Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hærverk

Eirik

over 17 år siden

Eirik

Nå er jeg så forbannet!
Nå er det noen som har pøblet seg på golfbanen vår. Noen har altså kjørt med moped og spunnet i ring over hele greenen.
Uffatelig idiotisk!

Lurte på om noen her hadde vert borti lignende situasjoner? Ble den/de skyldige tatt? Hva var den evt. straffen?

barcentrale

over 17 år siden

barcentrale

Du har mine kondolanser. Idioter!

Hvilken bane om jeg tør spørre?

Sinnataggen

over 17 år siden

Sinnataggen

Straffen ble 45 straffeslag....

@lle Fugler

over 17 år siden

@lle Fugler

Har hatt lignende tilfeller flere ganger hos oss. Vi vet ca hvem som står bak, men derfra til å bruke energi på å bevise det er en annen sak. Vi har også hatt burn out med bil og sladding, noen som skrev stygt ord med drivstoff for noen år siden og mange andre kreative pøbelstreker.
Kommer vi over de på fersken tror jeg jungeltelegrafen funker bedre enn politi og bot! Vi har en gang tatt ungdommer på fersken med lommene stappfulle av 10 og 20 kroninger etter innbrudd i ballautomaten. Tok de med hjem til foreldrene... de nektet for at deres barn kunne gjøre noe sånt! Pengene de hadde i lommene viste de ikke noe om og det var heller ikke noe vi hadde noe med.
Det beste er nok å bruke vanlige prosedyrer for slikt, via politiet. Det er den metoden vårt samfunn er bygd opp på... om det funker eller ikke, er et politisk spørsmål. Det er opp til de som stemmer å gi signaler til politikerene om hva slags ting som samfunnet skal være med å værne om!
Uansett er det mye frustrasjon og ekstra jobbing for å rette opp slikt!

Eirik

over 17 år siden

Eirik

Takker for støtten. Banen er en 6-hulls bane i Hardanger. Håper virkelig at vi for tatt de skuldige. Banen ligger langs en tursti, så kankje noen har sett noe.. Uansett er det en trist sak. 3min "morro" for en ungdom er blitt til flere måneders arbeid/elendighet for klubben/spillere.

Stian

over 17 år siden

Stian

Entrapment!

Heng opp ett skriv hvor disse folka kan tenkes å henge, skriv at dere vet hvem det er men vil ikke gå til politianmeldelse om de melder seg frivillig.

Om dere ikke hører noe, så har dere iallefall ikke tapt noe :)

green

over 17 år siden

green

Stian: Enig med deg i at det kan være klokt å henge opp et skriv, (eller å sørge for en notis i lokal-avisa).

Hvis det blir gjort klart for de skyldige at interessene vet hvem det er, og likevel ikke gjør noe med det, flirer bare de skyldige. De vet da at ingen vet hvem de er.

Jeg ville heller sagt at jeg/vi ikke ville gå til politianmeldelse, om vi finner ut hvem det er.

Området rundt banen i Hardanger er vel ikke så stort at rampen lett kan bli avslørt. (jungel-telegrafen)

Å føle den ekle kalde pusten i nakken, i stedet for å krype til korset, og be om tilgivelse, kan omformes til en deilig samvittighetslette for synderne.

Tanken på å slippe flekk på rullebladet for ungdomm(er), med framtida for seg, antas å veie mer enn å innrømme at man har oppført seg idiotisk?

Jørgen

over 17 år siden

Jørgen

Passende staff må være ballplukker på rangen. Og da mener jeg plukking for hånd, uten hjelm mens folk trener.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her