Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf bør bli OL-gren

Mike Slicen

over 17 år siden

Mike Slicen

Phil Mickelson ønsker seg golf på OL-programmet, hva mener dere?
Med eller uten proffer etc etc

BlackMax

over 17 år siden

BlackMax

Golf bør aldri bli en OL gren. Kan ikke la pampeveldet i IOE få en fot med i golfsporten. Toppgolf har nok med de store turneringene som går ukentlig, majors, Ryder Cup, Presidents Cup, etc. Se på tennis da - OL tennisen er ikke akkurat en høydare. Ikke OL golf - enkelt og greit!!

Solskinnsgolferen

over 17 år siden

Solskinnsgolferen

Golf i OL hadde vært knall. Hva mener du med at OL-tennisen ikke er en høydare?

Freddie

over 17 år siden

Freddie

Altså.. OL er OL. Golf er golf.

Mike Slicen

over 17 år siden

Mike Slicen

Hvis de begynner med OL golf så burde det bare bestå av amatører. Mer golf å se på mao veldig bra

BlackMax

over 17 år siden

BlackMax

Jeg mente bare at for svært mange tradisjonelle OL grener så er olympisk gull det gjeveste man kan vinne. OL tennisen har vel aldri hatt samme status som grand slam turneringene. Slik vil det være med golf også - det vil ikke være like gjevt som British Open eller USPGA som går i juli og august - omtrent samtidig med sommer OL. Kanskje OL golf som del av FedEx Cup? Neppe. Skal OL golf være forebeholdt amatørene så tror jeg ikke det fenger like mye fordi massene er så vant til å se Tiger Woods, Sergio Garcia +++ kjempe om sinnsvake pengesummer og for trofeer i tradisjonelle turneringer som har pågått i en årrekke. Føler det blir litt som OL i softball jeg (mulig de tok den ut av OL programet sist, men den har vært med inntil nylig). Ingenting hadde vært hyggeligere enn om jeg tok feil.

feckin cnut

over 17 år siden

feckin cnut

dersom Phil "Manboobs" mener at det bør bli OL-gren, velger jeg å mene det motsatte......man kan simpelthen ikke være enig med en mann som har våte drømmer om Condi Rice :-(

Solskinnsgolferen

over 17 år siden

Solskinnsgolferen

Det er forøvrig lenge siden OL kun var for amatører. Det eneste som vel henger igjen er at det ikke er en ordentlig fotballturnering for herrer. Dersom det blir golf på OL programmet så overrasker det meg veldig om den kun blir for amatører. Jeg tror f.eks. Tiger hadde synes det var veldig stas å vinne OL gull, er jo det eneste han mangler, og man får jo kune muligheten hvert 4. år.

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

OL-Golf? La oss slippe. Skal vi ha OL Formel 1 og OL Rally også ?

Jeg synes golf klarer seg godt uten OL. Skal man slippe golfen inn så gjør man som fotballen - til en U23 turnering....

OL = DOPING

over 17 år siden

OL = DOPING

Å delta i OL er sikkert morro, men vinneren er alltid dopa

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her