Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Utour golf

Stian

over 17 år siden

Stian

For de som ikke har TW på pc eller console, anbefaler jeg en tur til utourgolf.com. Knallbra online spill som lett matcher TW serien både grafikk og spillmessig.

Beste av alt er en kan spille for penger, så for gamblende golfere er dette perfekt.

Ser ut som en kan sette opp turneringer der også, så da kan vi kjøre egne scangolf turneringer.

Er registrert som stianm der, så challenge meg for lettjente penger :)

green

over 17 år siden

green

Er koplett data-idiot, så det ville vært morsomt om du kunne utdype dette mer for meg.

Klarer jeg likevel ikke å forstå, antar jeg at yngre krefter i familien med data som levebrød, kan veilede meg.

Lettjente penger på spill tror jeg ikke på, med mindre noen kan slå meg i poker :-)

Stian

over 17 år siden

Stian

Du installerer en bruker på den websiden, deretter installerer du spillet. Da kan du spille gratis mot andre eller trene på 3 18hulls baner. Eller du kan sette inn ett beløp fra Visa eller vi paypal(online betalingstjeneste), og utforder andre for penger.

Det var veldig rett frem og enkelt, tilogmed for den komplette data-idioten :)

green

over 17 år siden

green

Tusen takk Stian, tror nok jeg skal klare det i løpet av helga, hvis ikke får jeg nok hjelp :-)

Stian

over 17 år siden

Stian

Bare hyggelig :)

Freddybobo

over 17 år siden

Freddybobo

Nå er jeg fullstendig hekta!!!!! Blakk og..

Trond Giske

over 17 år siden

Trond Giske

Hmmm, er dette noe vi burde se nærmere på?
Etter det jeg visste fra før, trodde jeg ikke golf var hasardspill!

Ved nærmere ettertanke sa min sønn noe om at det var lett å komme "in the hazard" :) en gang han spillte golfspill.

Hjelp

over 17 år siden

Hjelp

Noen forslag til hva som er problemet hvis skjermen blir svart når man prøver å sette igang selve spillet? Får lyd, men ikke bilde.

Stian

over 17 år siden

Stian

Har ikke vært borti det selv, men sjekk forumet og se om det er andre som har hatt lignende problemer

Ken

over 17 år siden

Ken

Hjelp!!

Sjekk driverne dine. Det er også noen innstillinger i ditt program du kan prøve å endre.

Oi

over 17 år siden

Oi

Hvor mye tid tar dette i forhold til hvor mye penger man kan tjene?

Stian

over 17 år siden

Stian

Opptil deg og den du challenger det. Du kan spille 3 hull for 100$, eller 18 hull for 0.50 cent.

Jeg spiller som regel for 2$.

Men om det er flere her som er med, så kan vi mekke vår egen tournament, så avtaler vi entry-fee upfront.

jeg har brukern stianm der, så om jeg er der, så challenge meg :)

betalig

over 17 år siden

betalig

hvordan foregår betalingen og slikt?

Stian

over 17 år siden

Stian

Føler meg som en salgsrepresentant for utour snart, men det eneste jeg er ute etter er å få flere folk med å spille :)

Sjekk http://www1.skillground.com/sg/showPlayForCashMain.do

Visa/paypal osv ,the usual

Hekta

over 17 år siden

Hekta

Takk får tippset. Nå har jeg blitt hekta og har spilt bort hus og bil:))
Er klar for en turnering. brukernavnet mitt er kingcobra. trenger dere noen raske dollar så er det barel og utfordre meg

jonag

over 17 år siden

jonag

Jeg har prøvd og lett å bli hekta. Nå er jeg en gnien kar, så jeg har ikke giddet å bruke penger enda. jonaganoj heter jeg...
Har hcp 2 allerede ... hi-hi
Spilt Tiger Woods PGA tour lengde på PC, men dette var vanskeligere. lettere å trykke feil når man er nervøs...

stian

over 17 år siden

stian

hcp 2 ?..jeg har klatra help opp til 7 jeg.Irriterende hvor likt dette skal være vanlig golf, hvor man får par og birdie for så å smelle til med en ørtentrippelbogey :)

Men om det begynner å bli endel der så kanskje vi skal avtale en turnering ? Gjerne free for min del.

jonag

over 17 år siden

jonag

Det gjelder å ikke plukke frem power-driver, men slå wood og safe akkurat som i ekte golf. Chipper og pitcher er jo vanskelig som bare det og greenene ruller og er harde.

