Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

SØRVIS

JOBBER I PRO SHOP

over 22 år siden

JOBBER I PRO SHOP

HVEM BANE I NORGE KAN HA DÅRLIGST SØRVIS

Nesevis

over 22 år siden

Nesevis

Kanskje den du jobber på??

Rett skal være rett

over 22 år siden

Rett skal være rett

For det første heter det "Hvilken bane i Norge ..osv." Forøvrig syns jeg heller vi burde fokusere på god heller enn dårlig service.

DPF

over 22 år siden

DPF

Enig. Fokuser på det som er bra og ikke se etter det som kan være dårlig. Da skal du nok se at ting blir så mye bedre...

D. Riit Isi

over 22 år siden

D. Riit Isi

Årsdebuterte på Kongsberg i helgen - og der snakker vi om bane/klubb hvor en føler seg velkommen - både i shop og restaurant.

For en oppgradering av restauranten!! Fra ræl i fjor mai (da jeg var der sist) til superdupert i år!!

Glimrende service over hele linja!!!

Jarle M

over 22 år siden

Jarle M

Besøkte Narvik GK for en tid tilbake. De er ikke helt borte de heller. Yter kjempeservice på sin helt spesielle måte. Tar deg i mot med åpne armer.

Også DEN banen de har, da!
En layout som tar pusten fra enhver bortskjemt østlending. Topp 3 på en norsk banerangering!

fornøyd golf spiller

over 22 år siden

fornøyd golf spiller

hemsedal gk. tross sin 9 hulls bane er belligenheten og miljøet kanon bra. rest + pro shop bra sørvis. ++++ i min bok i alle fall.skal være stor turnering der på lørdag senior golf øst møter vest. til lykke med den.

Ole Petter

over 22 år siden

Ole Petter

Hvordan den enkelte spiller oppfatter service på de forskjellige baner er meget individuellt. Det kommer også mye an på hvordan vår egen fremtreden og holdninger er når man ankommer en bane. I særdeleshet må jeg få lov til å nevne, i uprioritert rekkefølge, Kristiansand GK, Vestfold GK, Hof GK og Borre GK som meget hyggelige klubber å spille hos. Men som sagt; det er helt og holdent opptil en selv hvordan man vil behandles!!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her