Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Lakeballer

Gordon Dragland

over 21 år siden

Gordon Dragland

Er det noen der ute som selger eller vet om noen som selger billige lakeballer. Eller billige baller i det hele tatt. Kjøpte noen fra sverige tidligere men de har sluttet å selge de ballene. Har 28 i hc og liker å bruke driven så en runde kan fort bli dyr. Hvist ikke ballene er billige :-)

Gunnar S

over 21 år siden

Gunnar S

På Sportshuset-butikkene koster de 5,- pr stk - det billigste jeg har sett.

Geir

over 21 år siden

Geir

Prøv qxl. Kjøpte 98 baller for kr.300,-. Ikke verdens beste baller, men absolutt spillbare.

Kjøp deg drivingrangeballer

over 21 år siden

Kjøp deg drivingrangeballer

de kan du få med egen logo i stedet for den karakteristiske røde stripen.
Noen rangeballer går nesten like bra som dyre baller.

RRO

over 21 år siden

RRO

Baserte meg tidligere på lakeballer fra Sportshuset - helt greit med kr. 5 pr. ball. Har nå imidlertid gått over til å kjøpe helt nye baller fra ABSOLUTT Golf AS (www.absoluttgolf.no). Toppoint er ikke av de mest kjente merkene, men helt greie baller. Koster kr. 100,- for 12 stk. (8,33 pr. stk.). Henter du ballene selv (Sundvollen i Buskerud) sparer du også porto.

Lakeball hater...

over 21 år siden

Lakeball hater...

Kjøp deg heller billige nye baller enn lake baller, du vet aldri hvor de ballene har vært før du får tak i de, og mange av de er jo helt gule, ser gamle og jævlige ut...

Jeg spilte med lakeballe før, men etter en tur i london kjøpte jeg et lass med wilson baller til 10pund for 15 baller, også har jeg prøvd toppoint ballene, meget bra baller til en hyggelig pris...

Stig A. Dahlberg

over 21 år siden

Stig A. Dahlberg

Jeg har spilt med toppoint baller i 3 år, her og i tahiland. I thailand har di en markeds andel på 65% Meget store i statene også.
Toppoint ballene sprer seg som ild i tørt gress på vestlandet, flere klubber i hordaland har begynt og selge disse. topp kvalitet + god pris = ....

Glenn

over 21 år siden

Glenn

Send meg en mail, jeg har uhorvelige mengder med lakeballs.

simen fulland

over 21 år siden

simen fulland

XXL ved kirkeristen i Oslo selger nye top - flite "distance - controle" for 99 kr dusinet. Har prøvd dem, og de er meget gode i forhold til pris. Kan anbefales om du bor i nærheten eller kjenner noen som kan handle for deg. Simen.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her