Jeg er med på turnering. Regner med at man heller ikke trenger å spille på samme tid, man bare setter en tidsbegrensning.

Stian, kan du ikke sette opp en "Scangolf turnering" da ?

Stian

over 17 år siden

Stian

Enig i at chipping og pitching er vanskelig, men da smaker det ekstra godt når ting går som du ønsker, når du bruker onduleringen på greenen for å få reslutatet du ønsker. Jeg er helt sikker på at dette vil kunne gi en god trening for vanlig golf.

Skal sette opp en turnering og invitere de som registrert inntil videre. Om det er flere som er registrert men ikke noternt ned brukernavnet her, gjør det så inviter jeg.

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

er registrert

Stian

over 17 år siden

Stian

Turnering er satt opp.

9 hull strokeplay(mer er ikke mulig i free games)

har invitert jonag, kingcobra og HenrikFan.

oddavie

over 17 år siden

oddavie

bruker oddavie

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Fillern, måtte ta pause og logget ut: Kunne visst ikke fortsette turneringen etterpå :(

Truls

over 17 år siden

Truls

Nå er jeg også registrert.

Stian

over 17 år siden

Stian

Skal sette opp en ny.

Samt sette meg ned og skrive en liste over forbedringer som kan gjøres med tournaments, for det er endel som kunne vært litt bedre. Derav spørsmålet, hvem vant ? :)

Jeg ser jeg endte. på 2. plass.Jeg gikk på -2. Hadde en katastrofal start med +3 etter 2, deretter klarte jeg 5 birdies

Stian

over 17 år siden

Stian

Den som leter, den finner.
Grattis med seieren med en voksen -5 jonag :)

jonag

over 17 år siden

jonag

ja det var beste runden hittill må jeg innrømme.

jonag

over 17 år siden

jonag

Har fått med at man kan bestemme spinn også ? Lettere å holde green da med lengre jern og chiper...

Stian

over 17 år siden

Stian

Yepp. Men har ikke benyttet meg så mye av det enda. Ligger i treningspipelinen.

Banevalgetnå er litt verre, tightere og mer vann i spill. Gikk på Even.

jonag

over 17 år siden

jonag

ja der tok du meg.
en forferdelig runde...

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Var leeenge inne i skogen på et hull på den første turneringen, så det gikk ikke så bra.
Fikk en invitasjon til nå, men turneringen virker som det er den som er spillt?
Noen småbugs er det nok, siden det er beta :)
Tror jeg venter med å satse penger...

jonag

over 17 år siden

jonag

Nei, turnering 2 var back-9, turnering 1 front... tror jeg

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Klarer ikke å finne et sted å starte turneringen!

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Nå var det artig!

HAr akkurat slått en utfordrer i 9 hulls match!

jonag

over 17 år siden

jonag

Gå på høyre side av siden og finn "view invitations"

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Gjorde det, ser ikke ut so jeg er invitert på den.

Stian

over 17 år siden

Stian

Det kan ha vært min feil.

Lista av spillere her pr nuh :

jonaganoj
HenrikFan
Truls
oddavie
kingcobra
stianm

Truls

over 17 år siden

Truls

Er det bare hos meg, eller er det andre også som må laste ned tonnevis med oppgraderinger omtrent før hver tredje runde?

Stian

over 17 år siden

Stian

Tror det bare er i begynnelsen. Hadde en mengde updates pågang her i begynnelsen, men disse ga seg iløpet av kort tid

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

sett sånn. Turneringen krasjet i starten, og så stod det at jeg hadde deltatt...det var leit.
Samme som forrige gang.

oddavie

over 17 år siden

oddavie

skjedde med meg første gangen også:(
Fikk inn en brukbar runde i dag, men 3 birdie putta som gikk hullkant ut. Kunne blitt virkelig bra

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Morsomt spill, spilte en gratis-turnering over 9 hull og gikk -6. Kanskje man skal vurdere å sette inn penger.

Stian

over 17 år siden

Stian

Må få tatt runden min snart også.

HenrikFan: Ikkeno feilmelding når det krasjer?

Spinseeker

over 17 år siden

Spinseeker

Perfekt i mørketiden for å dempe golflengselen. Tar alle utfordringer under nicket "golf2mas".

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Feilmeldingen var bare:
application failed..

Tror kanskje den pc'en jeg prøvde på ikke var kraftig nok. Det er jo tross alt snakk om et nettspill der man må laste ned drøye 200MB med filer.

jonag

over 17 år siden

jonag

Hmm, konkurransen blir hardere ser jeg ;-) -6 er bedre enn mitt beste !

