Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

wedger..

booster

over 17 år siden

booster

hei.
lurer på ein ting til.. sjølv er eg ganske høg, og lurer derfor på om det er smart å forlenge wedgene også ein tomme eller noe? eg er 1.91,5 uten sko.. dvs 2 cm høgere med golfsko.. da må eg bøye meg ganske så langt ner, og fra der skal eg utføre ein full swing, noko som vert veldi vanskeleg.. noen forslag på til det? lengre eller beholde dei i orgina lengde..?

lol

over 17 år siden

lol

er 194 og har ingen problemer.. er oppstilling garrantert..

booster

over 17 år siden

booster

hehe, ja da hadde eg ikje tenkt øve.. ;)

Passauf

over 17 år siden

Passauf

Dette er individuelt. Har du tilsvarende lange armer kan du klare deg med standard utstyr. Uansett anbefaler jeg uten unntak å sjekke med en pro og eller køllemaker om utsyret ditt er ok for deg.

veggiss

over 17 år siden

veggiss

jeg er 1,94 på strømpelesten og har wedger som er 1/2 lengre enn standard og 4 grader upright. slår uhyre sjelden fullsving med wedge uansett, så dette oppsettet passer fint for meg.

MCS

over 17 år siden

MCS

Er selv 1,93 og har 1 tomme lenger og 2 grader upright på 52 og 56 graderen. 60 graderen liker jeg å ha litt kortere så den er standard lengde på.

booster

over 17 år siden

booster

okei! takker for innspel.. så litt lengre og litt upright;)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her