Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Suzann og drama

fred

over 17 år siden

fred

Jeg må få si at jeg finner Tutta særdeles underholdende. På runde to i ADT Championship var det et, - AAAAAAAAAAAH!, som ga skikkelig ekko inni skogen bak tee. Noterte meg både "FUCK" og "FUCKING SHIT" på to utslag senere. Ofte en litt komisk stillhhet hos kommentatorene som følger. Hvordan blir banningen hennes tatt i mot der borte?

Søren

over 17 år siden

Søren

Regner med at det er The Mitchell Tournament of Champions sist helg du mener, siden ADT Championship skal spilles kommende helg?

Vel, det ble en del banning og fyord fra den unge damen, men siden hun er såpass god og er en fargeklatt viser de storsinn og høflighet og lar være å kommentere det noe særlig, de begyner nok å bli vant til det. Allikevel blir det ganske påfallende når hun går sammen med Annika, men Suzann viste også godt humør rundt på banen. Det er imidlertid enkelte i hennes følge som ikke akkurat sprer mye glede rundt seg og som er flinke til å kritisere andre. Det vises ikke på TV, men bidrar ikke til å øke Suzanns popularitet blant publikum, funksjonærer og ansatte, desverre. Men hun gir vel blaffen antakelig.

jonag

over 17 år siden

jonag

Hvorfor banner hun ikke på norsk ? Ikke en sjel som forstår da og kanskje enda bedre enn engelsk versjon. Nordnorske banneord hadde gjort susen..

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Jeg hørte da et høyt og tydelig "Helvete" etter et litt skjevt utslag søndag da jeg fulgte sendingen på pc'en. Men når hun bor i USA og har engelsk som arbeidspråk kommer vel de amerikanske bannordene lettere.

What?

over 17 år siden

What?

Ja, det er ikke lett å holde på de norske banneordene. Etter noen år med universitetsidrett der borte kan jeg skrive under på det... Har medført noen advarsler og gule, røde og faktisk blå(!) kort må vite.

Syns det er moro at hun slenger ut noen kraftuttrykk, jeg, og ikke bryr seg for mye om de syke reglene de har i amerikansk tv. Slår man ballen i skauen må det være lov å rope på de mørke krefter!

Banneord

over 17 år siden

Banneord

Joda, de mørke makter kan man gjerne påkalle, men å hyle "knulle", "bæsj", eller enda flottere, i kombinasjoner som "knullende bæsj!" osv.

Synes ikke det har med amerikansk intoleranse å gjøre. Det høres jo fullstendig idiotisk ut, selv om alle Hollywood-heltene våre lirer av seg slike tåpeligheter i tide og utide. Og aller mest idiotisk ut høres det når det kommer fra en utlending. Et gjenoppfriskningskurs i norske skjellsord er på sin plass for suz.!

vest

over 17 år siden

vest

ka med å kutta ut heila baningå??? eller er ikkje det et alternativ?? :)

fred

over 17 år siden

fred

Mente seff The Mitchell Tournament of Champions.

jonag

over 17 år siden

jonag

Golf er så snobbete at hun burde si "Copulative excrements" Da går det nok helt bra og det er like korrekt beskrivende...

green

over 17 år siden

green

Tror noen og enhver kommer med kraftuttrykk av og til. Noen er bedre å klemme dem i seg enn andre. Enig med jonag. banneord/kraftsalver på nordnorsk hadde vært ekstra fornøyelig.

Hva med å kalle in innpåslitende reporter hæstkuk :-D

@lle Fugler

over 17 år siden

@lle Fugler

Noen ganger blir en vant med at noen banner på norsk... for noen blir det en del av språket. Andre velger å bruke andre ord og utrykksmåter for å utrykke sin oppfatning av hva som beveger en!
Det at man banner på et annet språk en morsmålet er en god indikator på at ordforrådet ikke er fult utviklet på det nye språket. Har alltid syntes det har vært merkelig å høre noen av våre nye landsmenn dra til med norske bannord. Da får en et lite aha .... er språket vårt virkelig slik og oppfattes det slik av andre! Barn forsøker også ut virkningen av bannord.
Her tror jeg vi har et tema vi kan diskutere lenge og vel.
Min personlige mening er at på golfbanen bør en unngå slike utbrudd, fordi man kan komme til å støte/forstyrre andre som ikke finner det passende! :) En gentelmanns sport :)

Twiggy

over 17 år siden

Twiggy

Uansett hve norsk media sier, så er Tutta faktisk veldig populær blant publikum og funksjonærer der borte, så da er det jo ikke noe tema hva de andre spillerne menmer spør du meg. Fortsett å spill bra golf du Tutta!!!

Desperat

over 17 år siden

Desperat

Tutta liker jeg.Swearing just happens.She has guts and passion.What matters most is what she does with her clubs.That she has done this year.They say swearing is "a sign of a restricted vocabulary".Maybe? I know at least 124 words but still prefer "fuck".

The f.. word

over 17 år siden

The f.. word

Perhaps one of the most interesting and colorful words in the English language today is the word “Fuck”. It is the one magical word which, just by its sound, can describe pain, pleasure, love and hate. In language, “Fuck” falls into many grammatical categories. It can be used as a verb, both transitive (John fucked Mary) and intransitive (Mary was fucked by John). It can be an active verb (John really gives a fuck) or a passive verb (Mary really doesn´t give a fuck) or an adverb (Mary is fucking interested in John) and as a noun (Mary is a terrific fuck). It can be used as an adjective (Mary is fucking beautiful). As you can see, there are few words with the versatility of “Fuck”.

Besides its sexual connotations, this incredible word can be used to describe any situations.

Greetings “How the fuck are you?”
Fraud “I got fucked by the car dealer.”
Dismay “Oh fuck it!”
Trouble “Well, I guess I´m fucked now.”
Aggression “Fuck you.”
Disgust “Fuck me.”
Confusion “What the fuck…?”
Difficulty “I don´t understand this fucking business.”
Despair “Fucked again.”
Incompetence “He fucks up everything.”
Displeasure “What the fuck is going on here?”
Lost “Where in the fuck are we?”
Disbelief “Unfuckingbelievable.”
Retaliation “Up your fucking ass.”

It can be used in an anatomical description – “He´s a fucking asshole.” It can be used to tell time – “It´s five fucking thirty.” It can be used in business – “How did I wind up with this fucking job?” It can be maternal – as in “Motherfucker.” It can be politcal – “Fuck George B.”

And never forget General Custer´s famous last words. “Where did all them fucking Indians come from?” Also, the famous last words of the mayor of Hiroshima. “What the fuck was that?” And, last but not least, the immortal words of the captain of the Titanic, who said. “Where is all this fucking water coming from?”

The mind fairly boggles at the many creative uses of the word! How can anyone be offended when you say “Fuck?” Use it frequently in your daily speech. It will add to your prestige.

Mother....

over 17 år siden

Mother....

Også var det den amerikanske mannen som hjem fra jobben til kone og 2 år gammel sønn.
Hun møtte mannen gledesstrålende i døra og sa:
Oh honey, our little boy said his first half american word this morning. Mannen: Oh, what did he say?
Hun: Mother

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her