Jeg blir søren meg nervøs og må fokusere mye på å trykke rett... det er jo akkurat som ekte golf.

Noen bedre enn -5 i Scangolf Masters :-))

Olsen

over 17 år siden

Olsen

Kan jeg være med? Under navnet Olsen, altså. Har pers rek på -5 på en av de lette gratisturneringene. Inviter meg. Vær så snill....!

Stian

over 17 år siden

Stian

Konkurransen hardner helt klart til. -3 er sålangt mitt beste. Må bare få på plass noen flere GIR(feilvurderer litt altfor ofte) så blir det nok mer krutt i suppa.

Ny turnering satt opp og har invitert følgende :

Olsen
HenrikFan
golf2mas
oddavie
Truls
kingcobra
jonakanog
Fjosok
stianm

9 spillere er taket så det er maxet nuh. Skal vi spille mer enn 9 hull så må vi ha en entry-fee på minimum .50 cent.

Henrik:send mail elelr.no til kundesupport ? Kanhende de har noen tips og ideer.

oddavie

over 17 år siden

oddavie

Fikk en fin fin 6.plass i en turnering og vant 30 dollar :)

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Nå gikk det!
-5 i Scangolf Masters

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Hei, jeg fikk ikke spille! Er noen redde for motstand???

Stian

over 17 år siden

Stian

Oddavie : det er pent :)

Fjosok: du var invitert var du ikke ?

Stian

over 17 år siden

Stian

I scangolf exeptionals that is.

Masters ble satt opp igår

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Joda, jeg kom inn etterhvert. Åpnet med en pen birdie, men så begynte maskina å dra så tungt at det var umulig å følge slag-søyla. Ble WD på meg. Noen tips for å øke smoothness? Må webbrowseren gå i bakgrunnen?

Stian

over 17 år siden

Stian

Du kan configure spillet, og kanskje dra ned noe gfx og se om det hjelper.

Men en helt annen ting som hadde vært kult er å kjørt et lenger "tour" løp, der vi spiller ettpar turneringer i uken som teller. Og nå og da kjører vi spesielle turneringer, hvor X av de beste er med(typ masters/BO etc) hvor innsatsen er litt høyere, men premieringen også.

Burde være grei skuring med minimal planlegging. Eneste som stinker litt er utours veldig manglende grad av statistikk, og scorekort kunne vært en fordel å hatt med. Dette kan løses med screenshots forsåvidt og så notere det f.eks her i kanalen(eller mail til personen med regnearket)

Bare slenger litt ideer i lufta her :)

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Fra -5 til +13. Sånn er golf...

jonag

over 17 år siden

jonag

Hvor finner man resultat etter at alle har spilt ferdig ?

sad

over 17 år siden

sad

Leker dere "jeg er på tour"????

Truls

over 17 år siden

Truls

Jeg hadde Links LS engang (-99/2000). Det var et helt rått spill. Foresten samme spillet som Full Swing simulatorene er bygge på. Der kunne man ta "record game" lokalt og laste opp en fil til en server når man spilte turnering. Man kunne også spille Live turnering på nettet, men allikevel lokalt på sin pc. Det stilige er da at man hele tiden får et Live leaderboard etter hvert hull. Nei og nei, det var tøft. Finnes det noe sånt idag? Jeg vet at Access Software, som lagde Links LS, ble kjøpt opp av Microsoft, som bygget om spillet til noe skikkelig RÆL. Har fortsatt programpakka fra 2000 her i skapet. Har enda ikke sett et spill som er bedre.

sad

over 17 år siden

sad

Yes!! så kan vi følger dere på live scoring eller enda bedre "shot by shot".

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

EASports Tiger Woods PGA Tour er jo bra da.
Har b.la. de samme svingene som Links 2001/2003 hadde + all funksjonalitet og litt til.

netrom34

over 17 år siden

netrom34

Genialt golfspill, har nå noe å gjøre i juleferien :-)

oddavie

over 17 år siden

oddavie

Skulle lage til en test turnering nå, men det endte med 1 hull :p
Noen som er interessert i en 18 hulls test turnering med 0,50 i start?

hekta

over 17 år siden

hekta

Er med på en 18 hulls turnering jeg.
Kingcobra

Stian

over 17 år siden

Stian

oddavie : jeg er med :)

sad : Hva med å gå å ha vondt noe sted i en annen tråd?

