Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Fornebu?

bobo

over 17 år siden

bobo

Noen som har vært der i år som kan fortelle meg dette...

Har de byttet baller til denne sesongen? De som var på rangen der i fjor vår var så utrolig slitt og dårlig. Håper de har gjort dette og ikke spiller for mye på at de er "eneste"rangen for oss golfere i Oslo om vinteren.
De har vel ikke byttet dekke på puttinggreen heller vel...? Føler vel denne er "noe" rask i forhold til de baner vi spiller i Norge.

Mike Slicen

over 17 år siden

Mike Slicen

Vel du kan alltids dra til Golfsenteret i sandakerveien. Har ikke vært der selv men... Noen andre? stor forskjell fra Fornebu?

sur

over 17 år siden

sur

i tillegg har de gått opp til 600 for en protime !! på 50 min.

sonny

over 17 år siden

sonny

De får nye baller fra 5 nov.

Freddie

over 17 år siden

Freddie

Gleder meg til ha hele nærspillsområde for meg i selv =)
Finns faen ikke folk på det område.

bobo

over 17 år siden

bobo

Blir bra med nye baller da.... Har vært mye på nærspillområdet før jeg og Freddie, men føler ikke jeg får den treningen jeg trenger. Skjønner ikke poenget med å ha så raske greener, men blir vel noen timer der likevel i løpet av vinteren.

Albino dyson

over 17 år siden

Albino dyson

Ballene på fornbu er en skam og et tilfellet av ran. Å betale 1 kr pr ball der er som å kjøpe en lada og klistre på en mercedes stjerne. Jeg anser meg selv som en rimelig en rimelig god golfspiller og bedreviter. Vi burde protestere og gå til lockout mot Figc. Det er hvertfall min mening....

Albino dyson

over 17 år siden

Albino dyson

Oppdatering:¨

Ryktene florerer om at figc skal byttet ballene. Denne gangen får vi håpe at de går til innkjøp av ordentlige baller. Jeg kan skaffe kontakter med nylige eiere av mange pro v1 med sas logo.. De er sikkert interresert i å bli kvitt disse.. Nye eiere søkes...

Boikott

over 17 år siden

Boikott

Bedreviter vil du være. Intelligent er du kanskje ikke. Lockout!!! Lockout er når arbeidsgiver stenger ansatte ute fra jobben. Streik er når ansatte legger ned jobben.

Kan det være ordet boikott du leter etter?.

Men ballene er ikke bra, det er jeg enig i.

Solskinnsgolferen

over 17 år siden

Solskinnsgolferen

Det som derimot er svært positivt er at fartsgrensen er endret fra 50 til 60 km/t fra avkjøringen av E-18 til senteret. Det som er litt dumt er at E-18 blir 60 km/t fra sentrum og ut pga miljøfartsgrense...

Freddie

over 17 år siden

Freddie

Greenene på fornebu er veldig bra de. Det ruller som på parketten, men det er da bare gøy spørru meg.. Chippingen derimot blir litt rart. Ballen lander rimelig hardt kan man si.

mikkelrev

over 17 år siden

mikkelrev

baller uten dimples og puttinggreen med en urealistisk stimp er for dårlig....
ut fra hvor mye folk det er som legger igjen kroner der synes jeg det er ræva at de ikke vil oppgradere "inventar" til iallefall noe i nærheten av realisme...

nå man kan ha kunstgreener på en utendørs golfbane burde man kunne få til noe innendørs som kan gjøre det verdt å trene på....de fleste av oss dødelige trenger ikke en puttestroke for parkett når man hele sesongen stort sett må "kakke" puttene for å komme i nærheten av hullet......

men Fornebu gjør samme feilen som veldig mange andre innen golfnæringen....de har ikke skjønnt at de jobber med salg og service...
håper konkurransen skjerpes slik at vi som betaler får bedre "produkter"....

men.....i nøden spiser fanden fluer.... og alle vi "golfzoombiene" fyller opp kassa på Fornebu mens vi venter på sommer og en ny sesong med urealistiske målsetninger og store frustrasjoner :-)))

bobo

over 17 år siden

bobo

Noen som kan bekrefte at de har byttet baller der i dag?

Ture

over 17 år siden

Ture

Tok med de samme ballene hjem!

sonny

over 17 år siden

sonny

Ballene de hadde bestilt kom vist med feil logo. Så de må få nye av en annen produsent vist nok. Så tar noen uker til før ballene er der.

!?!

over 17 år siden

!?!

Jepp. Sikkert! Regner kanskje med at de ikke kommer før til våren? Så kan de loppe treningskåte nordmenn en vinter til med dritt-ballene sine! De ser vel bare kroner og fortjeneste, og gidder/vil ikke betale det det koster å servere kvalitet.

Bizznizzmann

over 17 år siden

Bizznizzmann

Forenbu trenger vel faen ikke oppgradere så lenge det er møkkfullt av slicende golfknøler likevel.
Golf på Fornebu er like teit som å spille fotballkamp i jungelen.
Nå er nesten alle klubbhus stengt og banemannskapene har tatt seg et halvt års ferie betalt av medlemmene så nå er det fritt frem for hvemsomhelst å ta seg en runde. Blir aldri så dårlige forhold ute som i den ubrukelige hangaren.

bobo

over 17 år siden

bobo

Kom de med SAS logo da eller...?

!!

over 17 år siden

!!

Hehehe!

Walldorf

over 17 år siden

Walldorf

Fornebu er et bra og populært senter. Pinlig at de har norges desidert mest elendige baller.
Ballene var i utgangspunktet meget dårlige for tre år siden og har ikke vært skiftet siden. Skulle tro at man kunne ha høy kvalitet i et innendørssenter med lite tyveri og slitasje. Dessutentar de altså godt betalt.
Monopol gir elendig service!

Ken

over 17 år siden

Ken

Ja jeg har besluttet å ikke dra dit i år så meg skal de ikke loppe. Heller en golfrunde i Sverige en gang i uken enn to-tre kvelder på fornebu.

Prisen er den samme og da synes jeg at jeg får mer ut av en golfrunde i uken...

bobo

over 17 år siden

bobo

Jeg kommer gjerne tilbake til Fornebu jeg om de bytter baller der. Må jo gi alle muligheten til å endre seg, har jo ikke rare alternativet da. Var i Trondheim denne uke og all honør til senteret de har fått der. Flott puttinggreen og fin range, litt kort, men bra... Er dere i modt-norge så er det vært en tur dit...

!!!

over 17 år siden

!!!

Vel,rangen blir jo kun teknikk-dæljing uansett, det er på nærspillsområdet score-grunnlaget legges, og der bruker man jo sine egne gode baller. Så det blir nok noen turer utover innimellom.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her