Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tiger Woods PGA Tour2 008

TWPT2008

over 17 år siden

TWPT2008

Til alle dere som får abstinenser når banene begynner å lukke rundt om i landet. Jeg har funnet golfens svar på metadon, Tiger Woods PGA Tour 2008. Nå er jeg midt i turneringen og virkelig fått opp nivået. Har slått både Singh og Furyk m.fl, så selvtilliten er på topp. Jeg hadde ikke spilt på Playstation før TWPT, men nå må ungene stille pent i køen.
Kjempecoolt!

Tja...

over 17 år siden

Tja...

spillet mister jo litt av spenningen når målet blir å gå hver runde med kun birdier og eagles. har 48-runde som personlig rekord nå.....

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Utfordrer til edel kappestrid over nettet, det funker vel mot TGW 2007 også?

Stian

over 17 år siden

Stian

48 runde skal man ikke kimse av. Har en 61 som pers. selv.

Begynner etterhvert å se likheter med vanlig banespill også. Legge opp, safe slag inn på fw fra skauen, flopshots etc etc. Forskjelligen fra real-life golf er at resultatet du ønsker veldig ofte kommer :)

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Har 55 med Tiger Woodsprofilen.

Hvem blir medog tester ut nettdelen av spillet? Maninviterer via IP-adressen .

Tja...

over 17 år siden

Tja...

Har faktisk fått noen aha opplevelser rundt akkurat det med å tenke taktisk in real life ved å spille TW på PS.

TommyTiger

over 17 år siden

TommyTiger

Hjelp! Nå har jeg forsøkt å slå Tiger Woods i Tiger Challenge mer enn 40 ganger og klarer det nesten hver eneste gang, men "spillet" finner alltid på et eller annet på det siste hullet (gjerne etter 2-3 omspill). Enten får jeg et kjempemøkka slag eller så får Tiger et superslag, ofte eagles. Har noen greid å slå han? Jeg har topp score i alle turneringer og vant bl.a. British Open på Touren, men jeg får ikke gjennombruddet i Challenge. Tips???

Tiger

over 17 år siden

Tiger

Pro timer eller kanskje nytt utstyr

jonag

over 17 år siden

jonag

Jeg spiller 2006-versjonen jeg på PC, men den duger den og..

Spilte i starten på nest vanskeligste innstilling, men nå kjører jeg den letteste. Det er så sykt kuult å legge den 2 m fra pinnen fra 210m med et høyt 2-jern..

Beste resultat er 50 slag, så dere med 48 er gode.

PC og mus er ikke så lett egentlig.

Nå spiller jeg vel med 3. profil for å ta grand slam.

Artig å legge opp strategisk spill, safe, gå for det, fokusere, score bra, lese greener, etc, etc.

Har blitt mye bedre til å legge ballen høyt nok og kanskje for høyt på greenen i virkelig spill. Og så er det å være suveren på PC'en en meget god mental trening ;-)

Yngve

over 17 år siden

Yngve

enig med deg jonag. du føler deg som en mye bedre golfer etter å ha spilt en kanonrunde på TW.... hehehe..

når det gjelder versjoner, så må du nok oppdatere, for det er veldig mye som har skjedd siden 2006 versjonen.
det var lite mellom 2004 og 2006, men 2007 versjonen har fått noen nye utfordringer.
jeg spiller den på X-box, så jeg vet ikke 100% hvordan PC-versjonen er.
går forøvrig nå og venter på 2008 versjonen også.... jeg har hørt at Julenissen har fått nyss om at jeg ønsker meg den i år.... :D

Rolle

over 17 år siden

Rolle

Tiger Woods på PC og PlayStation er to helt forskjellige spill.

På PC er det en relativt seriøs versjon der kun realistiske slag er mulig, men PlayStation-versjonen er en typisk barnevennlig og mer laget til for de som ikke spiller golf, men bare ønsker å kontrollere ballen noe tåpelig mye

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Men er det ingen som som er med på en Scangolfturnering på Internett da?

