Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Norsk Pro på europatouren til helgen!!!!

Yngve

over 17 år siden

Yngve

Jepp jepp, fikk akkurat sms fra sør-afrika, og Derek Crawford, sportslig leder på Tyrifjord golfklubb kvalifiserte nettopp med en 68 runde, og ble nr. 4 av 120 til denne ukens Europatour.

med tanke på grunnlaget til Derek i år, som har bestått av en håndfull 18-hullsrunder, inkludert at han spilte Scangolf Ivitational på holtsmark i høst, så er dette ikke annet enn imponerende.

velvel, lykke til i allefall, så får vi se hva Mr. Crawford er laget av.... :)

Fjomball

over 17 år siden

Fjomball

Noe så sinnsykt fett!

Good luck Mr Crawford :)

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Kult og overraskende at det kan komme noe godt fra Tyrifjorden, synes jeg.

Gratulerer :-)

Fjomball

over 17 år siden

Fjomball

Gunnar: Ikke som hos oss, der det kun er bra mennesker som gjør bra ting og tang. Sånne som du og mej!

green day

over 17 år siden

green day

Hvis man slår Yngve og Gunnar sammen, tror du ikke vi får en DC da, Fjompeball. (Du kan være fettet? ;-)

Fjomball

over 17 år siden

Fjomball

Jeg vil helst ikke se for meg de to karene der slått sammen. Det ville bare blitt så ufattelig slitsomt.

green day

over 17 år siden

green day

Sikkert gørre som simamesiske tvillinger, men ellers, knall (og fall)?!!!!

Yngve

over 17 år siden

Yngve

hva i alle dager har skjedd med denne tråden?

Fjompeball være fettet?

:

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

sånn apropos Yngve, er det noe resultatliste hvor vi kan følge "The Glaswegian wunderkind"?

Fjomball

over 17 år siden

Fjomball

En ting er sikkert: han blir aldri å vinne større pokal enn den han vant på årets Scangolfturnering :)

yngve

over 17 år siden

yngve

http://scores.europeantour.com/default.sps?pagegid={7991C900-B8A2-4C34-B856-343079885E16}&eventid=2007100&ieventno=2007100&infosid=2
her er livescore fra turneringen.
ligger foreløpig på 62. plass og +4.

vi får sende noen birdie-vibber!

*humm humm humm*

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

+ 4 på Derek i dag viser vel at det ikke er bare å komme rett fra Scangolf Discutational-turnering og inn på Europatouren, som så mange sikkert trodde ;P (bortsett fra Oscar da...)

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Slik går det når Yngve skal sende birdie-vibber...

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Skal man sende birdie-vibber så er det en betingelse at man vet hva en "birdie" er for noe...

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Yngves pleier å kalle det birdie, men det er egentlig slike "stableford-birdier" han snakker om.

I hans tilfelle, altså par eller bogey :-O

Lawinth

over 17 år siden

Lawinth

Det er ikke utenkelig at DC klarer cutten. Et slag ned og han ligger på en delt 73. plass, ned og han er på trygg grunn og delt 53 plass.

Ser ingen grunn til at det ikke skal gå bra. Han har mye varm støtte fra kalde nor og vi er spent på hva morgendagen bringer.
Vi går for helgespill..!

Yngve

over 17 år siden

Yngve

jajaja, greit nok at dere miklanisser ikke tror jeg vet hva en birdie er, men DET GJØR JEG FORTENKT!
en birdie er en indisk fugl, også kjent som Peter Sellers.

den smaker godt, og ordtaket heter: "Birdie, namnam"

ok. jeg får sende stableford-albatross-vibber i morgen, så kanskje vi ser en birdie i ny og ne.....

Bjarte

over 17 år siden

Bjarte

Yngve: For en anstrengt humor. Den der fikk du ikke noe klem på.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Ikke vær så streng med Yngve, Bjarte. Det er jo fint at han legger seg "flat" ihvertfall :-)

cut

over 17 år siden

cut

flat fisk er flyndre, flat fugl kan jo være en ihjelkjørt måke, hav er en flat yngve

Yngve

over 17 år siden

Yngve

er det ingen her inne som husker å ta tablettene sine?

Farmastøyten

over 17 år siden

Farmastøyten

Nei! ("ingen" inkluderer deg!) ;-)

legen

over 17 år siden

legen

Guuud Yngve, hvis du var min pasient skulle du fått så mye carisoprodol at jeg var blitt inklaget til fylkeslegen for lenge siden.

Yngve

over 17 år siden

Yngve

namnam.... carisoprodol er det nest beste jeg vet....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her