Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Big Bertha

Rune N.

over 21 år siden

Rune N.

Noen som har synspunkter på om Callaways Big Bertha er noe som passer for en med nyervervet grønt kort?

Lasse

over 21 år siden

Lasse

Det er vel neppe nødvendig å investere i et big bertha sett til en grønt kort spiller? Når man treffer ballen 4 av 5 ganger er vel kølletypen mindre interessant.

TAH

over 21 år siden

TAH

Dersom du har bestemt deg for å legge mye penger i et sett med en gang kan Big Betha være et godt alternativ. De er lettspillte og forholdsvis tunge.
Men jeg vil advare deg om at køllehodene er veldig klumpete. Vet om mange som har angret etter at de har kjøpt de køllene forde de synes jernene blir for store.

Knut Rygh

over 21 år siden

Knut Rygh

Jeg og kona har grønt kort og jeg har i alle år spilt vesenlig bedre enn henne. Hun har nå kjøpt seg Callaways Big Bertha fullt sett. Du verden for en forskjell. Nå tar hun meg igjen og ofte bedre enn meg. Disse køllene gjør en utrolig god jobb av dårlige treff og leverer et meget godt resultat. Slulle jeg starte med golf idag så hadde jeg ikke vært i tvil, jeg hadde gått for dette golfsettet tiltross for prisen.

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Spør en pro eller gå til enm køllemaker så får du tilpassede køller istedet for noe som er feil....

Joje

over 21 år siden

Joje

Køllevalg er en veldig personlig greie. Kona mi er også veldig glad i sine Big Bertha-jern, mens jeg aldri har fått noe dreis på dem. På tross av at jeg har prøvde Big Bertha flere ganger.

Mener ikke dermed at de er gode kun for damer, men at - som sagt - de må stemme for de som bruker dem.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her