Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

hakadal

golfer

over 17 år siden

golfer

hvordan er hakadal om dagen? ikke stengt?

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Fortsatt oppe. Sjekk internettsiden før start . Bane status øverst til høyre. Er det frost og du skal tidlig ut, bør dette gjøres før du setter deg i bilen å drar avgårde:-)

bra

over 17 år siden

bra

Spilte Hakadal i uka, helt topp, nydlige fairways, litt trege greener,men det må de velvære så sent på sesongen??Håper de holderlenge åpent!

Yngve

over 17 år siden

Yngve

greener må ikke være trege sent i sesongen.
prøv Miklagard, Grønmo og Tyrifjord så skal du se.... :)

på den annen side så har greener en tendens til å være tregere på høsten fordi de ikke klippes så ofte og så langt ned lengre.

spørs vel mest hva man har som preferanser kanskje?

:O)

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

I hakadal er det stort sett kaldt om natten, det har vært nattefrost en god stund allerede. Derfor klippes ikke greenene like langt ned lenger.

Under Suzan junior challenge var vi oppe i ca 10 - 11 på stimpen. Sier seg selv at dette ikke kan holdes slik sesongen ut med kuldegrader om natten.

Forøvrig var jeg meget imponert over greenene på Tyrifjord under P4 golfen. Hadde ikke ventet så raske greener i slutten av september:-)

Skal spille Hakadal igjen i morgen etter en ukes pause, så da finner jeg selv ut hvordan forholdene er akkurat nå.

x25

over 17 år siden

x25

Spilte der i dag/kveld. Fantastiske forhold. Spilte Tyrifjord for to uker siden og fairwayer og greener er langt bedre i Hakadal.

Hakadal - dere bør ha en marshall ute, vi brukte 4t 25min. på en runde.

gamle Hansen

over 17 år siden

gamle Hansen

4.25 er ikke så gæli. Når jeg går en 4 ball/flight med snitt hcp på 20, så runder vi etter 2.20 og bruker litt kortere tid på back nine. Da har vi ikke noe press bak og spiller ikke stress golf, men har en fin dag på banen.

Vi er så heldige at vi har mye greenfee besøk, som gjør at det kan gå litt tregere og vi har mye grøntkortspillere som gjerne bruke litt ekstra tid, som vi alle husker.

Vi har marshall ute til klokken 15 i helgene, men mulig han vurderte feil angående tempo på banen.

G10

over 17 år siden

G10

x25,
du må være svimmel høyhandicapper for å mene det er bedre greener i Hakadal enn på Tyrifjord.
Joda, det er ikke så værst i Hakadal, men det er laaaangt unna årets Tyrigreener. de er helt i toppen blandt norske baner i år, og Hakadal har et stykke å gå før de når dette...
nå skal det sies da at tyri har noe dårligere fairwayer nå, for de er kortklippet og litt tynne for tiden... vet ikke hvorfor, men sånn er det nå...

Tja

over 17 år siden

Tja

Spilte hakadal for en uke siden og det var langt fra gode greener. Tyrifjord ligger langt foran.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her