Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Pay and Play

Fersking

over 21 år siden

Fersking

Hvilke pay & play-baner finnes det i Stor-Oslo området?

Vet det er en i Askim. Er det ikke en i Bærum også?

Kjekstad

over 21 år siden

Kjekstad

Kjekstad åpner 9-hulls par 3 pay and play bane første uke av juni.
Par 3 hull fra 70 m til 181 meter.

Flyer

over 21 år siden

Flyer

Hauger har også en 6 hulls bane men kvaliteten er så som så.
For den som vil ha litt god golfopplevelese så er min anbefaling å dra til Randsfjorden, hvor de har 4 hull. 3 par 3 hull og et par 4hull med vannhindere og sidevannshinder. Kvaliteten på denne banen er faktisk på høyde med de beste baner.
God golf for hele familien.

Tror også at de har en Mid-size bane på Mørk som er av god kvalitet, som også er en pay and play bane.

Kjekkasen

over 21 år siden

Kjekkasen

Tror Pay and play banen til Kjekstad blir glimrende. Vil vel trolig ha bedre greener enn selve hovedbanen?! Banen ser ut til å bli en glimrende plass for kortere kveldsrunder...

Dark

over 21 år siden

Dark

Mid-size banen på Mørk er ikke pay and play

Brian Phillips

over 21 år siden

Brian Phillips

The Pay and Pay golf course at Kjekstad will definately have better greens than the main course because it is built to USGA type standards.

It has also been seeded with creeping bent. The course was built by Veidekke.

Brian

bjarne

over 21 år siden

bjarne

6 par 3 hull (60-120m) på Dynekilen.
9 par 3 hull (60-150m) på Hafslundsøya.

Helt ok begge to.

BOLSEN

over 21 år siden

BOLSEN

Hva med 6 hulls banen på Miklagard? Er den verdt å prøve?

simen fulland

over 21 år siden

simen fulland

En kamerat av meg er der mye. Den består av par 3 hull. I følge ham holder den høy standard. Tror den koster 150 kr, og at du da kan holde på så lenge du vil. (Er den siste infoen feil ,får jeg vel kjeft igjen av noen av Miklagards medlemmer for å være unøyaktig :-) Simen.

Fooore

over 21 år siden

Fooore

Det er en P&P på Bærum GK også, 9 hull mellom 60 og 150m, helt greit som trening.

Kort-banen til Bærum

over 21 år siden

Kort-banen til Bærum

har jeg aldri hørt et godt ord om, før... Men merkelig nok er det mye trafikk der, såvidt jeg kan se...?!

Fooore

over 21 år siden

Fooore

Men i mangel av alternativ så er det vel greit?

BOLSEN

over 21 år siden

BOLSEN

Forsøkte Miklagards 6 hulls bane, og fikk noen "aha-opplevelser".
Kjempefin trening.
Fikk veldig lyst til å forsøke hovedbanen, synsmessig var det det beste jeg har sett.

Quasimodo

over 21 år siden

Quasimodo

Treningsbanen på Randsfjorden er jo kjempefin da! Litt langt ute på Bondelandet riktignok, men pytt pytt.

Pay and play

over 21 år siden

Pay and play

Larvik har 9 hulls pay and play...riktig nok korthullsbane....

Pefon

over 21 år siden

Pefon

Pay & Play banen i Askim egner seg meget godt til nærspilltrening. Den har 9 hull og åpnet for 5 år siden. Nytt av året, er at man kan anskaffe Rødt kort i golf. Det inneholder 1 protime, 2 mnd fritt spill og 3 teoritimer. Altså golf på 1-2-3. Og protimen er med Thomas Hansen som ble nr 4 på P4 Touren på Skjeberg 31. mai, en av Norges beste spillere.

Cash

over 21 år siden

Cash

6-hulls bane på Nes-Vormsund åpner 5.juni. Fra 70 til 130 meter. Bra greener og fine forhold!
Ypperlig treningsbane for nærspill!
Åpen for alle som har lyst til å prøve hvordan det er å slå en golfball på bane, til en rimelig penge!

Lilje

over 21 år siden

Lilje

Kjekstad Golfklubb åpner korthullsbanen imorgen. Banen er superfin! Veidekke har gjort en skikkelig god jobb!
Nybegynnere uten kort har anledning til å prøve seg, så sant de er i følge med en spiller med min. grønt kort.
Imorgen er det gratis å spille :-) Verdt å ta seg en tur!

Glenn

over 21 år siden

Glenn

Den nye 9-hullsbanen til kjekstad er åpen med glimrenede forhold. Gode greener og en generellt morsom korthullsbane som ligger i vekslende terreng som kan minne mye om hovedbanen.

Banen er imidlertid bygget etter dagens beste standarder, i motsentning til hovedbanen som var en pionerbane i sin tid.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her