Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

nyrekkutrering

green night

over 17 år siden

green night

Hvem i h.......av nybegynnere bryr seg om HM og SP` prestasjoner? Det diskusutere over lav sko om disse vel og hvidtgjøren om deres kompetanse og mangel på sådann.

Meningen med debattfurumet er vel ikke remser om hvordan den enkelte ligger an? Hallo.

Rekrutteringa er som rota i greenen på vinteren, den ligger og lurer. Er dette noe for meg? Scangolflesere er sikkert lei av info. som ligger en gammel nærmerst, men farken så lei en blir av å bli foret som en gås i det uendelige.

Regler, slag, trening, køller, klubber, baner og individueller regler + utstyr for øvrig, og andres erfaringer i alle retninger, er av allenn nytte. Ikke det man ser på TV. Hotel cæsar neste?

Morgenfugl

over 17 år siden

Morgenfugl

Sent oppe i Kvinesdal?

Balle

over 17 år siden

Balle

Sent oppe og tom i hodet.
Gå og lag deg ditt eget debattforum

Ken

over 17 år siden

Ken

Gjør som meg, la være å lese de trådene som du ikke er interessert i...

Er så enkelt......

Komiker

over 17 år siden

Komiker

Ganske komisk egentlig, å tenke på, at noen mennesker lar seg irritere seg over ting de ikke har interesse av...

tragiker

over 17 år siden

tragiker

Kanskje mer tragisk enn komisk ?
For det første forutsetter han at han snakker for alle nybegynnerne, og for det andre forutsetter han at dette forumet er bare for nybegynnere.
Det er vel to feil av to mulige.

Yngve

over 17 år siden

Yngve

jeg må le....

det blir flere og flere av de som prøver å instruere oss som brukere hva vi skal skrive om på åpne debattforum.

her inne så er det i allefall ikke redaktøren som prøver på det...

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Hold kjeften din, Yngve!

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

H....
Diskusutere?
sådann
Farken?
hvidtgjøren?
debattfurumet?
allenn

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her