Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Svenske golfbutikker

Flise

over 17 år siden

Flise

Noen som vet om noen billige og bra golfbutikker i Gøteborg?
Gjerne med adresse..

Flise

over 17 år siden

Flise

Ingen som vet om noen?

sullik

over 17 år siden

sullik

Outleten ved Kungsbacka har mye billig og bra. 15 min sør for Gøteborg.

Flise

over 17 år siden

Flise

ok... takk skal du ha...

Søta bror

over 17 år siden

Søta bror

Hei

Ta en tur innom strømstad på vei nedover. Rett før sentrum ligger det en sportsbutikk med golf og sykkel.. Husker ikke helt hva den heter men jeg kjøpte bl.a Footjoysko til ca 50 % av norsk pris samt Titleist Vokey wedge til ca 750,- Var kanonpriser på drivere og sett der også..

tertit

over 17 år siden

tertit

Butikken heter Team Sportia, ligger på høyre side, rett etter lyskrysset i Strømstad.

Amici Sumus

over 17 år siden

Amici Sumus

For ordens skyld, det er ikke en golf og sykkel butikk men en golf og Hockey butikk. Golf sesongen er jo snart over og hockeyen vil nok ta mer og mer over i butikken, så det kan jo sikert bety en del "gode" tilbud i butikken.

Det er også noe golf på Nordby sentret og på Svinesund, men dette er for det meste "dritt" ... Dårlig greier, men du kan være heldig å plukke opp gode baller for en grei penge.

Jeg var innom alle disse på vei til SDC 2007, men fant faktisk mye bedre tilbud på dynekilen gofbane. Der kjøpte jeg meg noe klær og 2*18 baller med Pinacle Gold for 2*169 Skr.

Amici Sumus!

Ivrig

over 17 år siden

Ivrig

Prøv stadium sport i gamla stan. Har salg om dagen tror jeg på sesongens utstyr. 70 % på det meste.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her