kommer inn på en av de 3-4 golfsidene er det vel greit nok? Trenger jo ikke være bla-bla journalistikk der alle skal skrive om akkurat de samme tingene?!

I dette ene tilfellet var det dog litt sløvt å ikke ha fått sjekka årsaken til matchavbruddet, men pyttsann.

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Jeg er interessert, bra jobbet Skrens!

Yngve

over 17 år siden

Yngve

jepp, helt klart sant det, men de som driver disse sidene er jo normalt sett blandt de interesserte, så det er vel greit å håpe at disse har informasjonen vi ønsker oss alikevel :)

nå har jeg en utegående reporter i Sør Afrika for tiden, så jeg visste det jeg trengte, hehehe, men normalt sett så er jeg ikke så priviligert :D

Wesseltoft

over 17 år siden

Wesseltoft

For å ta overskriften bokstavelig...
Hvilke sider bruker dere for å tilegne dere golf-informasjon...

Jeg bruker;
golf.no
golferen.no
golfsiden.com
scangolf.no

Finnes det en annen super side jeg har gått glipp av?

Alt er av interesse; reise, forum, nyheter, resultater......

jånny

over 17 år siden

jånny

Og når man savner informasjon på disse sidene så går man på www.europeantour.com www.pgatour.com www.sunshinetour www.lpga.com www.ladieseuropeantour.com og så videre. Det er en lang liste over steder norske golfere spiller og kan tenkes å spille. De ivrigste følger med alle steder. Men skal man være en ledende norsk golfside må man være raskt ute med nyhetene, og da må man følge med overalt. Gjerne abbonnere på nyheter fra disse nettstedene.

uttaT

over 17 år siden

uttaT

golfposten.no . Ikke akkurat en nyhetsside, men legger ut mye av det de skriver i gratisblekka.

tralletrillers.com . Liten golfklikk med stamme i Bærum.

www.vgb.no/4 . VG-journalist Ola Stenbergs eminente golfblogg.

www.golfinorge.com . Merkelig norsk golfside.

www.ruff-fairway.com . Henriks klikk på hjemmebane.

Så har vi Tutta, Marius, Henrik, Tage og Ares hjemmesider Men de har vel de fleste oversikt over.

Stian

over 17 år siden

Stian

Kan like gjerne liste opp min egen hobbyside med listas desidert mest misvisende navn rtcw.no(bunkeren.no med tiden)

Oppdateres avhengig av dagsformen og interessen. Alt i skalkeskjul om at den er under konstruksjon(som den forsåvidt er) :)

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Det er også golfinside.no som har linker til mange golfartikler, blogger etc.

Skrens Petrus

over 17 år siden

Skrens Petrus

Lars Brovold på foreløpig 2.plass i kvalet for 2008 sunshinetour. Stå på videre ;) Dette klarer du!

St. Able Ford

over 17 år siden

St. Able Ford

En veldig nyttig golf-lenkesamling finner dere på
http://stockinfo.no/golf

WT

over 17 år siden

WT

Anbefaler Tages Blog. Artige meldinger og god oppdatering:

http://www.eiriktage.com/blog/index.php

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her