Truls : Aner ikke hva andre spill foruten TW serien som er på markedet som duger for tiden. Og om det er noen som inneholder det samme som i links LS du spilte den gang.

oddavie

over 17 år siden

oddavie

da har eg invitert til 18 hulls turnering...
Lederscoren er en middelmådig -5 runde som innehold alt fra eagel til bogey...

Truls

over 17 år siden

Truls

Oddavie! Ble +5 på meg gitt! Gratulerer med penga! :-)
spilte 31-46! Ble litt mange slag på hull 12.... hehehe.

Har prøvd TW, men bare på PS2. Likte ikke det. Spiller for såvidt ikke så mye heller så det er ikke så farlig.

oddavie

over 17 år siden

oddavie

såg det:)
Er ikkje heilt fornøgd med -5 pga ganske lette greener, med litt bedre lengde kontroll på noen av de så kunne det blitt veldig bra

Stian

over 17 år siden

Stian

Oddavie er skjøvet ned til etter en -7 fra undertegnede :)

Bogeyfri runde men kun birdie som beste. Åpningshullene er jo absolutt eaglehull, men da skal powerdrivene stemme :)

hekta

over 17 år siden

hekta

Kingcobra inntar førsteplass med -8
Snodig runde -10 etter 12 hull men så kom nervene:) og bogeyene kom på rekke og rad. birdi på siste hull sikkret foreløpig ledelse.

BigB

over 17 år siden

BigB

Dette er dritkult! Men nå er jeg på oppover igjen i hcp... hmm... jeg er like ustabil her som ute i det blå.

Jeg vil gjerne bli invitert til turnering Stian :-)
BigB var opptatt så jeg har brukernavn: frogg

Stian

over 17 år siden

Stian

Gode greier BigB :)

Ellers kan hvem som helst mekke en turnering. Invite and they will come

Oppdatert liste over de som er registrert herifra nuh :

frogg
kingcobra
oddavie
stianm
HenrikFan
Truls
Fjosok
jonaganoj
golf2mas
Olsen
HrGruzom

Hadde bare utour vært så snille å tillatt mer enn 9 spillere pr. turnering bare nå så.

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Hei, Må sette inn minst 30 dollar for å få spillt?
Jeg har ikke tid til å spille bort så mye penger før jeg blir pro, i hvert fall ikke før jul...
så da kan du invitere frogg i stedet for meg på denne pengestinne turneringen!

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Skjønner ikke helt chippinga, det går alltid for langt. Puttinga går for kort. Grrr (Som å se meg selv på Solastranda GK i vår)

jonag

over 17 år siden

jonag

Fjosok. Må stort sett bruke 2/3 av powermeteret frem til flagget. Er det nedover vil den rulle mer, osv...
Bruker du spinn, kan du slå helt frem.
Puttinga så gir jeg 10% mer og justerer om det går opp eller ned

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Pokker også, startet eagle-eagle runda -5 og så kjørte jeg 4 bogeyer på rad!!! Endte opp -5. Nå er jeg suuuuuuuuur ;)

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Noen som klarer å spille utour nå? Jeg kommer ikke inn på turneringene

oddavie

over 17 år siden

oddavie

skulle spille turneringa du har satt opp, skulle chippe ballen... plutslig kom det et utropstegn og ballen gikk 2 cm framover..
Gikk ikkje ann å bruke power, til slutt kresja heile greia

jonag

over 17 år siden

jonag

Tullinger som ikke tester nye versjoner. Jeg fikk kun 4-5 køller i sann blanding, fikk utropstegnet en gang, ellers ok. kanskje vi skal utsette noen av turneringene en dag ?

sad

over 17 år siden

sad

får ikke dere leke mer! Uff da!!

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

ojoj, den var virkelig sad :-)

ingen som vil leke med deg da...?

Truls

over 17 år siden

Truls

Når du chipper tror jeg det er carry-lengden som er markert med flagg. Det blir opp til deg å avgjøre lengde på rull.

Spinseeker

over 17 år siden

Spinseeker

Er ikke helt stabil den siste patchen ser det ut til.. Jeg fikk også kun noen få køller, som endret seg for hver gang og motstanderen min fikk bare drivet 10-15 yds.. Er dette problemer for alle, eller bare noen?

Stian

over 17 år siden

Stian

Ikke helt i henhold den siste patchen. Får ikke brukt putter fra fringe som var litt av poenget. Å shuffle mellom køller går på par/oddetall avhengig av om du går opp eller ned.

Og hva skjedde med powermeteret ?

Utenom det så stinker Sakura veldig masse

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Funker greit for meg, bortsett fra at det ofte er vanskelig å skifte slagtype.

