Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Henriks 6.runde på Q-school

What?

over 17 år siden

What?

Ser han skal ut i første ball i dag (dvs. om et par timer). Det er omtrent vindstille og greenene bør jo være ypperlige siden han går ut først.

Tror dette blir en bra dag :o)

Kubein

over 17 år siden

Kubein

Dette blir veldig spennende!!! Ser han går ut sammen med Jeremy Anderson (-11) og Jarrod Lyle (-10)..Begge er i samme situasjon som Bjørnstad, ligger rett bak og må jage for ta inn slag.

Håper virkelig Bjørnstad er kald i hodet i dag, som i går og ikke stresser dersom det ikke blir birdies på de første hullene

The slicer

over 17 år siden

The slicer

Håper Henrik ikke er like nervøs som meg :-) Krysser fingrene for at dette går veien....!!!

Stian

over 17 år siden

Stian

The slicer : Enig med deg. QSchool nervene er det ikke bare HB som har hatt/og har denne uken :)

Jasså

over 17 år siden

Jasså

Da er vi i gang, Henrik driver 304 meter til høyre i fairwayen. Dette blir minst birdie

fred

over 17 år siden

fred

hvor ser du dette?

fred

over 17 år siden

fred

par.

Jasså

over 17 år siden

Jasså

Var innslag på ESPN i det de slo ut

What?

over 17 år siden

What?

Nå ble det "bare" par, men hvis han treffer fairway fremover så er det jo et godt utgangspunkt...

fred

over 17 år siden

fred

jeg lukter par...

Kubein

over 17 år siden

Kubein

Bogey.....faen

fred

over 17 år siden

fred

ikke mange under par gitt..

Kubein

over 17 år siden

Kubein

Par på 3....trå start

Kubein

over 17 år siden

Kubein

Der er grensen flyttet opp til -13...ligger akkurat nå 3 slag bak

Kubein

over 17 år siden

Kubein

Birdie!!!! Trengte den

realist

over 17 år siden

realist

Det er vel mest realistisk med en bogy eller to herfra og ut. Dvs at han trenger 4-6 birdier. Dessverre tror jeg ikke det går men ingenting ville gledet meg mere....

Ja, er pessimist men da blir oppturen desto større dersom dette går :)

realist

over 17 år siden

realist

Birdie !!!

fred

over 17 år siden

fred

Veldig nære eagle..

Stian

over 17 år siden

Stian

Sånn ja VG. Nå gir jeg dekningen deres 2 tomler opp :)

Jippi

over 17 år siden

Jippi

Birdie!!!!

fred

over 17 år siden

fred

dette blir helvetes spennende
...

Bobby Peru

over 17 år siden

Bobby Peru

Yeah-ah!

... er ulidelig spennende nå ...

What?

over 17 år siden

What?

Jeg håper mest på et ras av birdier på de neste 7 hullene (til Henrik altså) slik at det IKKE blir særlig spennende!!

Hjertet har ikke godt av å sitte her og vente på at det plutselig skal komme en oppdatering...

realist

over 17 år siden

realist

Skal på julebord ikveld men skal følge litt med på mobil'en utover kvelden. Dette blir utrolig spennende.....

Neeeeei !!!

over 17 år siden

Neeeeei !!!

Bogy !!!!

vanskelig

over 17 år siden

vanskelig

Må nok innse at dette går mot -15. Da må han ha fire birdier.

fred

over 17 år siden

fred

3 meter for birdie nu...

Realist

over 17 år siden

Realist

Ja, da kom bogy'en jeg regnet med ville komme.
Henrik bør MINST ha 3 birdier til, muligens 4.

Jeg gir han en 20% sjans for å klare dette men mitt tips er at han misser cut'en med 2 slag. Blir det resultatet er det utrolig trist at så lite skal skille over 6 runder. Vi får se....

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Par

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Dette går ikke hvis han ikke graver frem noe magi fra ermet. Må gå 4 under på siste 9. Tidligere har han -1 og -2 på siste 9 på denne banen.

Men han før full kategori på Nationwide, og har vist at han har masse i seg. Håper han holder motivasjonen oppe. Lykke til og takk for moroa nok en gang!

fred

over 17 år siden

fred

hahaha! for en tufs du er! etter ni høl.. alt kan skje.

