Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

G 10

Per Arne

over 17 år siden

Per Arne

Noen som har testet den nye G10 serien? Jern, driveren eller annet?

mm,

over 17 år siden

mm,

ja.

mikkelrev

over 17 år siden

mikkelrev

hei
ja, jeg har både driveren og en 3wood i bagen....
det er fin lyd i de og de går langt (når man er så heldig å treffe i "potta")

driveren minner litt om en Titleist 905R, både i lyd og utseende.
klassisk og fin og se på, men det finnes nok drivere som er lettere å slå med....
3`er wooden er ganske flat og med forholdvis langt "hode", fin lyd men virker så langt litt vanskelig å få til å launche (kanskje det er eieren som har for flat sving...)

shaft

over 17 år siden

shaft

Får mitt fulle G10-sett neste uke (3 og 4 rescue, 5-P, 4 wood og driver), blir julaften, 17.mai og nyttårsaften på en gang!

PG

over 17 år siden

PG

Trodde du var i potta hver gang mikkel:-)

NGB GT

over 17 år siden

NGB GT

Har akkurat bytta ut min gamle G2 med en G10. Den gamle hadde Aldila Regularskaft, mens G10'en har et Proforce V2 High Lauch Stiff-skaft som jeg tror passer meg bedre. Slår høyere, carrer lengre og TROR jeg har bedre kontroll enn tidligere. Litt tidlig å si, da jeg spilte andre runden med nydriveren i dag.

Generelt føler jeg ihvertfall at hodet er mer tilgivende, og skaftet gir meg mer carry og også noen meter ekstra lengde.

12 skins

over 17 år siden

12 skins

Skeptisk.......... Etter å ha gått med NGB GT i dag konkluderer jeg med at G10 er litt vanskelig å bli stabill med..... :-)

NGB G10

over 17 år siden

NGB G10

Vel. Når du var dratt spilte jeg MYE bedre. Rart gitt... ;-)

Bestevennen

over 17 år siden

Bestevennen

NGB spiller alltid best alene. Eller sammen med meg også når jeg tenker meg ok :))

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her