Sakura har vanskelige greener!

jonag

over 17 år siden

jonag

http://www.skillgroundforum.com/viewtopic.php?t=4429

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Dere som har betalt, får dere tilbake innsatsen slik det er lovet om turneringene krasjer?

Stian

over 17 år siden

Stian

Meldingen sier iallefall det, har ikke tenkt noe mer over det men regner med at det stemmer

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Hold meg gjerne oppdatert om det!
Tør av erfaring ikke å bli med før jeg ser at dette er erfart..

Truls

over 17 år siden

Truls

ÆH! En hundrings ($20) har du råd til vel! Du kan være med i 40 turneringer uansett. Om et par-tre av de skjærer seg under oppstart gjøkke det noe! Dessuten får du $20 ekstra av Skillground å spille for slik at du har $40 tilsammen - dvs 80 av "våre" 50-cent-turneringer ;-)

hekta

over 17 år siden

hekta

Hvordan "snakker" man mens man spiller match?

Facit

over 17 år siden

Facit

Backspace

jonag

over 17 år siden

jonag

Er det mulig å se sluttresultater fra våre turneringer noe sted når alle har spilt eller tiden er ute?

Stian

over 17 år siden

Stian

Jonag : ser ikke slik ut desverre, kun slag over/under pr.spiller.

Skjønner ikke hvorfor mer statistikk ikke er tilgjengelig

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Hvorfor er ikke mer statistikk tilgjengelig?
Programmet er en betaversjon, det kan forklare en del.

Stian

over 17 år siden

Stian

Joa. Men spillet har vært tilgjengelig ganske lenge nå. Og uansett om det er en betaversjon fortsatt så skjønner jeg fortsatt ikke at mer statistikk ikke har vært tilgjengelig fra dag 1. De har jo sannsynligvis all dataen, det er bare å gjøre den tilgjengelig.

jonag

over 17 år siden

jonag

Jo, men hvor kan jeg gå inn og se resultatlista da ?

Stian

over 17 år siden

Stian

Klarte tilslutt å finne den under my account -> my games

oddavie

over 17 år siden

oddavie

Ny turneringa på gang

oddavie

over 17 år siden

oddavie

blei litt kluss, men nå skal den vere i orden

oddavie

over 17 år siden

oddavie

første 9 på 39 og siste 9 på 31, det svinger litt for mykje

hvor hva

over 17 år siden

hvor hva

heter den?

jonag

over 17 år siden

jonag

Søren, den ene var kun 1 hull ;-)

Jaja, oppvarming...

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

- 14 på Kingcobra!? Hva er trikset? Jeg dro på meg en dobbel og en bogey :(

jonag

over 17 år siden

jonag

hvem er denne kingcobra eller noe. ;-)

Stian

over 17 år siden

Stian

En som ikke får være med å leke lenger! :)

Trodde min -10 runde skulle sende bølger av frykt, men den holdt bare til 3. plass

Olsen

over 17 år siden

Olsen

Jeg fikk hole in one på hull 3, men det hjalp jo ingenting. Er jo så godt som sist likevel. Sterkt trykket, kingcobra.

Stian

over 17 år siden

Stian

HIO har jeg som in real life til gode å få. Gratulerer så mye, når kommer sjampisen ? :>

oddavie

over 17 år siden

oddavie

Eg skulle nok valgt og spille litt safe i stede for å gå for green på hull 1 (10)
Gikk på en ørliten smell når eg traff en tretopp :P, sterk dobbel bogey der :P

oddavie

over 17 år siden

oddavie

det er bare å arrangere turneringer.. bør kanskje vudrere en av de andre banene snart... Hanwell blir sikkert litt for enkel for noen

hekta

over 17 år siden

hekta

Hadde sola i ryggen og vinden blåste min vei :) Tror det var årsaken til at denne runden ble så bra. Kan garantere at ikke dette er normalt.

Stian

over 17 år siden

Stian

Var uansett en strøken runde Hekta :)

Men får ta med litt Sakura og Richmond Pines fremover. Sakura får heller gjøre det den gjør best nemlig å ta alt mot ifra en med de superugunstige greenene.

jonag

over 17 år siden

jonag

Er det flere som vil være med enn disse ?

frogg
kingcobra
oddavie
stianm
HenrikFan
Truls
Fjosok
jonaganoj
golf2mas
Olsen
HrGruzom

fred

over 17 år siden

fred

Freddybobo.

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

Yorkie

BigB

over 17 år siden

BigB

Hmm... tøft i toppen her. - 10 og foreløbig så vidt på pallen...

