Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

langputter

bellyputter

over 17 år siden

bellyputter

noen som har langputter og er dere fornøyd / misfornøyd . noen som opplevd ulempersom følger langputter med dem ? noen merker som er å foretrekke...

NGB GT

over 17 år siden

NGB GT

Jeg prøvde meg på langputter for et par år siden. Funket veldig bra på trening, men slet med å omsette lengdefølelsen i riktig styrke.

Odyssey twoball

over 17 år siden

Odyssey twoball

Hei.
Jeg har de siste tre sesongene spilt med en Odyssey twoball hakeputter, og er veldig fornøyd med det.

Det tok en del runder før jeg begynte å putte bedre med den enn jeg gjorde med den gamle Pingputteren min, men etter den fasen har jeg puttet vesentlig mer stabilt enn jeg gjorde tidligere. Dette gjelder for både kortere og lange putter. Jeg opplever å ha bedre lengdekontroll, og trives veldig godt med det nye puttestroket bedre enn det jeg hadde før. Årsaken til at jeg gikk over til langputter var en kombinasjon av at jeg mente det var skånsomt for ryggen, og at jeg ønsket å bli bedre på kortere putter. Begge deler har stemt for mitt vedkommende. Jeg spiller for øvrig på 6 i hcp.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her