Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Custom fitting i Norge vs. Sverige

pk

over 17 år siden

pk

Finnes det noen proshopper i Norge med custom fitting på Titleist, Callaway, Taylor Made og Ping? Da mener jeg å teste ut flere forskjellige skaft, lengder, lie osv på alle typer køller..

Finnes det køllemakere som setter sammen hvilket hodet og skaft man selv ønsker? På Fornebu skal han jo ha deg til å kjøpe KZG eller Raven, men jeg vil ha et kjent merke som dem over (selv om de kanskje ikke er bedre) og denne kombinasjonen har jeg ikke sett enda. Så en artikkel i Golf Digest Sverige om emnet, men de køllemakerne lå i Stckholmstraktene. Noen som vet om noen i traktene Strømstad-Gøteborg?

pk

over 17 år siden

pk

Evt. om det finnes en nettside med oversikt over køllemakere i Sverige..har ikke klart å finne det hittil..

HM

over 17 år siden

HM

Mark Nichols på Ballerud er dyktig på å finne rett skaft og oppsett er min erfaring. Han har Ping køllehoder + et merke han får støpt selv.

kp

over 17 år siden

kp

Alle ProStore proshopper har callaway custom fitting.

Xo

over 17 år siden

Xo

Uppard & Lloyd Golf på Losby har custom fitting på
Taylormade og Callaway!

Ken

over 17 år siden

Ken

Vestfold golfhall er offisiell Titleist test stasjon mener jeg å huske. Med sving analysator og hele greia...

MG

over 17 år siden

MG

Holtsmark = custom fitting Titleist/Cobra

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her