BigB

over 17 år siden

BigB

He he... knuste i hvert fall deg Stian ;-)

Truls

over 17 år siden

Truls

Nå begynner jeg å bli grusomt irritert på all replay og pre-shot-greier. Noen som vet om det finnes en mulighet for å slå av de irriterende sekvensene som er totalt uinteressante? Faen så mye klikking på musa mellom hvert slag!

Spilte for øvrig +19 nå hihihi. Første runde med kun Powerdrives. Funka dårlig :-)

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Truls: Jeg er så enig, vet ikke hvor mange slag jeg har rota bort fordi jeg har klikka som f... for å komme forbi replays og drit, for så å sende i vei et våde-slag rett til skogs.

Jeg har invitert til ny turnering, jeg må snart få oppreising. Grrr

jonag

over 17 år siden

jonag

ESC virker greit, men skulle gjerne ha tatt det bort. Er vel bare å foreslå til Skillground ?

veggiss

over 17 år siden

veggiss

driver og laster ned jeg også nå, så pass dere!!

veggiss

over 17 år siden

veggiss

da er jeg også med...vil også spille turnering!!

Stian

over 17 år siden

Stian

-10 på Sakura er imponerende fjosok... Jeg kjempet meg til en -1.

BigB : Skal komme raskt tilbake! :)

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

trur jaggu meg fjosok er en sånn hustler jeg. -10, enten imponerende eller så har han sånne "cheats"
Sleit meg rundt på +1, første gang jeg spiller banen, og det var vann der det faktisk ikke skal være det, m.a.o der jeg landet:)
Synes også det er tull at greene skal være så skrå, liker bedre sånne rette enkle putter.
Grattis simen, nå må du ikke spenne alle penga på digg da;)

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Takk takk, det var en godrunde som jeg åpnet med bogey. Gikk backnine på 7 under, og det er bra på de greenene. Moro at man må tenke på hvordan man legger seg i forhold til pinnen. Fortsatt mulig å slå, og en del pallplasser up for grabs. Penger til topp 4!

Stian

over 17 år siden

Stian

Hadde en haug med GIR, men også like mange 3 putter som ikke gir gode scoren.

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Noen som vet hvordan mer om skillground?
Organisasjon?
Hvordan tjener Skillground tjener penger?
en del av innsatsen, eller bare sponsorinntekter?

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Ville bare være litt hyggelig en fredag og helle litt kaldt vann i blodet på de som trenger det ;)

http://www1.skillground.com/help/policies.html

Stikkord:
No Warranties..

Ikke tillat å spille for penger om du er borger av en av disse amerikanske statene: Arkansas, Arizona, Connecticut, Delaware, Florida, Iowa, Illinois, Louisiana, Maryland, South Carolina, South Dakota, Tennessee or Vermont, "or be subject to the laws of one of those states;" hvordan er dettte i Norge

withdrawal fee (“Withdrawal Fee”) of $1.75 USD applies to all residents outside the U.S.

jonag

over 17 år siden

jonag

De tar noe slikt som 15% av avgiften for en turnering og tydeligvis også 1.75 pr withdrawal.

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Sammenlignet med pokersider, så tar de en ganske høy rake. Samtidig så synes jeg de leverer et knakende morsomt spill, og det er ikke uvanlig at man uansett må abonnere på spill, uten mulighet til å spille om penger.

Det jeg evt taper her ser jeg på som en betaling for å spille, og det er helt greit. Moro er det lell! Withdrawal avgiften var ikke høy!

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

da er jeg snart klar for å spille om penger jeg også, ser frem til å grisebanke BigB/frogg :o)

hørte noe om at man får litt extra bonus-dollar når man setter inn penger, stemmer dette?

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

Stemmer det FC, satte inn penger igår, og de matcha mine dollarer 1for1. Jeg er opp, fikk 8 dollar for en 7 plass i en quick play, så den ene dollaren jeg tapte til Fjosok-haien er reparert;)

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

takk Yorkie (er du Leeds-fan eller?)

jonag

over 17 år siden

jonag

Man får 1 pr 1 inntil $30

BigB

over 17 år siden

BigB

Any time FekinCnut ;-)

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

FC,
Er ikke fryktelig opptatt av fotball, men hvis jeg hadde vært det så hadde selvsagt laget vært York City! Leeds, yuck:)

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

Noen som har satt opp turnering? Jeg vil være meg!

