green
Ser ut til at de som er så heldige å ha en restaurant, får et godt tifredstillende tilbud, som faller i smak, heldigvis :-)
Når man må kjøre i timer for å komme til en bane, er det deilig å slippe å tenke på å smøre en god sunn matpakke med seg hjemmefra.
Jeg vil tro at en kiosk, som mange klubber/baner kun har, ville fått en større omsetning og fortjeneste på mat om de tenkte at :
Golfere er idrettsmennesker, som er opptatt av å holde seg i god fysisk form, og at et sunt kosthold er en viktig del av helheten.
Å smure en grov bagett, med magert delikat pålegg og fristende pynt (tomat agurk,paprika, persille osv.), i stedet for en "helhvit", (med fet rekesalat osv.) Dette byr vel ikke på ekstraarbeid eller utgifter. Men helt sikkert til at fler har lyst til å kjøpe. Inntekt!!
Den feite vaffelrøra, kan uten problemer byttes ut med en omelett"røre", som i utgangspunktet kun inneholder, egg så kan man om ønsket få reker, eller hva en oppfinnsom "kokk" finner på, å ha i, . Det tar jo ikke noe lengre tid å steke en omelett en en vaffel.
Nå skal jeg ikke sette det helt på kanten, altså svart/hvitt, men jeg tror absolutt at både selger og forbruker, får en felles glede av en omrokkering. Fra det usunne, til det motsatte .
Håper at kiosk/kaffe-eiere leser dette, og bruker sin fantasi til glede for alle matbevisste golfere. Likeledes at selger også får utbytte, i form av klingene mynt og fornøyde kunder :-)