Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

PGA sin egen golfskole

Christian Stenersen

over 17 år siden

Christian Stenersen

Etter en del leting etter golfskoler i februar har jeg fått øynene opp for pga norge sin golfskole i villamora,portugal. Det er hele 11 instruktører som reiser med,dette må jo være en opplevelse og i tillegg bor man på 5stjerners hotell og spiller på 5 knallbra baner.Prisen er ikke så verst heller med tanke på både golfskole,tidspunkt og beliggenhet.

Hva synes dere?Har jeg gjort rett valg??

Her kan man lese litt om turen.. www.birdie.se

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Vi var et par stykker som vurderte det i fjor, men det klaffa litt dårlig med tidspunkt og passa litt dårlig med feriekontoen.

Vår "faste pro" var med som instruktør, så det faglige er nok bra!

Sindre

over 17 år siden

Sindre

Jeg har hørt turen er kjempebra, vurderer faktisk selv dette. Noen som vet hvor mange plasser det er tilgjengelig/ledig?

Tjall

over 17 år siden

Tjall

Golferen.no skriver om skolen i dag.

FUNK FRED

over 17 år siden

FUNK FRED

jeg leste artikkelen istad... tok meg akkurat 8 minutter så var jeg påmeldt..gleder meg som et lite barn!!

Knut

over 17 år siden

Knut

Hei!

Så moro at det er så mange positive innlegg her!!! Er selv en av instruktørene på denne golfreisen, og ser veldig frem imot en fantastisk uke på Portugals beste anlegg! Det er satt av plass til 6 stk hos hver pro på turen.

Til Funk Fred; har du tatt kontakt med birdie.se for påmelding eller har du meldt deg på hos en av våre proer? Skal bli veldig hyggelig å ha deg med på tur og en flott start på sesongen 2008!

Ha en fortsatt flott kveld alle sammen!

Golfhilsen Knut

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her