Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

er det ikke for kjipt...

dysletiker

over 17 år siden

dysletiker

at den som skriver for oss, kan misbruke våre ord som ønsket! Golf vet jeg mye om, men deriot stave, uten troverdig tolk er og blir et lite helvette.

Er jeg alene ??

Snedd

over 17 år siden

Snedd

Trøst deg med at det er mange som sliter med å stave kl 06.54 på lørdag morgen!

anonym

over 17 år siden

anonym

Med ditt nick (om enn feilstavet hehe dyslektiker), så blir du ikke mobbet her, da skjønner folk at du sliter med skrivefeil.
Ikke tenk på det, bare delta og se om du blir behandlet bra, og det tror jeg du blir.

Alle vil forstå hva du mener. Hyggelig med nye deltakere, så ditt andre Hcp :) er ikke no problem for oss!

barcentrale

over 17 år siden

barcentrale

Enig, kjør på!! Tøft gjort..

Ken

over 17 år siden

Ken

Det påstås fra høyere hold at såpass mye som 60% av befolkningen har dysleksi, i en eller annen form, de fleste antagelig vet det ikke selv engeng. Så du er langt fra alene om det, det er ihvertfall ingenting å skammes over.

cut

over 17 år siden

cut

Hvis dårlige norskkunnskaper skal gis en diagnose så er vel det den nærmeste tilgjengelige men jeg tror nå at i de fleste tilfeller er det latskap og i en del tilfeller feil innlæring som er årsak til dålige karakterer og lave kunnskaper i faget.... Det er ikke bra for de som virkelig lider av Dys. at diagnosen brukes uhemmet.

@lle Fugler

over 17 år siden

@lle Fugler

Enig med cut, mener helt sikkert det er......latskap og manglende respekt for gramatikk som er..... årsaken til at jeg skriver som jeg gjør...pluss at to fingre i full fart mange ganger treffer skjeivt ...og i feil rekkefølge! Ellers som før...synes jeg det er viktigst å telle slagene...ikke å skrive om de ;)

Oscar

over 17 år siden

Oscar

Graffiti på vegg i USA: "Bad spellers of the world: untie!"

fekin cnut

over 17 år siden

fekin cnut

LOL

Vet du hvorfor den ordblinde elgen satt i toppen av et tre?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
har trodde han var skogens kongle

Come an ketchup!

over 17 år siden

Come an ketchup!

...

fekin gnom

over 17 år siden

fekin gnom

Hørt om dyslektikern som jobba som flatskjermsoldat da? Han dævva i første hopp.

doc

over 17 år siden

doc

skrive scorecort er heldigvis bare tall da

Ken

over 17 år siden

Ken

Det finnes en egen form for tall dysleksi. Det heter "dyscalculia", så det er nok ikke så enkelt....

Yngve

over 17 år siden

Yngve

alle dyslektikere er jo også medlem av ØRK

green day

over 17 år siden

green day

Lærta å skrive å lese før jeg var 5 år, men oppdager i de første skoleåra, at jeg blandet db og ae + gp ofte. Nå går det heller på slarv i farta med feiltasting og retting som blir rettet feil....

Vet ikke om noe skyldes latskap, men vet at mange har problemer med dobble konsentanter. ett eksemel på hva min venn fant på kjøkkenbordet: Dyk treng ikj koka midag eg et på joben.

Ellers er det jo bare å skrive i vei. Ingen bryr seg om stave og gramatiske feil. Man forstår hvis man vil......

green night

over 17 år siden

green night

Man blir jo mobba av andre, om en ikke klarer å stave rett.

(Ironi forstår enkelte heller ikke :=)

fekin cnut

over 17 år siden

fekin cnut

tror "green night" som startet en annen tråd her greit får igjen skolepenga dersom noen er så elskverdig å skrive en søknad for han....

green night

over 17 år siden

green night

Vil du, hvis du tror du kan bedre? Neppe. Rettelse: Det heter HAM og ikke han i denne sammenheng.

(Den andre tråden var tull, om du ikke klarte å forstå det.)

Ikke han eller ham

over 17 år siden

Ikke han eller ham

...men hun eller henne!

green night

over 17 år siden

green night

Er du lingvist, eller spåmann? :=)

fekin cnut

over 17 år siden

fekin cnut

hvem har stjålet nick´et til green night?

lumpent gjort

green night

over 17 år siden

green night

Kan ikke skylde på noen, fekin cnut. Er nok kun meg selv som har skrevet under det nic`et til nå :=)

fekin cnut

over 17 år siden

fekin cnut

...nå var det jeg som fleipa ;-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her