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Vel, jeg håper jeg tar feil, men jeg tror det ikke.

Jeppe

over 17 år siden

Jeppe

Ser ut som en ny bogey. Da er det kjørt

St. Able Ford

over 17 år siden

St. Able Ford

Bogey.

fred

over 17 år siden

fred

DOBBEL?

St. Able Ford

over 17 år siden

St. Able Ford

Toget gå...
:-((

Realist

over 17 år siden

Realist

Henrik trenger vel birdie på annet hver hull. Dvs at han må satse på hvert hull med den risken det medfører. Jeg git han nå 15% sjans for å klare dette....

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Jeg tror ikke at du kan benytte deg av nicket "Realist" hvis du tror det er 15% sannsynlighet for at han skal gå siste 8 hull -4 eller -5.

snappy

over 17 år siden

snappy

Et par eagles kan redde dette. Pluss et par birdies.. KAn enda gå. Nå har han ingenting å tape.

Kjør på

Kubein

over 17 år siden

Kubein

Da er det bare å innse at løpet er kjørt, synd så synd. Da blir det Nationwide neste år også....faen

Jeppe

over 17 år siden

Jeppe

Nok en bogey. Håper han unngår full kolaps og klarer fulle rettigheter på NW!

Realist

over 17 år siden

Realist

Fjosok
Lett å kritisere andre men hva tror DU ??

Realist

over 17 år siden

Realist

Et par albatrosser nå og Henrik er med igjen

Sannsynlighet: 0,5%

The fat lady

over 17 år siden

The fat lady

....sings

Lunde

over 17 år siden

Lunde

Da er det over for gutten. Sånn er golf.Vi for kose oss med Tutta. Takk for alt Bjørnstad.Du er fortsatt desidert våres beste mannlige golfspiller!!!!!

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Jeg tror jeg gjorde det ganske klart lengre opp at jeg trodde dette var over etter ni hull. Sannsynlighet for at han går birdie på alle de siste hullene setter jeg til 1/1000000 (Hvis jeg gir han 10% sannsynlighet for birdie per hull).

Og dette går ikke på hva var det jeg sa, fordi jeg trodde etter hans gode runde i går at dette kunne gå. Jeg har også sagt at han kunne klare det like godt som noen andre. Men nå er det nok over, og det er trist. Jeg håper han tar ett år til på Nationwide. Og det er det han må prøve å sikre nå. Det er hva jeg tror.

kurt

over 17 år siden

kurt

satser på eagle på dette hullet. + 2/3 birdies.. da går det kanskje.. ikke umulig dette!

kurt

over 17 år siden

kurt

ble bogey isteden ja.. da skal det nok ett relativt stort mirakel til!! synd, men en god turnering uasnett! satser på bra spill på nw neste år, så ny kvall til pga. må være tålmodige. han er ikke gamle karen!

McKivre

over 17 år siden

McKivre

Det er litt skuffende at han er en av de dårligste på banen idag

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Hvor mye spill får han på NW når han kommer utenfor topp 50?

halle

over 17 år siden

halle

Endel færre enn i år....

M05

over 17 år siden

M05

Han er vel uansett fullt kvalifisert til neste års Nationwide tour gjennom sin 78. plass på årets tour...?????

kurt

over 17 år siden

kurt

birdie på hull 15.. kan det gå med birdie, eagle, birdie/eagle?? lite trolig.. men 1 promille sjangse..

helg

over 17 år siden

helg

Han er vel uansett fullt kvalifisert til neste års Nationwide tour gjennom sin 78. plass på årets tour...?????

Nei må være innenfor topp 50.

