Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

åpen golflinje

green day

over 17 år siden

green day

Noen som har noe har erget, irritert seg eller syntes sesongen vi har bak oss har vært superbra.

Åpent ord....... for alt?

Kubein

over 17 år siden

Kubein

Fått en unge og har spilt alt for lite i år....spillet har variert veldig pga jeg aldri får trent lenger...men artig er det uansett. Snart klar for innesesongen, og neste år skal det bli flere runder

green day

over 17 år siden

green day

Hyggelig, gratulerer med krabaten!

PinG10

over 17 år siden

PinG10

Begynte å spille golf først i år og skjønner ikke hva jeg har drevet med tidligere, har blitt fullstendig hektet! Så sånn sett må jeg kunne si at sesongen har vært superbra, fått meg både grøntkort, hvittkort og til slutt HCP 27,5. Innesesongen er såvidt i gang og gleder meg voldsomt til nye opplevelser neste sesong!

Anders

over 17 år siden

Anders

Jeg har vært veldig godt fornøyd. I fjor fikk jeg nesten ikke spilt grunnet prolaps i ryggen, og trodde jeg ikke skulle få spille noe særlig i år heller. Der tok jeg heldigvis feil:-) Har fått spilt 1-2 ganger i uka, kommet meg fra 13,5 til 9,9 i hc, og har hatt mange nydelige dager på hjemmebanen min, som forøvrig aldri har vært i bedre stand. Måtte desverre avbryte sesongen litt tidligere enn tenkt grunnet tilbakefall ift prolapsen, men er igang med mer ryggtrening og har allerede startet innetrening en gang i uka for å være klar til neste år :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her