Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

trening

booster

over 17 år siden

booster

Hei!
Lurer paa om noen her inne har gode tips til forskjellige treningsvarianter i form av styrke og grunnleggende teknikk i løpet av vintersesongen.. Her blir det lite golf, men kva annan trening utfører dykk i vintersesongen? øvelser for betre rotasjon (beveglighet, arm bein, mage, rygg styrke? noen forslag? trenger noe aa trene paa i vinter for aa bli ein betre og skadefri golfer til neste sesong!

Amici Sumus

over 17 år siden

Amici Sumus

Jeg henger meg med på denne ... !

Anyone ??

tt

over 17 år siden

tt

Booster du får hjelp i treningsstudio. Generell trening først av de store muskegruppene sammen med beveglighetstrening og kondisjon i hele vinter. De siste tre mnd. anbefales øvelser som i tillegg retter seg mer mot golfsvingen. Bruk mye frivekter og ball framfor aparatene.

barcentrale

over 17 år siden

barcentrale

Tror SATS har et program som omhandler trening for golfere. Hadde det i hvert fall før i tiden..

green

over 17 år siden

green

For å trene seg opp både psykisk og fysisk, kan karate/kampsport være ypperlig og allsidig trening som passer for de fleste. Maks styrketrening, bevegelighet/mykhet og kondis +++.

Ikke dyrt heller :-)

Treningsnarkoman...

over 17 år siden

Treningsnarkoman...

Bare å begynne å bole seg....

jonag

over 17 år siden

jonag

boling hjelper bare om man trener...

green

over 17 år siden

green

Og ødelegger musklene....Lykke til :-(

green

over 17 år siden

green

Ehh om ikke ødelegger, så skader boler musklene. Tar man med de psykiske ødeleggelsene, dette svineriet fører med seg har man mindre enn 0 igjen.

Ikke lurt!!

jonag

over 17 år siden

jonag

Dessuten er det feigt..

FooooOre

over 17 år siden

FooooOre

Redcord er det alle bør kjøre.
Balanse, Koordinasjon og Syrke i samme slengen!!!

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

Masse øvelser, artikler og slikt på www.mytpi.com/. Alt du trenger er en sånn trim-ball og strikker så er du igang

booster

over 17 år siden

booster

men ingen som har noen gode øvelser? til å evt. slå lengre? sliter tid med å stå stabilt etter sving slutt.. må liksom trø eit steg fram etter slaget.. noen forslag til trneing til desse to tingene?

bal

over 17 år siden

bal

Booster tren balanse og smidighet. 1000-vis av gode øvelser

til booster!

over 17 år siden

til booster!

www.mytpi.com

Dette er Titleist sin egen side om fysisk trening osv. for golf - den største basen du finner. Mange videoer med bra øvelser og forklaringer.

Registrer deg - det er gratis.

til booster 2

over 17 år siden

til booster 2

Ser at du har to ønsker, du vil slå lengre og du ønsker å stå i balanse etter endt slag. Har du tenkt på at det mest sannsynlig er dette ønsket om lengde som gjør at du ikke klarer å avslutte i balanse? Prøv å ikke dælje til ballen, tving deg selv inn i en balansert finish så vil du se at det ordner seg ganske greit. Du vil etterhvert opparbeide deg bedre balltreff og det skulle ikke forundre meg mye om du ville få litt ekstra lengde på slagene også etterhvert. Ellers råder jeg deg til å sjekke linken som er nevnt over, mange fine øvelser. Lykke til.

booster

over 17 år siden

booster

kult! høyrest bra ut! skal testa alt;) hehe.. dvs. slå roligare, ta i so masse slik at eg endå er i ballanse.. å sjekke ut øvelsene;) takker får svar!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her