Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Suzann i gang...

St. Able Ford

over 17 år siden

St. Able Ford

Da har Tutta startet. Hun går med Lorena Ochoa igjen og vi vet hvordan det tente henne forrige uke...
Nok en gang har Michell wie klart å snike seg med på en sponsor exemption. Uforståelig at hun skal få en plass blant verdens 20 beste etter hennes begredelige sesong. Annika Sørenstam takket visstnok nei da hun ikke ville ta plassen fra Gulbis.
Knuser Tutta Michelle?

Jeg er

over 17 år siden

Jeg er

overbevist at MW trår til idag og gruser hele feltet med hvertfall 3 slag!

...NOT!

Harrall

over 17 år siden

Harrall

Hvem er Michelle Wie ?

Snedd

over 17 år siden

Snedd

Det så stygt ut lenge, men så klinket Tutta til med et par birdier mot slutten og Ochoa med en dobbel på siste. Og vips, så var det bare tre slag imellom dem til slutt. Og det er masse turnering igjen. Kan bli moro.

What?

over 17 år siden

What?

Jeg skjønner heller ikke den greia med Michelle Wie. Nå ligger hun 3 slag bak den nest dårligste. Kan ikke huske sist hun presterte bra i en turnering (selv om hun jo har noen veldig bra plasseringer fra tidligere). Alderen kan man ikke snakke om lenger heller, for nå er det så mange andre veldig bra spillere som er veldig unge. Morgan Pressel er f.eks. bare et år eldre. Hun er jo dritgod, og har prestert i toppen i over to år.

M05

over 17 år siden

M05

Angående MW deltagelse,
At sponsorene kan gi frikort i en så eksklusiv turneringer er i utgangspunktet idiotisk, men når de tar et så dårlig valg som MW blir det jo bare latterlig og dårlig reklame...

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Undres om ikke arrangøren har en viss peiling på hva de gjør, og vurderte en spørreundersøkelse i Norge som unødvendig.

Men vi vet vel best, dette er jo golf som sport, underholdning og tv-sending, der vet vi alt!

Gærne amerikanere.....

What?

over 17 år siden

What?

Skjønner jo at hun er med for seerne og den store supportergjengen. Det jeg syns er merkelig er at hun faktisk trekker så mye folk nå som det er andre veldig gode og unge spillere.

Personlig får jeg i hvert fall ikke det helt store kicket av å se en 18-åring gå runder 10-12 slag bak teten, når det er andre spillere som virkelig spiller bra.

St. Able Ford

over 17 år siden

St. Able Ford

Tutta virker veldig stabil og trygg nå... Er fire under par på de første tolv og er bare to slag bak 2. plassen. Et par birdies til på slutten så kan hun være helt i toppen!

St. Able Ford

over 17 år siden

St. Able Ford

Se der, ja! Der var de to birdiene og opp på T2!
Blir en spennede runde i morgen!

What?

over 17 år siden

What?

Helt topp. I par med Ochoa i morgen og så gruser hun verdenseneren for årets femte seier.

What?

over 17 år siden

What?

Der kom det jaggu meg en birdie til på 17. Swell!

v

over 17 år siden

v

-7 etter 17, den dama er god :-)

St. Able Ford

over 17 år siden

St. Able Ford

Nok en birdie, tre på rad. Går nok mot lederball sammen med Ochoa!!
Synd at det ikke er mulig å se dette... (Mener jeg så et sted at det skulle sendes på Viasat Golf i natt kl 1, men finner ikke noe program for denne kanalen..? Noen som vet hvor man finner sendeplanen for Viasat Golf?)

v

over 17 år siden

v

-8 idag helt rå avsluttning

What?

over 17 år siden

What?

Og så en til på 18... Rock on!

St. Able Ford

over 17 år siden

St. Able Ford

Og nok en BIRDIE!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvilken avslutning!!!!!!!!!!!!!!!!!

Xo

over 17 år siden

Xo

Iflg. programmet på min Get box, sender Viasat golf fra turneringen mellom 01:30 og 03:30

St. Able Ford

over 17 år siden

St. Able Ford

Xo:
Takk!
(Men det blir vel i seneste laget...)

v

over 17 år siden

v

Rart at de ikke prioriterer LPGA når Tutta spiller så bra, og ingen av de beste spiller på PGA-Touren.

v

over 17 år siden

v

T1 etter tredje dag. En rå opphenting, det blir spennende i morgen.

