Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Super Holtsmark

golfidol

over 17 år siden

golfidol

Spilte på Holtsmark i dag og det var en fantastisk dag på en fantastisk bane. Tipper banen aldri har vært så bra som den er nå.
Flotte fairwaiys og greener. Ser det er gunstig greenfee hele uken også. Anbefaler alle å ta seg en tur til Holtsmark spesielt vist den gode værmeldingen slår til fremover.

veggiss

over 17 år siden

veggiss

herlig...da har jeg booket tid på onsdag, så jeg håper den er like fin da!

spilte nøtterøy i dag...fantastisk flott bane, og herlige forhold til å være midten av oktober!!

Espen

over 17 år siden

Espen

Holtsmark har Norges morsomste layout. Alle sier at Meland er så vanskelig. Gå Holstmark fra back..... garantert Norges vanskeligste.

Øyvind

over 17 år siden

Øyvind

Spilte Holtsmark i dag, bra forhold. Litt vått på enkelte greener, ballplassering i fairway. Sol og 10-12 grader, litt trekk av vind mot slutten av runden.

Vi ble holdt igjen 20 min(skulle gått ut kl 0910) slik at banemannskapene fikk vannet greeenene pga frost. ???

Anbefaler banen på det varmeste, 200 spenn er bra pris.

good old sam

over 17 år siden

good old sam

Holtsmark er en kjempebane. Jeg er skikkelig imponert over hva man har fått til der ute i Sylling. Det trekker litt ned at backnine er svakere enn fronten, man ønsker seg egentlig en opptur. Sistehullet er på alle måter flott og ytterst krevende, det må sies.
Det er sannsynligvis riktig at Holtsmark er tøffere fra sort enn Meland er fra hvit. Men der er hele forskjellen; Meland har ennå ikke fått opp sorte teesteder. At de kommer, er jeg ikke i tvil om.
Totalt sett er nok Meland hakket bedre enn Holtsmark. I alle fall sett med "strilske", bergenske og vestlandske øyne. Begge baner har den vidunderlige stillheten som bidrar så sterkt til at golfrunden blir en stor naturopplevelse. I tillegg til det å transportere ballen rundt på færrest mulig antall slag.

Mathias

over 17 år siden

Mathias

Men vi har jo bare svart på noen få hull på holtsmark. hull 4,5. Spiller man hvit er man nesten alltid lengst bak.

Espen

over 17 år siden

Espen

Ja greit det, men par 3 hullene på første 9 er helt utrolige fra back. Ta skal du treffe kaka.

Ernie

over 17 år siden

Ernie

Enig om at Holtsmark er en super bane. Jeg bare gleder meg til at fairways og greens får satt seg litt bedre.
Mht. Meland er dette en bane av en helt annen verden!
Meland er vakker, ja, og har noen gode hull, men er overall ikke noen stjernebane. Til det straffer den alt for mye om en ikke alltid treffer fairway. På Holtsmark har en litt mer å gå på og mange virkelig gode hull, hvor en også ofte har litt muligheter om en ikke er dønn i fairway.
Meland har stort sett bare en måte å spilles på, mens en på Holtsmark få flere alternativer hele veien.
Go Holtsmark! (...og jeg er ikke medlem der en gang...) :-)

teeoff

over 17 år siden

teeoff

Spilte Holtsmark fredag og var kjempefornøyd
Super bane med flotte greener så sent på høsten
kan anbefales, ser de fortsatt holder oppe.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her