Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Viasat Golf

Mike Slicen

over 17 år siden

Mike Slicen

Har pr dags dato bare tilgang til SportN, dvs si at jeg får bare 1 time med golf i ny og ne. Har lyst på ViasatGolf men klarer ikke han norske kommentatoren. Blir trøtt av å høre på han i lengden. Han......skal......putte på....2 min senere.....greenen osvosv
Er det han som kommenterer på viasat eller er det americanos som gjør det?

HM

over 17 år siden

HM

Hvis du har V Golf via parabol så kan du velge mellom svensk, norsk, dansk og engelsk kommentator.
Jeg vet ikke hvordan det er via kabel.

Hasse

over 17 år siden

Hasse

Det er de samme, til tider tragiske, gutta som kommenterer på Viasat Golf

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Dersom man er avhengig av hvem som er kommentator når muligheten for uendelig antall timer golf i uka er der, da er kan hende ikke golfen så viktig, Sportn bør holde.

Donald

over 17 år siden

Donald

Enig med Foooore.

Personlig er jeg glad for at vi slipper Westereng og savner AR. Synes Haugsrud og Kracht er ganske bra, faktisk.
Viktigste er uansett golfen og jo flere timer sendetid det bedre!!

HM

over 17 år siden

HM

Golfen er viktigst, men jeg trives mye bedre med en behagelig kommentator som har peiling på det han/de snakker om.
V Golf har svensk som default på kommentator og jeg hører stort sett på de eller på engelsk.

Hver sin smak.

Kjakan

over 17 år siden

Kjakan

Hvorfor får vi ikke se Suzann? Kan ikke noen almenkringkastere kjøpe rettighetene til LPGA? Det må da være stor interesse for det generelt?

Get

over 17 år siden

Get

Har du Viasat Golf fra Get kan du endre språk til bl.a. svensk.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her