Passauf

over 17 år siden

Passauf

Rått!

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Sykt bra!

Stian

over 17 år siden

Stian

Dette er gode nyheter når man kommer hjem etter en fuktig tur på bye.

-8....dæven..

$tein €rik £arsen

over 17 år siden

$tein €rik £arsen

Suzann har et lite komplex når hun går med Lorena. Prestasjonene blir mer ujevne, selv om hun såvidt greide det forrige helg har hun blitt slått på to runder av Lorena denne uka, ig i dag skal hun gå med Lorena igjen. Forrige helg var Suzann i en slags angrepsposisjon, mens denne helga er rollene byttet om siden hun banket Lorena sist.
Skal bli spennende å se om hun klarer det, men jeg er ikke så sikker

St. Able Ford

over 17 år siden

St. Able Ford

Må få birdies nå ... de tre foran henne har alle -2, mens Tutta står fortsatt på E. Tutta go!!

v

over 17 år siden

v

2 slag etter Lorena etter 5 spilte hull og 4.plass , trenger noen birdies nå.

Rep

over 17 år siden

Rep

Noen som vet om det er noe sted på nettet man kan se Tutta?

1

over 17 år siden

1

http://www.nbcsports.com/portal/site/nbcsports/menuitem.ca7633d7a933afaafafa6d91d0d08a0c/?vgnextoid=6553d5e59df02110VgnVCM100000dc032c03RCRD&vgnextfmt=default

NGB GT

over 17 år siden

NGB GT

Der kom det et par birdier jo :-)

Optimist

over 17 år siden

Optimist

Tipper Jang sprekker etterhvert, så det i realiteten blir en kamp mellom de to i lederballen. Dette blir fryktelig spennende!

Optimist

over 17 år siden

Optimist

Stacy Prammanasudh spiller en god runde i dag (5 under på runden til tross for en bogey)

v

over 17 år siden

v

Det ser ikke helt bra ut dette her, 3 slag etter. får håpe på en avsluttning som igår.

$tein €rik £arsen

over 17 år siden

$tein €rik £arsen

Ser ut til å gå som fryktet, Suzann er stresset og blir overkjørt av den mexikanske jenta. Får håpe på en reprise fra første spilledag, birdie på Suzann og dobbeltbogey på Lorena. Men jeg ville ikke sette så mye penger på det.

St. Able Ford

over 17 år siden

St. Able Ford

Er redd hun minst må kopiere gårsdagens avslutning for at dette skal bli spennende. (Fire-fem strake birdies er nok for mye å håpe på...) Men uansett en kjempeprestasjon av Tutta.

Mikkjel Vie

over 17 år siden

Mikkjel Vie

I øyeblikket er Suzann dårligere på dagens runde enn Michelle Wie

$tein €rik £arsen

over 17 år siden

$tein €rik £arsen

Sånn ja, endelig en birdie, nå kommer flere. Nå vil vi ha en avslutning a la Petter Northug

St. Able Ford

over 17 år siden

St. Able Ford

I tillegg må nok Lorena også kopiere Northug (snuble i oppløpet, mener jeg...)

St. Able Ford

over 17 år siden

St. Able Ford

To birdies på Tutta og to bogeys på Lorena så har vi omspill.... ;-)

St. Able Ford

over 17 år siden

St. Able Ford

Kant-ut bogey for Tutta på 17. ;-(((

St. Able Ford

over 17 år siden

St. Able Ford

Par fra 70 cm på det siste...

Trippelbogey

over 17 år siden

Trippelbogey

Det var ganske mediokert med par på siste runden på den Mikke Mus-banen. Til og med frk. Wie klarte jo bedre enn det...

TB

Money Talks

over 17 år siden

Money Talks

Imponerende av Lorena Ochoa på Moneylist. Mer enn dobbelt så mange innspilte dollars som neste kvinne på lista. Hun er mer suveren på LPGA enn Tiger er på PGA. Må bare gratulere.
Også gøy at i har en norsk jente så høyt opp på rankingen. Det er små marginer, og Suzann er så unorsk at jeg har tro på at hun skal stå øverst en dag.

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Strålende innsats igjen fra Tutta, venter i spenning på neste turnering!

Quadbogey

over 17 år siden

Quadbogey

ja, TB, da er jo M. Wie bedre enn Tutta da....

dust

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her