Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Vinter Putting

Mike Slicen

over 17 år siden

Mike Slicen

Skal kjøpe meg putting matte. Helst over 2 m, gjerne 3 m. Noen forslag?
Har sett på nettsiden til Teppeabo ang kunstgress men de har 3 i forskjellige tykkelser. Noen som har prøvd det? Har ikke dame men fristende å legge vegg-vegg hehe da blir det lite med damer da
Har hørt om linksputt, men det er altfor dyrt. Har også forsøkt noe Izzo greier men det er noe ræl.
Golfsmith har en putting matte fra Callaway til $45. Fristende da jeg er Callaway fan.
Noen som har tips/råd å komme med?

jonag

over 17 år siden

jonag

Gå på europris og kjøp deg et langt teppe

Mike Slicen

over 17 år siden

Mike Slicen

Ja har vurdert det også.
Europris har sikkert noen billige tusjer sånn at jeg kan skrive Callaway på teppet. Blir ikke helt det samme
Skal kjøpe noen andre ting fra GF, snart jul...grøss

Jørgen

over 17 år siden

Jørgen

Gå på en teppehandler, og spør etter rester. Så kjenner du på de forskjellige teppene, og finner den som likner mest på en green. Rull ut teppet hjemme, og tegn på noen "hull" i rett diameter. Så er det bare å putte, og husk at ballen skal gå ca. en halv meter forbi hullet.

Lykke til.
Min stueputtegreen ble ryddet vekk da jeg fikk dame.

Lavida

over 17 år siden

Lavida

Callaway-fan?????????????

Man skal høre mye før ørreten faller av :-O

Er det det klumpete utseende når du adresserer jernene du er så glad i??

Verden har gått av skaftet......:);)

Mike Slicen

over 17 år siden

Mike Slicen

Hmmmmm

Ja Callaway fan JA.

Spiller med x-20 Tour. De er langt fra klumpete og en drøm å spille med.
Er ikke flink nok til å spille med blades som alle andre her på forumet gjør, ingen vits å gjøre golf vanskligere enn det allerede er.
Hva er du fan av da Lavida? Nike? sammesomtigerwoods? ååååå så søt du er, du blir ikke så flink som han selv om du bruker samme merke vet du hehe

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her