Nå har han langt fra full spillerett neste år.

kurt

over 17 år siden

kurt

birdie på hull 17 oxo.. da er han nr 50.. blir spennende ang. fulle rettigheter..

kurt

over 17 år siden

kurt

birdien på hull 17 ble fjernet.. satser på at det kommer en albis istedenfor.

tertit

over 17 år siden

tertit

Scorekortet sier eagle på 17

kurt

over 17 år siden

kurt

kom en eagle ja.. bra avslutning..

kurt

over 17 år siden

kurt

nå er det kaos i updates.. står eagle på pga sin side.. par på wegolf! hmm

der kom det par

over 17 år siden

der kom det par

.

kurt

over 17 år siden

kurt

var par ja.. må ha birdie på siste! jaja.. takk for meg

Jørn

over 17 år siden

Jørn

Det ble bogey på siste.Men han har full spillerett på NW neste år!!

Jeppe

over 17 år siden

Jeppe

Jørn: Det er vel ikke helt sikkert?

Jørn

over 17 år siden

Jørn

Ok.Da er det ikke sikkert... stikker å Fornebu og prøver de nye Taylor Made Burner jerna mine jeg..... det blir helt rått...

Amen

over 17 år siden

Amen

Tipper Henrik gir seg med golf nå.

green day

over 17 år siden

green day

Takk for underholdninga, folkens :-)

Bobby Peru

over 17 år siden

Bobby Peru

Det var leit, men sånn går det når man må sette ut keeperen i sluttminuttene ;-) Bra kjempa HB, vi får satse på noen wildcards el på pga'en,noen top10 på nationwide og topp 25 på nw pengeliste.

Kubein

over 17 år siden

Kubein

Henrik gir seg ikke med golf nei! Ser frem til å følge han på Nationwidetouren til neste år. Han er god nok for topp 25 på NW
http://www.golferen.no/wip4/detail.epl?id=185167

Mathias

over 17 år siden

Mathias

Pa hull 13 par 3 missade han green chippade den i hullet.. men pga vind stod ikke flaggen i mitten av hullet sa ballen kunne ikke ga i fra det hallet.
Spiken i kistan?
Pa hal 14 slog han sin taylormade Drive ut i dritten pa hogersidan. Kastade klubban efter bollen och visade klart og tydligt att det va over.

haha

over 17 år siden

haha

som forventet en megasprekk som vanlig.. latterlig!

Kuruka

over 17 år siden

Kuruka

God nok for top 25 på NW ?
HVordan kan du si det ?
Han ble nr 78 i år.
Hvorfor skal vi tro han blir bedre neste år ?
Skjønner ikke at han gidder, kan tjene mer penger på snekring og da slipper han en haug med utgifter også.

Kubein

over 17 år siden

Kubein

Kuruka: du vet ikke hva du prater om...Vet du hvor mye Bjørnstad tjener??? Tviler på at man får så mye sponsorpenger når man er snekker......

Årets sesong ble litt oppstykket pga hans motivasjonproblemer. Dette gjorde at han gikk glipp av mange turneringer. Når han var tilbake så viste han at han kan spille seg inn blant topp 25...noe også de 5 første rundene på Qschool beviser. Med litt mer terping på wedgene og litt mer stabilitet så blir dette bra neste år

Ærlig talt folkens

over 17 år siden

Ærlig talt folkens

Nå må vi slutte å hetse kuruka. Han er en meget habil golfspiller som i sommer hadde en strålende runde på 103 slag (og brukte da kun 3 Mulligans). På det tidspunkt fikk han åpenbaring om hvordan golf fungerer, og ligger på et nivå hevet langt over alle oss andre her på forumet...

Henke

over 17 år siden

Henke

Håndsopprekning:

Hvem ville spilt golf på heltid på bekostning av snekkerkarrieren, selv om man risikerte å tjene mindre penger?

PS: ...vel vitende om at man fortsatt har mange år på spille seg inn i det gode selskap, der millionene står klare til avhenting hver søndag til den som har flyt den uka.

Jeg håper kuruka spøker.

snappy

over 17 år siden

snappy

Sjekk han her... HAn er det virkelig synd på:

Miguel Angel Carballo

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

han er nok ikke spesiellt fornøyd med de tre siste hullene nei snappy. Cruiser avgårde og tenker "hu hei, hu hei, jeg er på touren til neste år", så kommer en "what?, vel, vel jeg er trygg allikevel", 10 minutter senere "Shit, må safe nå", hull 18 "eeh, what the f... was that?" Det er ikke langt mellom Konge og fattigmann i golf nei

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her