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

duellspill Head to head anyone?
Scangolf lobby er lobby nr. 3

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Jeg har laget en tre-runders turnering. Beste sammenlagte slagscore må bli behørig kronet av taperen på forumsiden! Tee up!

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

seriøse problemer nå. uansett hvilken turnering jeg velger får jeg beskjed om at jeg allerede har spillt den.... :(

flash

over 17 år siden

flash

Føler litt på samme måte som jeg gjør på jippo`s pool. Jeg er ikke like god i golf som på utour.

Gøy men golf??

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

takk for invitasjon, men jeg har feber og føler meg lemster i kroppen (som min mormor sa) Tar ikke sjansen på å sette penger mot hustlere som dere før jeg er frisk ;o)

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

FC,

Det er bare en hustler her. Jeg kom inn på +1, han på -13, blir litt som Tiger mot røkla;)

God bedring!

flash

over 17 år siden

flash

Legg deg under dyna og svett skitten ut. Om du er litt lemster i kroppen, begynn forsiktig med litt tastetrykk.

Mormor ville nok advare deg mot å gamble, men ikke å lee fingrene litt?

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

hehe - tar en tur i barskapet nå, en Bowmore Enigma maltwhisky kan neppe gjøre skade?

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

...det ble en Glenlivet 15 YO istedet

flash

over 17 år siden

flash

Og jeg må nøye meg med ringnes-øl. urettferdig :=)

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

Ståa så langt:

Sakura:
Haien (Fjosok altså) -11
Yorkie +10

Hanwell:
Haien -11
Yorkie +2

Richmond:
Haien ?
Yorkie +12

Sum:
Hustler Boy -30?
Yorkie +24

Burde være mulig å nå 2 eller 3 plass her for de resterende....:D

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

Jeg må bare si, detta er drittgøy! selv om han slubberten grisebanker meg:)

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Nettopp ferdig på Richmond.... -13 og totalt -35 (tror jeg). Dette er jo omtrent som i real life... bortsett fra minus og ikke pluss.

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

utrolig score!
Hva er trickset du har funnet ut?

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Jeg har ikke noe spesielt triks, prøver å gjøre det enklest mulig.

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

+24 Yorkie??? Fikk du utdelt linkskøller LOL ;o)

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

FC: Skulle nesten tro det:) Det er for mye vann på Sakura og Richmond, og jeg hadde ikke oppdaget den fine funksjonen med å trykke enter, da kan man nemlig se hvordan hullet ser ut, og hvor man slår hen, så nå skal det blir lave scorer nemlig!

11 av de 24 kom på ett hull dog, havna i bunker på utslag, 127 yard til green, kliner førsteslaget for langt i vannet bak greenen, sjekker ikke klubbe før jeg kliner til igjen, og systemet har da gitt meg ett 4jern! som selvsagt også går i vannet bak, tar så for lite kølle og legger ballen i vannet foran før jeg endelig kommer meg på green, sånt blir det mange slag av, følte meg litt som Angel Cabrera faktisk.

Men, hatten av for Fjosok, han har selvsagt spillt bra frem til green, men å klare så mange birdier på de greenene som heller alle veier står det respekt av

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Noen som er i nærheten av en tur til Maui?

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

Yorkie: LOL

Skulle gjerne følt meg som Cabrera innemellom jeg, men ikke akkurat den episoden du viser til ;o)

veggiss

over 17 år siden

veggiss

må man sette inn spenn på kontoen for å være med på turneringene? eneste turneringene jeg finner er det som arrangeres av skillground.

Stian

over 17 år siden

Stian

Er vel noen gratis turneringer du kan joine. Men de scangolf turneringene som settes opp har som regel en greenfee(:) ) på 1$

veggiss

over 17 år siden

veggiss

er det scangolfturnering som kan joines nå? er klar med ferske $$ på konto ;)

Stian

over 17 år siden

Stian

Bare å opprette turneringer Veggis, bare plukk med 8 usere herifra :)

Olsen

over 17 år siden

Olsen

Jeg er med.

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

jeg er alltid med

oddavie

over 17 år siden

oddavie

alltid med her og

veggiss

over 17 år siden

veggiss

da er scangolf xmas open i gang!!! måtte den som jukser mest vinne :)

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

Shiite! er på ett annet kontor ut uken, og her har IT dudene sperret for sånne morro spill, så jeg får ikke hvert med!

