Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf simulator for vintersesongen?

golf4fun2k

over 17 år siden

golf4fun2k

Hei!

Nå som banene nermer seg stenging so lurte jeg på å investere i en enkel liten golfsimulator.. Kom over en gammel artikkel når jeg søkte litt etter golfsimulatorer.

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/golf/article802022.ece

Fin liten sak for en billig penge. Noen som har erfaringer med dette eller har noen anbefalinger for en golfsimulator til en rimelig sum?
Og hvor får jeg eventuelt bestilt en?

ps! Har Hdmi prosjektor :D og et 106 tommers lerret

Lassegutten

over 17 år siden

Lassegutten

Bestil deg en fra USA, med en så lav dollakurs og sterk kr som det er nå so tener du på det :D

green

over 17 år siden

green

søk på finn, der finner du simulatorer i alle prisklasser :-)

Wesseltoft

over 17 år siden

Wesseltoft

Det der er en møkkadrid.. som jeg etter en helg returnerte til Expert. Jeg var ikke den første som var misfornøyd med den. Dette er en leke, ikke en simulator. Dessuten er det en dårlig leke.

green

over 17 år siden

green

Kan ikke tro at Double eagle E.P.4, med over 20, 3 dimensjonale golfbaner er en leke.

Det følger med 4 års garanti på simulatoren, og ikke er den så veeeldig dyr heller.

Det ble også avetert med billigere simulatorer, som nok ikke er kvalitetsvarer, men deer jo bare til å hoppe over :-)

green

over 17 år siden

green

Unnskyld det var 120 forskjellige 3 dimensjonale golfbaner! Noe koster den jo, men det er kansje mulig å få kjøpt en brukt?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her