F. Orvirret
Her er det enda mer synsing enn jeg hadde håpet på, for det er opplagt at folk tar imot hjelpen de kan få, og hva meg bekjent er det ikke mye eller noe hjelp LKS får fra forbundet.
Ble litt sjokkert over at hun ikke engang har caddie på LET, og da er det litt meningsløst å diskutere hvorvodt hun ønsker ta imot hjelp!
Poenget mitt var at det åpenbart er forskjellsbehandling, og at forbundet setter igang et apparat for ei som har kvalifisert seg for LET for første gang, mens LKS som har vært der i 3 år og igjen klarte fullt tourkort ikke får en dritt slik det kan virke som.
Så i stedet for å spekulere om hvorvidt LKS ønsker ta imot hjelp, så ta som utgangspunkt at alle ønsker ta imot lik hjelp, og i denne saken er det ikke samme apparat i sving, og det kan virke som det ligger en årsak bak, eller trynefaktoren kanskje...?
Synes bare det er en skam at ei fast på LET ikke har caddie, og det spyles penger over de som ikke trenger dem i samme grad, siden de lettere får store sponsorer, slik som HB og Tutta. Om de som minst trenger pengene tar største potten, hva da med bredden og norsk golfs mulighet for å få flere spillere opp i det gode selskap?
Poenget var også at forbundet driver med både forskjellsbehandling OG elendig disponering av pengene sine....eller er det Norsk Toppgolf og med vissr edaktør ved roret som fordeler disse pengene (så skjevt) ??
Kommentarer?