Håper på en ny turnering når jeg er tilbake, har nesten kontroll på powerdrives;)

BigB

over 17 år siden

BigB

Er'e plass til en til?

frogg

Stian

over 17 år siden

Stian

Siste runde inneholdt masse bra

7 birdier, 1 eagle og 1 hole in one..

og 6 tapte slag i form av 2 bogeyer og 2 doble...:/

hekta

over 17 år siden

hekta

er det plass så er jeg med.

kingcobra

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Jeg synes det er altfor få turnering på Utour. De som er interessert i å spille jevnlig kan melde seg på liste her så setter jeg i gang en rekke turneringer. Ikke meld deg på hvis du vet du ikke spiller innen frist på 2 dager uansett.

Hvem er med?

Fjosok

Stian

over 17 år siden

Stian

Jeg er med. stianm

En liten digresjon.
Mens enkeltturneringer er underholdende nok, så hadde det vært snedig å samlet resultater fra turneringer og kjørt ett løp over flere turneringer. Burde være en smal sak.

veggiss

over 17 år siden

veggiss

i'm in!!

hekta

over 17 år siden

hekta

Husk meg.

kingcobra

veggiss

over 17 år siden

veggiss

ser ut som fjosok gjør rent bord i min turnering hvertfall. jeg endte på respektable +9 :) fire dobbelbogeyer og en trippel gjorde susen...

Olsen

over 17 år siden

Olsen

Jeg er også med.

oddavie

over 17 år siden

oddavie

eg er med

oddavie

BigB

over 17 år siden

BigB

Jeg er med!

frogg

blasterp

over 17 år siden

blasterp

Jeg er med også!

blasterp

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

da har jeg satt inn $ og stiller gjerne opp i turneringer der dere stjeler pengene mine ;o)

FekinCnut

BigB

over 17 år siden

BigB

Pokker ta! -10 og tredje plass av fire som har starta... :-(

frogg

Truls

over 17 år siden

Truls

me 2, bortsett fra denne helgen.

BigB

over 17 år siden

BigB

Olsen er juksemaker pipelort!!! -15 på 18 høl!!???

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

ti stillle BigB, du inviterer meg til å spille head-to-head når jeg er full og forsvarsløs....

kjøp deg noe fint for penga ;o)

BigB

over 17 år siden

BigB

He he, her brukes alle midler ;-)

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

Frequent player tournament results

Olsen -22
Frogg -20
Fjosok -18
Oddavie -16
Yorkie -8
Truls -5
Stianm +1
Blasterp +5

Vinneren får ett rungende hurra!

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

jeg blir gjerne med på neste Scangolfturnering :o)

Olsen

over 17 år siden

Olsen

BigB/frog. Veldig morsomt at du beskylder meg for juks når du selv ligger bare to slag bak. Vitner om enorm selvtillit. Og det liker vi... He he.

BigB

over 17 år siden

BigB

Slår deg neste gang Olsen ;-)

Ser at selveste FekinCnut har meldt sin interesse til neste turnering, synd å si det Fekin men du blir nok bare programfyll ;-)

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

vi får se....;o)

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

det hjelper ikke å gå -7 på back når du går front på par :-/

Stian

over 17 år siden

Stian

Norwegian Masters. -9

Begynner å bli tøff konkurranse nå. Man trenger tosifra under for å være "in contention".

Men endelig slo jeg noen med lik score på bonus! :)

BigB

over 17 år siden

BigB

Buhu...blei ikke invitert jeg...buhu...

frogg

veggiss

over 17 år siden

veggiss

+2 med en dobbel og en trippel..arghhhh

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

BigB: Bønder blir ikke invitert ;o)

BigB

over 17 år siden

BigB

Da får ikke du kjøpt poteter av meg neste år FC... din bylømmel!

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

Doh!

Da går jeg over til ris og pasta

Du får utfordre meg i jula ;o)

booster

over 17 år siden

booster

eg får ikkje til å trykke på download spill linken! den bare forblir på samme side... er det fordi eg har vista? at det ikkje funker på vista?
takker for hjelp!

Stian

over 17 år siden

Stian

Det er ikkeno adblock eller.no du bruker ?

Eller sjekk forumet, om det er probemer med Vista er det sikkert nevnt der.

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

.....BigB, er du kvitt influensaen din? Nå må du komme på banen snart ;o)

espen

over 17 år siden

espen

3 januar begynner Utour classic cup :) En serie turneringer med finalerunde og mange premier. Turneringen får en egen side med resultater, statistikk, shot of the day og mer.

Blir spennende å se hvordan dette fungerer. Virker ihvertfall som dette er starten på det som etterhvert blir en større "tour" :)

Stian

over 17 år siden

Stian

Fett. Dette må man bli med på :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her