Trordet er kompabilitet i 2006-2008,

jonag

over 17 år siden

jonag

Er med !! PC 2006...

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Kom igjen, la oss prøve!

Velg Online game, LAN.

Jeg sitter på IP adresse : 85.164.68.150 (vet ikke om det funker da det er NAT'et)

Turneringen heter "Scangolf TGW".

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Ingen som var med, prøve igjen i morgen i 19 tiden?

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Hva med å ta en runde simulatorgolf på sandaker istedet?

Litt mer slitsomt enn TW men desto mere morro (aboutgolf simulatorer)

Jeg jobber der så jeg kan godt organisere litt hvis noen har lyst til å bli med på en innendørs runde.

Er det mange nok kan vi til og med lage en mini scangolf indoor tournament?

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Det er et bra forslag!
Jobber i nærheten, jobben har forresten avtale med Golfsenteret...

Blir vel en bra pris, Simen?

Stian

over 17 år siden

Stian

Noter meg ned som deltager, jeg kan love veldig høye odds på mitt spill

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Skal vi se, foreløpig er vi meg henrikfan og Stian. Passer det med søndag førstkommende?

Eller torsdag kveld neste uke?

Stian

over 17 år siden

Stian

Søndag høres fint ut for meg. Skal høre med en annen jeg kjenner som har vært endel på Sandaker og spilt som kanskje vil være med.

Følger også opp Henrikfans spørsmål om bra priser :)

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Passer nok best på torsdag for meg. Har småbarn i huset!

Stian

over 17 år siden

Stian

Eneste jeg har å tenke på er meg selv, så jeg er rimelig fleksibel. Torsdag, fredag, klokken 2000, klokken 0330, whatever works

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Skal vi si kl 2000 - 2200 neste torsdag? Blir vi 4 kan vi ta 2 simulatorer i 2 timer slik at vi rekker 18 hull.

Jeg kan ordne booking.

Prisavslag er ikke mulig. De er så poppis at selv ansatte betaler fullpris ved booking.

Det er forøvrig 300 kr timen (etter 1600 og helg)

Så da er vi meg, Henrikfan, Stian og mulig kamerat av Stian.

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Hva med 4 på 1 simulator i tre timer?
Greide det fint på de gamle simulatorene i alle fall :)

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Greit for meg. Har sjekket og det er bare ledig fra kl 2000 og utover neste torsdag. Så hvis dere kan så sent er det intet problem. (senteret stenger kl 2300)

Simen

Stian

over 17 år siden

Stian

Jeg er med. Kan trolig få med en 4. mann, en annen Simen. Får bestemt svar imorgen

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Flott:-)

Stian

over 17 år siden

Stian

Det ble ikke så bestemt svar alikevel. Skal snakke med han seinere ikveld og få ett svar da. ( Han kjenner også en Simen på Sandaker, husket ikke om det var deg dog)

Men jeg er klar for simulator nå. Spilte Jubilee på Losby idag, 4 birdier og +2 totalt. Tidenes simulatorrunde :)

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Hei!

Passer ikke for meg torsdag likevel.
Skal visst være handledag :(

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Vi er 2 Simen'er på Sandaker.

Og Henrikfan, handledag torsdag kveld? Sjokkerende......
Kvinner nå til dags er altfor strenge med mennene sine he he:-)

Stian si ifra så fort du vet om kameraten din kommer eller ikke slik at jeg kan få booket en bane.

Stian

over 17 år siden

Stian

Simen : Ser ut som den initielle entusiasmen har falt litt i fisk og vi må utsette det til senere. Men undertegnede er strengt tatt ledig når som helst, så om dere finner en tid med nok folk og har behov for en til, så er jeg med.

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Da avlyser vi denne gangen og prøver igjen senere :-)

Stian

over 17 år siden

Stian

Som sagt, gi meg tid og sted om dere trenger en sistemann, jeg stiller :)

Øyvind

over 17 år siden

Øyvind

Jeg er også gira på å være med på sim. Jeg jobber skift, så jeg kan ikke alle kvelder eller dager.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her